Yeni Motorsiklet karbüratör değişimi?
Reklamlar
-
Aynı konu moto sohbet kısmına da açtım fakat yeri galiba burası. Forum kirlliği için özür dilerim.
Motorsikletimi yeni aldım ve yakıtından şikayetçiyim. Bu sorunum ile ilgili forumda konularım var. Rodajı (ilk 1000 km) tamamladıktan sonra yakıt istediğim düzene girmezse karbüratör değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce karbüratör değişimi yakıtı direk düşürür mü? KEsin sonuç alabileceğim tek çare mi? ve Ne gibi olumlu - olumsuz tarafları olur! Özellikle benim motorsiklete hangi karbüratör uyum sağlar bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen. BU arada bilmeyenler için aktarayım Motorum ASYA150T19A ; şuanki ölçümlerime göre Benzin 4,35 Lİra ve km.de şehiriçi ortalama 21-22 kuruş yakıyorum. KM.si şaun 150 de. Rodajtan sonra düşse düşse 18-19 krş olur deniyor. Motorumu gayet yavaş ve ani kalkışlardan kaçınarak kullanıyorum. Mondail 150ZAT ların karbüratör değişimnden sonra yakıtlarının çok ekonomik olduğunu duydum. Onlara 150 HS karbüraötrü takılıyormuş uyum açısından. DENİZLİ'denim ve motoruma zarar vermeden çizmeden kırmadan temiz işçiliği olan usta arıyorum aynı zamanda. Bilgisini ve yorumunu payşalan herkese çok tşk. şimdiden.
Reklamlar
-
yüksek devirlerde keser. pat pat pat yapar motorun devir yükseltemez daha dolayısıyla güç gereken yerlerden çıkamazsın. yokuş çok dikse 2 kişiyle motorun boğulur tekler.
-
03 Ağustos 2011, 12:56
#3
Yakıtı 3-4 kuruş düşermektense orj. bin diyorsun yani
-
03 Ağustos 2011, 13:01
#4
arkadaş sen sat o motoru. bizim 1600 cc gazlı toyotayla aynı yakıyor. benim ybr 12-13 kuruş yakıyor km.de
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)