Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Marş sorunu Acil yardım

    REKLAM ALANI
  1. #1
    cekokk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Yamaha mt-09 / Yamaha Fazer 6
    arkadaslar motorum kanuni windy125 s. Dün aksam normal bir şekilde eve geldim motorla sabah çalıştırmaya calıstım bir türlü calısmadı. Mars basıyor ama birtürlü calısmıyor bujiyi degiştirdim gene olmadı 2 le vurdurdum gene olmadı. bir ara calıstı 200 metre gitti yeniden kapandı motor öldüm resmen sizce neden kaynaklanıyor olabilir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Benzin olduğuna emin misin?

  3. #3
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Buji başlığı arızalanmış olabilir. başlığı çıkarıp kabloda ateşleme var mı kontrol et. Yoksa diğer ateşleme elemanlarına bakmak gerekir. Aküyü bitirdiysen ayak marşına basarak da kabloyu kontrol edebilirsin.
    112ciyiz

  4. #4

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul Ordu Mesudiye
    Motosikleti
    nx4 falkon
    Sorununuz marş sisteminizde değilki anlattıklarınıza bakılırsa. Ateşleme yada yakıt sistemi arızası ile karşı karşıyasınız.Bujiyi söküp marş esnasındaki kıvılcım durumuna bakarak arıza tespiti yapmanız gerekir.Geçmiş olsun iyi bayramlar.

  5. #5
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı sozyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorununuz marş sisteminizde değilki anlattıklarınıza bakılırsa. Ateşleme yada yakıt sistemi arızası ile karşı karşıyasınız.Bujiyi söküp marş esnasındaki kıvılcım durumuna bakarak arıza tespiti yapmanız gerekir.Geçmiş olsun iyi bayramlar.
    kıvılcımı görürseniz ( elinizi şaseye yada bujının iletken yerine degmeyin) yakıt sisteminize bakın...muslugu acın benzın gelıyor mu gelıyorsa karburatör tıkalı olabılır....ha bırde marsa bastıktan sonra bujıyı sökun ve ıslak mı değil mi ona da bakın...

  6. #6
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar anlatmıslar fakat bende bır sefer daha anlatayım ve en son yazılana dikkat edın eger dıerlerınde sıkıntı yok ıse,
    elbette ilk önce benzin kontrol sonrasında
    bujıyı çıkart ve bujı pıposuna dışarıda tak,
    takılı vazıyette bujıyı şasi'ye değdir ve marşa bas,
    ateşleme yapmıyor ıse buji piposunu atesleme kablosundan sök ve ucunu kesıp azcık kopar at,
    yenı kabloyu uç kısımda göreceksin ve pıpoyu yerıne tak,,
    yıne yok ıse varsa ayaklıkta stop swich'i onu kontrol et ve gerekırse iptal et,
    sağ kütüklükte yıne stop butonu olabılıyor kımılerınde onuda kontrol et gerekırse ıptal et,
    duruma göre ateşleme bobini veya statöre bakman veya baktırman gerekecek,
    olduda ateşleme var motorda,benzinde var sıkıntı karbüratörde olabılır temızle,
    EĞER ATEŞLEME VAR BUJİ ISLAK BENZIN GELIYOR VE BIRDE BUJİ YUVASINA PARMAĞINI TIKA VE MARŞA BAS
    EĞER PARMAĞINI İTMİYOR İSE SORUN SEGMANLARDA VEYA SUBAPLARDA OLABILIR...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)