Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...

    REKLAM ALANI
  1. #101
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanıyorum tekleme ile ilgili şikayetleri okumadın. Yazdığın gibi olmuyor. Sadece sabit hızda uzun süre gidilirse(örneğin 5. vites 6500 devir) oluyor. Bazen 50 km sonra başlıyor bazen 100km sonra. Böyle sürebilmek için otoban benzeri bir yolda olmak gerekiyor haliyle. Şehir içinde motosikletim canavar gibi en küçük bir tekleme yok.
    Bu durumda, motor üst seviyede ısındığında (100-150 km yapılan yoldan sonra) bu problemi yapıyorsa motor aşırı ısındığında olumsuzluk yaratabilecek parçalar neler bu parçalar etrafında durmak lazım. Yani problem elektriksel vb olmayabilir. Motor aşırı ısınınca sıkıntı yapan bi unsur var gibi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durumda, motor üst seviyede ısındığında (100-150 km yapılan yoldan sonra) bu problemi yapıyorsa motor aşırı ısındığında olumsuzluk yaratabilecek parçalar neler bu parçalar etrafında durmak lazım. Yani problem elektriksel vb olmayabilir. Motor aşırı ısınınca sıkıntı yapan bi unsur var gibi.
    motor aşırı ısınınca o kesikliği devamlı yapsa derim motor hatsı... ama sabit gaz da ve kesme sorunu kesinlikle elektiriksel bir sorun bana göre...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #103
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanıyorum tekleme ile ilgili şikayetleri okumadın. Yazdığın gibi olmuyor. Sadece sabit hızda uzun süre gidilirse(örneğin 5. vites 6500 devir) oluyor. Bazen 50 km sonra başlıyor bazen 100km sonra. Böyle sürebilmek için otoban benzeri bir yolda olmak gerekiyor haliyle. Şehir içinde motosikletim canavar gibi en küçük bir tekleme yok.
    egzantrik zincirini değiştirdiniz mi? ısınınca genleşme yapıp subap açılıp kapanma zamanlarını bozduğu için tekleme yapıyor olmasın?

  4. #104
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    cbf 150 kronik sorunları olan bir motor.... benzer sıkıntılarını herkes iyi biliyor bazıları kabullenemiyor o ayrı mesele... ama bana göre bu sorun elektiriksel bir sorun ve eski kasa elektirik tessisatını söküp yeni modele takarak denemek lazım... eğer içinizde bunu yaptıracak olanlar vasra denemek amaçlı ben söküp takmaya adayım...

    bu arada mete cbf in en acı ve gerçek yüzünü sen ben ve bu işten başı yanmış arkadaşlar biliyor...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  5. #105
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Bu sorunu bi ustaya gösterebilmekte zor o zaman, yani bi ustayı arkamıza atıp, 150-200 km kadar otobanda gezdirdikten sonra arıza belirtileri ortaya çıkıyorsa, böyle arkaya oturtacak usta nereden bulucaz Çünki genelde ustaların çoğu, (Arızayı görmeden bişey yapamam, şu anda bi problem yok) diyorlardır. İşin sıkıntı veren boyutuda bu olsa gerek.

    Aşırı ısınınca egzantirik zinciri genleşmesi, veya genleşen ve olumsuzluk oluşturan farklı bişey, motor aşırı ısındığında benzinin kısa bir süreliğine yanamaması gibi bi olumsuzluk oluşturacak bi parça varmıdır =?

    Peki kabahat yeni karbratör sisteminde olabilir mi =? Çünki en bariz değişiklik karbratörde yapılmış, eski kasalarla yeni kasa arasında motor kısmında başka bi değişiklik yok. Elektiriksel bi değişiklik varmıdır onuda bilemiyorum, sadece far direk aküden çekilmiş. Bildiğim bu. Yeni karbratörlü 2011 model motorlara eski kasa karbratörü takılabilir mi sizce =? Yeni karbratörde karbratöre giden elektrik kabloları da var. Aslında tam eski karadüzen karbratörü takmak lazım. Ne varsa eskilerde var. Bu karbratöre elk gitmediğinde benzini yakmıyor mu ne

    Uzun süreli yüksek sürüş yapıldığında karbratör motora ihtiyacı kadar benzin gönderemiyor olabilir mi =? Yani karbratörün motorun yanma odalarını gönderdiği yakıt, gaz kolunu açtığımızda, benzin hortumundan karbratöre akan yakıttan % 1 veya % 0,5, hatta daha fazla bile olsa, belirli bir süre sonra, özellikle uzun yolculuklarda karbratöre ihtiyaç duyduğu benzinin ulaşmaması sözkonu olabilir.

    Karbratör sisteminin değişmesi kolay ve maliyeti düşük ise, değiştirilip denenebilir bence. Çünki yeni karbratörün hiçbir espisi yok, yakıt eski kasalarla aynı.

    Veya çok sağlam bi karbratör ayarımı istiyor acaba, benim motorunda misal fabrika çıkışı sübap ayarı bozuktu.

    Bunların hepsi ihtimal, çok bildiğimden falan değil, motordan falan öyle pekte anlamam zaten, sadece bi kullanıcının düz mantığı işte

  6. #106
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Elektrık tesısatıyla olucak bırsey degıl sanırım bende servıse sordugumda hersey aynı dedı motor aksamı dahıl sadece karburator sıstemı ve ekzos sıstemı farklı dedı. eu3 sartlarına uysun dıye malum ekzos degıstı forumda bır arkadas eskı ekzosunu takmıs sonuc aynı degısen bırsey olmamıs gerıye sadece karburator sıstemı kalıyor onuda sormus baya malıyetlıymıs sanırım ondan dokunmamıs bana gorede karburator sorunu olabılır...yada asırı ısınınca yapıyor ama oda mantıklı degıl sonucta 2010 model olanlarda yok mekanık aynı mekanık

  7. #107
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    karbüratör olayı..... o zaman eski ile yeniyi değiştirip denemek lazım...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  8. #108

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Arkadaşlar sorun kesinlikle ateşleme ile alakalı değil bence.nasıl anladın diyecek olursanız.öncesindede yazdığım gibi buji,bobin en son beyin değiştirip denedim sonuç aynı.en son sürüş esnasındaki izlenimim ise ateşlemeden olmadığını kanıtlar vaziyette.sürüş esnasında sabit gazda giderken anlık kontağı kapatıp açıyorum ardından o an yanmamış benzin patlama yapıyor.yani o tekleme esnasında var sayalımki anlık ateşleme kesiyor;geldiği anda biriken çiğ benzini patlatması gerekirki bu olay olmuyorrrr.buda sorunun ateşlemeden olmadığını gösteriyor bence.yanılıyorsam düzeltin.
    Kesme olayı sadece motor sıçakken olmuyor bende ilk yola çıktığım andada yapmaya başlıyor.
    Dolayısıyla egzantrik genleşmesi söz konusu olamaz.sibop zamanlamasında şaşma olsa motor çekişten düşer.ki böyle bir durumda söz konusu değil.
    Ben karbüratörü 500 tl civarında olduğu için kendi imkanlarımla değiştiremedim.honda türkiye den arayan kişi ellerindeki motoru testlerden geçirdiklerini sorunu çözemedikleri söyleyince bende neler yaptınız peki diye sormuştum.karbüratörü değiştirdinizmi diye soruncada ewet demişti.bende karbüratör olasılığınıda kafamdan çıkarttım.ama bu bilgi veren sallamışta olabilir gibime geliyorve tekrar karbüratöre yoğunlaşıyorum.
    Motor garantili olduğu içinde karbüratörü kendim sökmeye cesaret edemiyorum.garantili olmasaydı karbüratörü dağatır ilk işim gaz kelebeğine 2. İşim diyaframa bakardım.
    Sorundan şikayetçi arkadaşlar hondayı sıkıştırmaya devam edelim. Daha ne kadar bekliycez yolda sürüş güvenliğimiz yok.çözemiyorsanız motoru değiştirmek zorundasınız diye baskıya başlayalım.ben şahsım adına ilk mesajımı attım

  9. #109
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR SORUN KESİNLİKLE ATEŞLEME İLE ALAKALI DEĞİL BENCE.NASIL ANLADIN DİYECEK OLURSANIZ.ÖNCESİNDEDE YAZDIĞIM GİBİ BUJİ,BOBİN EN SON BEYİN DEĞİŞTİRİP DENEDİM SONUÇ AYNI.EN SON SÜRÜŞ ESNASINDAKİ İZLENİMİM İSE ATEŞLEMEDEN OLMADIĞINI KANITLAR VAZİYETTE.SÜRÜŞ ESNASINDA SABİT GAZDA GİDERKEN ANLIK KONTAĞI KAPATIP AÇIYORUM ARDINDAN O AN YANMAMIŞ BENZİN PATLAMA YAPIYOR.YANİ O TEKLEME ESNASINDA VAR SAYALIMKİ ANLIK ATEŞLEME KESİYOR;GELDİĞİ ANDA BİRİKEN ÇİĞ BENZİNİ PATLATMASI GEREKİRKİ BU OLAY OLMUYORRRR.BUDA SORUNUN ATEŞLEMEDEN OLMADIĞINI GÖSTERİYOR BENCE.YANILIYORSAM DÜZELTİN.
    KESME OLAYI SADECE MOTOR SIÇAKKEN OLMUYOR BENDE İLK YOLA ÇIKTIĞIM ANDADA YAPMAYA BAŞLIYOR.
    DOLAYISIYLA EGZANTRİK GENLEŞMESİ SÖZ KONUSU OLAMAZ.SİBOP ZAMANLAMASINDA ŞAŞMA OLSA MOTOR ÇEKİŞTEN DÜŞER.Kİ BÖYLE BİR DURUMDA SÖZ KONUSU DEĞİL.
    BEN KARBÜRATÖRÜ 500 TL CİVARINDA OLDUĞU İÇİN KENDİ İMKANLARIMLA DEĞİŞTİREMEDİM.HONDA TÜRKİYE DEN ARAYAN KİŞİ ELLERİNDEKİ MOTORU TESTLERDEN GEÇİRDİKLERİNİ SORUNU ÇÖZEMEDİKLERİ SÖYLEYİNCE BENDE NELER YAPTINIZ PEKİ DİYE SORMUŞTUM.KARBÜRATÖRÜ DEĞİŞTİRDİNİZMİ DİYE SORUNCADA EWET DEMİŞTİ.BENDE KARBÜRATÖR OLASILIĞINIDA KAFAMDAN ÇIKARTTIM.AMA BU BİLGİ VEREN SALLAMIŞTA OLABİLİR GİBİME GELİYORVE TEKRAR KARBÜRATÖRE YOĞUNLAŞIYORUM.
    MOTOR GARANTİLİ OLDUĞU İÇİNDE KARBÜRATÖRÜ KENDİM SÖKMEYE CESARET EDEMİYORUM.GARANTİLİ OLMASAYDI KARBÜRATÖRÜ DAĞATIR İLK İŞİM GAZ KELEBEĞİNE 2. İŞİM DİYAFRAMA BAKARDIM.
    SORUNDAN ŞİKAYETÇİ ARKADAŞLAR HONDAYI SIKIŞTIRMAYA DEVAM EDELİM. DAHA NE KADAR BEKLİYCEZ YOLDA SÜRÜŞ GÜVENLİĞİMİZ YOK.ÇÖZEMİYORSANIZ MOTORU DEĞİŞTİRMEK ZORUNDASINIZ DİYE BASKIYA BAŞLAYALIM.BEN ŞAHSIM ADINA İLK MESAJIMI ATTIM
    Öncelikle sorun yaşayanlar birbirimize plakalarımızı özelden yazarsak iyi olur. Ben Ümraniye D&B motora derdimi anlatmakta zorlandım. İzmir deki bir arkadaşın plakasını aldım. Servise plakaları da söylersek sorunu daha ciddiye alıp ilgilenirler belki. Bu arada mesajları küçük harfle yazarsan uyarı almaman bakımından iyi olur.

  10. #110
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Merhaba arkadaslar burada daha once sorunumu anlatmıstım bugun sehır ıcınde yapmaya basladı aynı sorunu daha once 1234 vıteslerde yapmıyordu bugun bunu yapmaya basladı canımı cok sıktı tanıdık bır motorcu var gıttım yanına anlattım sorunu bındı evet anlattıgın sekılde sorun var dedı neyse koltugu kaldırdık hava fılıtresının oldugu yer var oraya pıslık gırmıs daha oncede hıc aklımın ucuna bıle gelmemıstı sanırım suratten bı yerden gırmıs yakıt sarfıyatımda fazlaydı onuda yapar dedı neyse cıkarttık hatta yenı hava fılıtresı taktım sımdı ne kesme ne bıysey super oldu 6bın 7 bın devırde hıc bırsey kalmadı zorlamadan sıkıstırmadan 100e cok rahat cıkmaya basladı makıne.Tavsıyem daha once bakmadıysanız hava fılıtrenıze bakın yada yenısını takın 10lira zaten sımdı en ufak bır problem kalmadı hatta ustaya verdım turladı beklı benım bılmedıgım yada anlamadıgım bırsey olabılır dıye baktı hıc bır sorunun yok dedı ıcım cok rahatladı
    Ra! bunu beğendi.

  11. #111
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar burada daha once sorunumu anlatmıstım bugun sehır ıcınde yapmaya basladı aynı sorunu daha once 1234 vıteslerde yapmıyordu bugun bunu yapmaya basladı canımı cok sıktı tanıdık bır motorcu var gıttım yanına anlattım sorunu bındı evet anlattıgın sekılde sorun var dedı neyse koltugu kaldırdık hava fılıtresının oldugu yer var oraya pıslık gırmıs daha oncede hıc aklımın ucuna bıle gelmemıstı sanırım suratten bı yerden gırmıs yakıt sarfıyatımda fazlaydı onuda yapar dedı neyse cıkarttık hatta yenı hava fılıtresı taktım sımdı ne kesme ne bıysey super oldu 6bın 7 bın devırde hıc bırsey kalmadı zorlamadan sıkıstırmadan 100e cok rahat cıkmaya basladı makıne.Tavsıyem daha once bakmadıysanız hava fılıtrenıze bakın yada yenısını takın 10lira zaten sımdı en ufak bır problem kalmadı hatta ustaya verdım turladı beklı benım bılmedıgım yada anlamadıgım bırsey olabılır dıye baktı hıc bır sorunun yok dedı ıcım cok rahatladı
    Alakası yok. Bu sorundan dolayı şu anda İzmir Bornova Yüseliş Honda'da 20 gündür serviste bekleyen motor var. Ustalar işin içinden çıkamamışlar. Konu fabrikaya havale edilmiş. Fabrika da işin içinden çıkamayıp Japonya'ya havale etmiş. Japonya Allah'a havale etmez inşallah.

  12. #112
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakası yok. Bu sorundan dolayı şu anda İzmir Bornova Yüseliş Honda'da 20 gündür serviste bekleyen motor var. Ustalar işin içinden çıkamamışlar. Konu fabrikaya havale edilmiş. Fabrika da işin içinden çıkamayıp Japonya'ya havale etmiş. Japonya Allah'a havale etmez inşallah.



    bir yeni bir eski cbf gelsin gönüllü ben bu işi çözerim....en azından çözmek için uğraşırım...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  13. #113
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alakası yok. Bu sorundan dolayı şu anda İzmir Bornova Yüseliş Honda'da 20 gündür serviste bekleyen motor var. Ustalar işin içinden çıkamamışlar. Konu fabrikaya havale edilmiş. Fabrika da işin içinden çıkamayıp Japonya'ya havale etmiş. Japonya Allah'a havale etmez inşallah.
    valla ozaman benım sorunum farklı suan hıc bır problemım yok ne gaz kesme nede tekleme denemek ıcın duz yolda nekadar gıdıcek dıye bastım 110 rahat 120 zorluyor cıkmadım.

  14. #114
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ozaman benım sorunum farklı suan hıc bır problemım yok ne gaz kesme nede tekleme denemek ıcın duz yolda nekadar gıdıcek dıye bastım 110 rahat 120 zorluyor cıkmadım.
    Bizim yaşadığımız gaz kesme sorununun hızla bir ilişkisi yok. Genelde sabit hızda giderken(örneğin 5.vites 80 km/h) tekrarlı bir şekilde hafif kesilmeler olup yine kendiliğinden düzeliyor. Kesilmeler tam bir gaz kesilmesi şeklinde değil, gazı azaltıp tekrar açarmış gibi oluyor.

  15. #115

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    BU GÜN HONDA TÜRKİYEYİ ARADIM TEKRAR DAHA NE KADAR BEKLİYCEZ ÇÖZÜME KAVUŞMADIMI BU KONU DİYE.MALESEF HALA JAPONYA DAN HABER GELMEMİŞ DOSYA HALA AÇIK BEKLİYOR DEDİLER :(

  16. #116
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BU GÜN HONDA TÜRKİYEYİ ARADIM TEKRAR DAHA NE KADAR BEKLİYCEZ ÇÖZÜME KAVUŞMADIMI BU KONU DİYE.MALESEF HALA JAPONYA DAN HABER GELMEMİŞ DOSYA HALA AÇIK BEKLİYOR DEDİLER :(
    Sana geri dönüş yapıp bilgi vermişler daha önce. Haline şükret. Şikayet kaydımı aldılar. Konuyu inceleyip geri dönüş yapacağız dediler. Ne arayan var ne soran. "Honda ilgi alaka onda"

    Not : Forumlarda büyük harfle yazmak bağırmak anlamına geliyor. Bu nedenle küçük harf kullanmalısın.

  17. #117

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Peki arkadaşlar yeni kasaların üzerinde gelen orjinal bujilerin kodları ney.Belki...... daha sıcak yada soğuk buji kullanarak sorun çözülebilir.

  18. #118

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana geri dönüş yapıp bilgi vermişler daha önce. Haline şükret. Şikayet kaydımı aldılar. Konuyu inceleyip geri dönüş yapacağız dediler. Ne arayan var ne soran. "Honda ilgi alaka onda"

    Not : Forumlarda büyük harfle yazmak bağırmak anlamına geliyor. Bu nedenle küçük harf kullanmalısın.
    ewet şanslıyım galiba bana dönüş yapıldığı için
    büyük harf konusunda haklısın fakat gün içi işyerinde kullandığım sistem büyük harfle çalıştığı için faruma yazarkende unutuyorum çevirmeyi genelde :(
    bu gün motorla gelirken yeni bir şeyi keşvettim ve sorunun %99 karbüratörde olduğuna kannat getirdim.tekleme yapmaya başladığı an jigleyi açtım ve tekleme kesildi.kapattım tekliyor açıyorum jigleyi kesiyor.tamamiyle bir hava benzin olayından kaynaklı yani.sizden ricam tekleme yaptığı an jigleyi açıp gözlemlemeniz.sonucu bekliyorum.

    ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki arkadaşlar yeni kasaların üzerinde gelen orjinal bujilerin kodları ney.Belki...... daha sıcak yada soğuk buji kullanarak sorun çözülebilir.
    yok arkadaşım şahsen sıcağınıda soğuğunuda kullandım.alakası yok.

  19. #119
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX250 ABS
    e hani hayat ondaydı
    bu kawasaki bir başka dostummm

  20. #120
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ewet şanslıyım galiba bana dönüş yapıldığı için
    büyük harf konusunda haklısın fakat gün içi işyerinde kullandığım sistem büyük harfle çalıştığı için faruma yazarkende unutuyorum çevirmeyi genelde :(
    bu gün motorla gelirken yeni bir şeyi keşvettim ve sorunun %99 karbüratörde olduğuna kannat getirdim.tekleme yapmaya başladığı an jigleyi açtım ve tekleme kesildi.kapattım tekliyor açıyorum jigleyi kesiyor.tamamiyle bir hava benzin olayından kaynaklı yani.sizden ricam tekleme yaptığı an jigleyi açıp gözlemlemeniz.sonucu bekliyorum.

    ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:05 ----------



    yok arkadaşım şahsen sıcağınıda soğuğunuda kullandım.alakası yok.
    Tekleme yapınca jikle kullanmayı denerim. Bu arada bende servislerin ilginç bir uygulamasını keşfettim. Servis kabul formunda motosiklet bakımı 10 km. geçirmiş gibi yazıyorlar. Örneğin 3956km de götürdüysem 4010 yazıyorlar. Ben farkına varınca hemen servise gerip dönüp düzelttirdim.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)