Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

buji normalmi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    s.a bende kuba st3 150cc bir atv var.alalı 6 ay falan oldu.daha 500 -600 km de tahminen. bazen sorunlar yaşıyorum motorda. normal gazda giderken durmak isteyip gazı kesince stop ediyor. rampa aşağı dalınca stop ediyor ve motor kompresyonda gitmiyor kendiini stop ediyor ve boşluyor. motoru çalıştırırken marşa basınca hemen almıyor ya biraz fazla basmak yada marş tıklamakya başlarken biraz gaz vermek istiyor anacak bu şekilde çalışıyor. birde buji yi göstermek istiyorum. http://imageshack.us/photo/my-images/820/s6303282.jpg/. http://imageshack.us/photo/my-images/41/s6303276.jpg/. normal bir görünümmü. birde son olarak, motoru genellikle normal devirde kullanıyorum ama boşa alıp tam gaza bastığım zaman gaz esnasında egzoz dan "pörf pörf" diye ses geliyo ve ses esnasında koyu duman atıyor. ama bu sürekli değil. tam gaz verince ve 2-3 sn de bi oluyo.normal çalışma esnasında duman da yok pörf seside yok..şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Normal değil,İlk olarak karbüratör ayarları kontrol edilmeli.

  3. #3
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    normal değil... karbüratörün hava ayarını kontrol etmelisin....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #4

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    motor daha 6 aylık 500-600 km anca yapmıştır.daha önce servise gittim normal bişey olmaz dedi. çok yakıkt yakmasından şikayet etmiştim. servis tamirciisi karbüratördeki resimdeki civatayla oynadı.http://imageshack.us/photo/my-images/804/s6303259.jpg/. eğer güç kaybı olursa açarsın dedi.birde açıkcası benim servise olan güvenim azaldı.bana tam olarak ne yapılması gerekir biraz detaylı anlatırmısınız. bir motorcu arkadaşıma sordum subab ayarsızlığı olabilir dedi. karbiratör hava ayarı nasıl yapılır.resimdeki cıvatadanmı yapılır

  5. #5
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    söylenmiş ama yinelenmiş olsun


    ilk önce karbüratör ayarı. fayda etmezse supap ayarı.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı birol28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor daha 6 aylık 500-600 km anca yapmıştır.daha önce servise gittim normal bişey olmaz dedi. çok yakıkt yakmasından şikayet etmiştim. servis tamirciisi karbüratördeki resimdeki civatayla oynadı.http://imageshack.us/photo/my-images/804/s6303259.jpg/. eğer güç kaybı olursa açarsın dedi.birde açıkcası benim servise olan güvenim azaldı.bana tam olarak ne yapılması gerekir biraz detaylı anlatırmısınız. bir motorcu arkadaşıma sordum subab ayarsızlığı olabilir dedi. karbiratör hava ayarı nasıl yapılır.resimdeki cıvatadanmı yapılır
    Yapılması söylenen ve fotoğrafta karşıdan görünen vida karbüratör hava ayar vidası zaten.

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Resimdeki hava ayar vidasıdır.Bu vida sadece rolanti çalışmasında iş görür.Hızlanınca karbüratörün üst tarafında bulanan ve bir iğne ile ana memeyi kontrol eden diyafram benzini kontrol eder ve hava ana ağızdan direk alınır.Pek olası değildir yeni motorda subap ayarının bozulması ama öyle görünüyor.Neredesin yer olarak?Arkadaşlar usta tavsiyesinde bulunabilirler.

  8. #8

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    giresun dayım. burada servis var ama hiçmi hiç memnun değilim servisten. her şey den para alıyorlar .bu motorun garanti nersinde anlamadım. daha yeni motorda rot başları aşındı değiştirmek zorunda kaldım 160 tl para aldılar benden. bu bendenmi kaynaklanıda garanti dışına aldılar. servis kontrolüne götüreli 1 ay olldu. ozaman subab ayarsızlığı olabilirmi diye hatırlatmıştım tamir eden elamana"yok abi yaa daha yeni motor sübab ayarımı olur bunda" dedi. bide şunu öğren mek istiyorum.subab ayarı bozuksa sürekli anormal duman cıkması gerekmiyormu.

  9. #9

    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul Ordu Mesudiye
    Motosikleti
    nx4 falkon
    Sizinde o servisinde suçu yok.Zaten hiç bir zaman hiç bi servis ücretsiz garantiden hizmet vermek istemez.Hangi arıza olsa garantiye girmez.Probleminiz bana daha çok ateşleme sistemi gibi geliyor ama uzman birinin görerek karar vermesi daha mantıklı.Geçmiş olsun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)