bu hyosung gerçekten başa bela (mı?)
Reklamlar
-
11 Ağustos 2011, 12:07
#41
kask kafama tam oturuyor , ondan olacağını sanmıyorum ama lastiklerin shinko olmasından kaynaklanıyordur sizinde dediğiniz gibi.
egzostaki ses sorununa gelince ; motorun üstünde giderken sanki ses motorun üstünden benzin deposunun altından geliyor gibi hissettiriyor.
---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:04 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
Egzozunda sorun olanlar toplanıp arkadaşın yanına gidelim.. bir simit ve sıcak çaya işi bağlarız gibi geliyor
bana da öyle geliyor. ama trabzondan istanbula biraz zor
Reklamlar
-
11 Ağustos 2011, 12:08
#42
Xetanor adlı üyeden alıntı
kask kafama tam oturuyor , ondan olacağını sanmıyorum ama lastiklerin shinko olmasından kaynaklanıyordur sizinde dediğiniz gibi.
egzostaki ses sorununa gelince ; motorun üstünde giderken sanki ses motorun üstünden benzin deposunun altından geliyor gibi hissettiriyor.
---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:04 ----------
bana da öyle geliyor. ama trabzondan istanbula biraz zor
dostum egzozu dert etme bize yapsın biz öğreniriz bayram da trabzon gezimiz olucak nasipse o zaman biz de seninkine el atarız..
bahsettiğin ses hızına göre aynı süre aralığı içinde tak tak tak diye gelen bir sesmidir ?.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
11 Ağustos 2011, 12:11
#43
Chronix adlı üyeden alıntı
dostum egzozu dert etme bize yapsın biz öğreniriz bayram da trabzon gezimiz olucak nasipse o zaman biz de seninkine el atarız..
bahsettiğin ses hızına göre aynı süre aralığı içinde tak tak tak diye gelen bir sesmidir ?.
tak tak diye gelmiyor. motor rolantideyken sorun yok. seyir halindeyken şangır şungur diye geliyo ses. bu ses'e servis normaldir abi demişti. ama bana hiç normal gelmiyor. sanki metal kesiyormuşsun gibi bir ses bu.
-
11 Ağustos 2011, 12:20
#44
Xetanor adlı üyeden alıntı
tak tak diye gelmiyor. motor rolantideyken sorun yok. seyir halindeyken şangır şungur diye geliyo ses. bu ses'e servis normaldir abi demişti. ama bana hiç normal gelmiyor. sanki metal kesiyormuşsun gibi bir ses bu.
2 seçenek var, ya aktarma zincirin sorunlu ya da egzantirik zincirinde gevşemiş diye düşünüyorum , başka bir şey de olabilir tabi . abi anlamıyorum bu servisleri uğraşmak mı istemiyorsunuz bu yüzden vazgeçtim servise gitmekten . var işte arkadaşım var neden normal diyip duruyorsun. sinirlendim bak şimdi
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
11 Ağustos 2011, 12:25
#45
Chronix adlı üyeden alıntı
2 seçenek var, ya aktarma zincirin sorunlu ya da egzantirik zincirinde gevşemiş diye düşünüyorum , başka bir şey de olabilir tabi . abi anlamıyorum bu servisleri uğraşmak mı istemiyorsunuz bu yüzden vazgeçtim servise gitmekten . var işte arkadaşım var neden normal diyip duruyorsun. sinirlendim bak şimdi
hehe zincir yeni değişti, egzantik olabilir belki doğru söylüyorsun. tek korkum sipariş ettikleri yedek parçaları sorunlarımı çözmezse ne yapacağım. o yüzden bugün başka bir ustaya gösterecem..
-
11 Ağustos 2011, 12:45
#46
Lastiklerinden olacağını sanmıyorum benimde lastiklerim shinko bende öyle bi problem yok
tekerlerin balansına baktır istersen balans bozuksa yüksek hızda titreşim yapar ondan olabilir
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
11 Ağustos 2011, 13:40
#47
arakdaşım o shinkolar lastik değil plastik o sebeple onları hemen değiştir ben 0 km aldığım motorun lastiklerini 7500 km de değiştim michelin 2ct aldım ve virajlarda yan ayaklığı sürtüyorum asfalta mükemmel oldu makina ayrıca benim makinada da kafa salınımı vardı lastiği değiştirince tamamen ortadan kalktı bu sorun. vites geçisindeki sertliği kafana takma o karakteristik bir durum fazerlerde de aynısı var 1. vitese atarken sanki vites dişlisini kırmışsın gibi tak diye ses geliyor motorun sesini bastırıyor. ayrıca senin o çatır çutur dediğin sen zincirinden geliyor bende geçen hafta gerdim zinciri sanki şanzımanda bişeyler kırılmışta dişlilerin arasına giriyormuş gibi bir ses yapıyordu çatır çutur birde zincirini tam dengeli ger çünkü zincir ayar plakalarına güvenilmiyor tam ayarlı olmuyor. egsozdaki sese gelince katalizör ün motor şasesine bağlandığı yer var oradaki vida düşmüş senin oraya bi 8 lik vida somun ayarla hatta çift somun yap bir daha düşmesin. aklıma gelenler bunlar. yardımcı olabildikse ne mutlu ama bir daha paran olursa git ya italyan al yada japon.
-
11 Ağustos 2011, 14:24
#48
Hyo bu kadar kötü bir motor değil.. ilk bölümde saydığın sorunlar aşılabilecek basit şeyler. Ama vites olayı ile alakalı daha kaliteli bir servise baktır derim. rize samsun oralarda falan varsa hem gezmiş olursun.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
14 Ağustos 2011, 13:08
#49
Açtığım konularda resimlerimde var,Bu motor bakımsız haldeyken ben 2 kişi ege-akdeniz turuna çıktım ve yüklendim banamısın demedi.Halada kullanıyorum ufak tefek sorunlar çıkardı oda 20 000 zamanı geldiği için .Bence sana öylesi denk gelmiş,ilk sahibine bağla bu hataları.ilk sahibi sensen kendine bağla yada şansına
Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın.
http://facebook.com/batuhanuludag
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)