100lük cup motorum var ve çok çabuk vites istediği için ön dişliyi büyütmek istiyorum bunun motora bi zararı olurmu birde motor 20 km zar zor çıkıyor 1 viteste ve çok bağırıyor ama daha gazı yarılamıyorum bile öndişliyi büyültürsem bu düzelirmi
100lük cup motorum var ve çok çabuk vites istediği için ön dişliyi büyütmek istiyorum bunun motora bi zararı olurmu birde motor 20 km zar zor çıkıyor 1 viteste ve çok bağırıyor ama daha gazı yarılamıyorum bile öndişliyi büyültürsem bu düzelirmi
bnm arka dişlim büyüktü ön kaldırmalar için şimdi 5 te zorluyorum motoru ve hızı tatmin etmiyo ondan ön dişli büyütmek istiyorum arka dişliyi orjinal takıp ön dişliyi 2-3 diş fazla alıp taksam tatminkar olurmu daha dogrusu belirgin bi fark yaratırmı ?
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Fabrika gereken dişli oranını yapmıştır.Ön dişliyi büyültürsen diğer viteslerede etki eder motorun çekişi düşer, motor yorulur.Hız olarak senin dediğin gibi biraz fark eder ama çekişten düşürürsün motoru.Normal dişliyle herhangi bir rampada motor rahat çıkıyorsa aynı viteste, dişliyi büyültürsen bu çekiş aynı olmaz çekiş düşer.
senin motorunda ön dişli 14..eğer ki değiştireceğim çok bağırıyor diyorsan sadece 1 diş büyüğünü yani 15 dişli olanını uygula..100cc motorun daha büyük dişliyi kaldırmaz bilesin..15 dişli yaparsan titreşimin kesilecektir,vites araları uzayacaktır,uzun yol kullanımında yakıtın az da olsa düşecektir..1 diş büyüğü en idealidir..zararı da yoktur bu şekilde olduğu sürece...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
2-3 diş demek o motoru bildiğin 50cc today'e çevirir...sakın ha 16-17 dişli düşünmeyin bile..orjinalinin en fazla 1 diş büyüğü ile değiştirin,fazlası uzun vadede motorunda büyük sorun anlamına gelir..zaten 100 cc motorlarda 14,125-150cc motorlarda 15 dişli fabrikasyondur..1 diş büyüğü yeterli olacaktır..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)