Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...
-
10 Ağustos 2011, 02:22
#61
ßy.ßeyaz adlı üyeden alıntı
2011 Cbf 150 İstanbul içinde hangi bayiden almalıyım arkadaşlar?Hangi bayi daha ucuz ve avantajlı satar?
Tam yerine geldin kardeşim. Bu başlıkta yazı yazmakta olan bizlerin 2011 yeni CBF150 leri var. Hangisini istersen sana veririz. Arada bir tekler. Ama sen aldırma yoluna devam et.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2011, 10:22
#62
acemi60 adlı üyeden alıntı
Tam yerine geldin kardeşim. Bu başlıkta yazı yazmakta olan bizlerin 2011 yeni CBF150 leri var. Hangisini istersen sana veririz. Arada bir tekler. Ama sen aldırma yoluna devam et.
HONDA TÜRKİYEDEN ARAYAN OLDUMU ACABA?
-
11 Ağustos 2011, 10:10
#63
TEKLEMEDEN MUZDARİP ARKADAŞLAR KAFAMDA KÜÇÜK BİR OLASILIK OLAN YENİ TİP KATALİZATÖRLÜ EGZOZ UMU ESKİ TİPLERİNKİYLE DEĞİŞTİRDİM.SONUÇ YİNE AYNI BU İHTİMALİDE ELEMİŞ OLDUM EN AZINDAAN.MOTORDA BİR NEBZE RAHATLADI.EN YAKIN ZAMAN DA ATEŞLEME SİSTEMİNDE ÖLÇÜMLER YAPACAĞIM.HONDA BU ARIZAYI BULAMIYOR İŞ BAŞA DÜŞTÜ.
-
11 Ağustos 2011, 22:47
#64
tamernevin adlı üyeden alıntı
HONDA TÜRKİYEDEN ARAYAN OLDUMU ACABA?
Ben Şikayet kaydını 9 Ağustos 2011 de yaptırdım. Hemen geri dönüş yapabileceklerini sanmıyorum. Bu işi çözebileceklerinden pek umudum kalmadı. Kısa yoldan iade prosedürüne yönelmeyi düşünüyorum.
-
12 Ağustos 2011, 00:52
#65
bence bi 5000km geçtikten sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman sorun ciddi olabileceğini düşünüyorum çünkü bu tekleme sorununu 4-5 kere bende sürüşte fark ettim ama 5000km yaklastıgımda sorun kendiliğinden ortadan kalktı suan 5700km redeyim dün 40km lik bi yolda 6500devirde sabitliyerek tüm yolu geldim ama yinetekleme yaşamadım siz kaç kmredesiniz suan
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
12 Ağustos 2011, 10:28
#66
ben 4100 km deyim ilk günden beri bu tekleme var.
-
12 Ağustos 2011, 14:27
#67
alper150zc adlı üyeden alıntı
bence bi 5000km geçtikten sonra hala sorun devam ediyorsa ozaman sorun ciddi olabileceğini düşünüyorum çünkü bu tekleme sorununu 4-5 kere bende sürüşte fark ettim ama 5000km yaklastıgımda sorun kendiliğinden ortadan kalktı suan 5700km redeyim dün 40km lik bi yolda 6500devirde sabitliyerek tüm yolu geldim ama yinetekleme yaşamadım siz kaç kmredesiniz suan
Motorum şu an 3930 km.de. Bugün 40 km yol yaptım. Hiç tekleme yapmadı. Motorun çalışması gidişi daha fazlasını aratmayacak kadar iyi. Uzun yola çıkınca ise en adi motoru aratacak hale geliyor. Resmen göbek ata ata gidiyor.
-
12 Ağustos 2011, 15:07
#68
acemi60 adlı üyeden alıntı
Motorum şu an 3930 km.de. Bugün 40 km yol yaptım. Hiç tekleme yapmadı. Motorun çalışması gidişi daha fazlasını aratmayacak kadar iyi. Uzun yola çıkınca ise en adi motoru aratacak hale geliyor. Resmen göbek ata ata gidiyor.
ben cbf 150 ile 2800 km yol yaptım (tamamı uzun yol) sizin yazdıklarınızı okuduktan sonra çok dikkat ettim ama başıma öyle bir şey gelmedi
ve motorumu bu pazartesi sattım
satmamın % 50 sebebi küçük gelmesi % 50 sebebi de sissiniz
harley is making love with
davidson
-
12 Ağustos 2011, 15:54
#69
jackonbir adlı üyeden alıntı
ben cbf 150 ile 2800 km yol yaptım (tamamı uzun yol) sizin yazdıklarınızı okuduktan sonra çok dikkat ettim ama başıma öyle bir şey gelmedi
ve motorumu bu pazartesi sattım
satmamın % 50 sebebi küçük gelmesi % 50 sebebi de sissiniz
Kimsenin motorunu satmasına sebep olmak istemem. Sattığına iyi yaptın da demem. Fakat dikkat ederseniz problemleri dile getirirken markayı kötüleme gibi bir çaba içine girmedim. Bunu doğru da bulmam. Sanıyorum yoğun talebe mal yetiştirmek için üretim sürecinin kalitesi düşmüş. Şu an sorunu yaşayan birçok arkadaş Honda Müşteri Departmanına çözüm yada iade için başvurmuş durumdayız. Motoru bu haliyle satmak nerdeyse imkansız. Sabırla Honda'nın bizle ilgilenmesini bekliyoruz. Hakkımızı aramaktan vazgeçmeyi düşünmüyoruz.
-
12 Ağustos 2011, 16:20
#70
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
12 Ağustos 2011, 17:01
#71
Hocam sizdeki bu tekleme nasıl birşey tarif edebilirmisiniz? Benim başıma geleni anlatıyım ben...2011cbf aldım 950km civarıydı ozamana kadar hep sehır ıcınde kullandım dusuk hızlarda max 60 bin bakımı için servise gidicektim (izmitteyim servise sakaryaya gidiyorum 50km civarı gidiş toplam git gel 100 falan) neyse giderken biraz gaz açıyım dedim 1-2-3 ve 4 . viteste hiçbir sorun yok 5 aldıgımda 6bin 7.500 devir civarında ki ortalama 80km/h hızda sankı bırı arkadan tutup bırakıyor bırden kesılıyo motor sonra gaz verınce yurumeye devam edıyor max 100 yaptım zaten bu olayda tam yolda arac sollarken basıma geldı 80 le kendımı sola attım bırden kesıldı gaz verınce gectım.servıse sordum daha yenı acılıyo motor bın km desın ılk defa basmısın vs dedıler donuste tekrar denedım aynı seyı yaptı sadece o hızda ve devırde yapıyor daha sonra normal 8bın devıre kadar hatta zorlasam devam eder.forumda bır arkadasında basına gelmıs bu durum sonra 4000km ye kadar geldıgınde sorun kestı dedı.Sizdekide bu sorunmu?yada motorumdakı bu olay bır sorunmu yada baska motorlarda da varmı kronık bırseymı?
-
12 Ağustos 2011, 17:16
#72
anlaşılan bu sorun baya bir kişide var... bana kalırsa elektiriksel bir sorun.... motorlarınız garanti kapsamında olmasa eski tip elektirik tessisatını komple söküp takıp birde öyle deneyelim derdim.... çünkü sorun elektiriksel bir sorun bana göre... buji bobin ve beyin değişimiyle çözülmediyse başka bir yerde sorun veya temas var....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
12 Ağustos 2011, 17:21
#73
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
anlaşılan bu sorun baya bir kişide var... bana kalırsa elektiriksel bir sorun.... motorlarınız garanti kapsamında olmasa eski tip elektirik tessisatını komple söküp takıp birde öyle deneyelim derdim.... çünkü sorun elektiriksel bir sorun bana göre... buji bobin ve beyin değişimiyle çözülmediyse başka bir yerde sorun veya temas var....
valla ben hıc bır sey degıstırmedım ama 4000 bakımdan sonra cogu duzelmıs belkıde motorun acılmasıyla ılgılı sorun olabılır cunku cekıste yada dıger vıteslerde sorun yok sadece 5.vıteste problem var oda normal sehır ıcı kullanımında en az kullanılan vıtes zaten.Motorlar daha yenı yenı km yaptıgından bu sorun fazla servıslere gıtmemıstır ondan cozum yok dene bılır yada yetkılıler mısal 4000 km uzerındekı motorlarda varsa yada olursa bakın vs demıste olabılır.cunku 4000 den sonra bu sorunun duzeldı bır kac arkadasım var
-
12 Ağustos 2011, 17:30
#74
şuan tanıdığım 3 kişide sorun var..ısrarla bobin ve buji diyordum ama onlar değişincede sorun değişmemiş..şehir içi yada basarak kullanımda sorun yok... uızun yol sabit gazda sorun var... kesinlikle elektiriksel bir sorun ama beni ilgilendiren kısmı hangi parçadan dolayı bu sorunu yaşıyor cbf 150....
size bir olay anlatmak istiyorum.... sıfır km alınan bir wolt minibüste yolda giderken stop etme sorunu vardı.... araç 5 servis gezdi ve sorun çözülemedi... aracın km 3000 km de idi... doğuş center müşteriye başka bir araba verip arabanın kopmle motor sanzuman pompa aklınıza gelen tüm mekanik aksamını değiştirerek teker değiştirdi.... hiç bir mühendis sorunu bulamadı... hata kodundan çözülemedi... bu araçtaki arızayı 1,5 senedir bu işin içinde olan bir kalfa buldu..kablonun birinin araç kaportasına temas ederek şase yaptırarak aracı stop ettirmesi imiş sorun.. geçen zaman 6 ay..sorun mühendisleri ve araç sahibinin kafasını yedirecekti.... ...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
12 Ağustos 2011, 17:32
#75
ARKADAŞLAR AZ ÖNCE HONDA TÜRKİYE TARAFINDAN ARANDIM.KONUYLA İLGİLİ YOĞUNLAŞAN ŞİİKAYETLERDEN DOLAYI KONUYU ELE ALIP İNCELEMİŞLER HATTA BİR MOTORU FABRİKAYA ALIP,ATEŞLEME SİSTEMİNİ YAKIT SİSTEMİNİ İNCELEDİKLERİNİ FAKAT ÇÖZÜME ULAŞAMADIKLARINI SÖYLEDİLER.
ELDE ETTİKLERİ VERİLERİ HONDA JAPONYA DAKİ ARGE BÖLÜMÜNE İLETTİKLERİNİ VE KONUYU ONLARA AKSETTİRDİKLERİNİ SÖYLEDİLER.JAPONYA DAN GELEN HABERİ BEKLİYCEZ YANİ.
SONUÇ OLARAK EL BİRLİĞİ İLE PROBLEMİMİZİ HONDA TÜRKİYEYE KABUL ETTİRDİK.
KONU JAPON AMCALARA AKSETTİRİLDİYSE ÇÖZÜLMÜŞ BİLİN.GÖZÜMÜZ AYDIN....
-
12 Ağustos 2011, 17:35
#76
tamernevin adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR AZ ÖNCE HONDA TÜRKİYE TARAFINDAN ARANDIM.KONUYLA İLGİLİ YOĞUNLAŞAN ŞİİKAYETLERDEN DOLAYI KONUYU ELE ALIP İNCELEMİŞLER HATTA BİR MOTORU FABRİKAYA ALIP,ATEŞLEME SİSTEMİNİ YAKIT SİSTEMİNİ İNCELEDİKLERİNİ FAKAT ÇÖZÜME ULAŞAMADIKLARINI SÖYLEDİLER.
ELDE ETTİKLERİ VERİLERİ HONDA JAPONYA DAKİ ARGE BÖLÜMÜNE İLETTİKLERİNİ VE KONUYU ONLARA AKSETTİRDİKLERİNİ SÖYLEDİLER.JAPONYA DAN GELEN HABERİ BEKLİYCEZ YANİ.
SONUÇ OLARAK EL BİRLİĞİ İLE PROBLEMİMİZİ HONDA TÜRKİYEYE KABUL ETTİRDİK.
KONU JAPON AMCALARA AKSETTİRİLDİYSE ÇÖZÜLMÜŞ BİLİN.GÖZÜMÜZ AYDIN....
bu güzel ve sevindirici bir haber.... konuyu elimden geldiğince takip edeceğim... acaba sorun nerde....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
12 Ağustos 2011, 17:39
#77
tamernevin adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR AZ ÖNCE HONDA TÜRKİYE TARAFINDAN ARANDIM.KONUYLA İLGİLİ YOĞUNLAŞAN ŞİİKAYETLERDEN DOLAYI KONUYU ELE ALIP İNCELEMİŞLER HATTA BİR MOTORU FABRİKAYA ALIP,ATEŞLEME SİSTEMİNİ YAKIT SİSTEMİNİ İNCELEDİKLERİNİ FAKAT ÇÖZÜME ULAŞAMADIKLARINI SÖYLEDİLER.
ELDE ETTİKLERİ VERİLERİ HONDA JAPONYA DAKİ ARGE BÖLÜMÜNE İLETTİKLERİNİ VE KONUYU ONLARA AKSETTİRDİKLERİNİ SÖYLEDİLER.JAPONYA DAN GELEN HABERİ BEKLİYCEZ YANİ.
SONUÇ OLARAK EL BİRLİĞİ İLE PROBLEMİMİZİ HONDA TÜRKİYEYE KABUL ETTİRDİK.
KONU JAPON AMCALARA AKSETTİRİLDİYSE ÇÖZÜLMÜŞ BİLİN.GÖZÜMÜZ AYDIN....
valla bu ıyı oldu en azından sorunu cozerler sorun yasayanlarda en kısa zamanda cozum bulur artık yapılıcak sey beklemek.Yani bu sekılde cıddı bır sorun varsa buda hondanın pazar payını azaltır dogal olarak en kısa zamanda cozerler.
-
12 Ağustos 2011, 17:45
#78
CHEMİCAL
ARKADAŞIM SENDE HONDA TÜRKİYEYİ ARAYIP ŞİKAYET KAYDI AÇTIR.YARIN ÖBÜRGÜN O KAYITLAR ÇOK İŞİMİZE YARAYABİLİR.
-
12 Ağustos 2011, 18:17
#79
chemical adlı üyeden alıntı
Hocam sizdeki bu tekleme nasıl birşey tarif edebilirmisiniz? Benim başıma geleni anlatıyım ben...2011cbf aldım 950km civarıydı ozamana kadar hep sehır ıcınde kullandım dusuk hızlarda max 60 bin bakımı için servise gidicektim (izmitteyim servise sakaryaya gidiyorum 50km civarı gidiş toplam git gel 100 falan) neyse giderken biraz gaz açıyım dedim 1-2-3 ve 4 . viteste hiçbir sorun yok 5 aldıgımda 6bin 7.500 devir civarında ki ortalama 80km/h hızda sankı bırı arkadan tutup bırakıyor bırden kesılıyo motor sonra gaz verınce yurumeye devam edıyor max 100 yaptım zaten bu olayda tam yolda arac sollarken basıma geldı 80 le kendımı sola attım bırden kesıldı gaz verınce gectım.servıse sordum daha yenı acılıyo motor bın km desın ılk defa basmısın vs dedıler donuste tekrar denedım aynı seyı yaptı sadece o hızda ve devırde yapıyor daha sonra normal 8bın devıre kadar hatta zorlasam devam eder.forumda bır arkadasında basına gelmıs bu durum sonra 4000km ye kadar geldıgınde sorun kestı dedı.Sizdekide bu sorunmu?yada motorumdakı bu olay bır sorunmu yada baska motorlarda da varmı kronık bırseymı?
Hocam servise Sakarya ya gitme, zayıftan, çok eski ve iyi usta olduğundan bahseden, eskiden deniz motorları vs tamir ettiğini söyleyen bi usta var orada, yaşlıca gösteriyor, bana sente çakısı kullanmadan yanlış sibop ayarı yapmıştı ve beni çok uğraştırmıştı. O usta sayesinde 6000 km deki motorumun sipop kapağı 3 kere açıldı. Sübaplar 3 kere ellendi. İzmit tesin nasıl olsa, 2000 km de bir yağını sen değiştir. 4000 km de bir de Ümraniye DB motora git.
-
12 Ağustos 2011, 18:22
#80
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Hocam servise Sakarya ya gitme, zayıftan, çok eski ve iyi usta olduğundan bahseden, eskiden deniz motorları vs tamir ettiğini söyleyen bi usta var orada, yaşlıca gösteriyor, bana sente çakısı kullanmadan yanlış sibop ayarı yapmıştı ve beni çok uğraştırmıştı. O usta sayesinde 6000 km deki motorumun sipop kapağı 3 kere açıldı. Sübaplar 3 kere ellendi. İzmit tesin nasıl olsa, 2000 km de bir yağını sen değiştir. 4000 km de bir de Ümraniye DB motora git.
valla hocam sımdı oyle bır usta yok genc bır eleman vardı benım gıttıgımde gercı bın bakımıydı yag degıstı zıncır gerrıldı okadar yanı.4000e oraya gıderım bakalım 4000ne kadar ne olurbayadırda motora bınemedım zaman bulamıyorum son durumu nedır onuda bılmıyorum golcuk tarafına gecersenız bır gun goruselım.
---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:20 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Hocam servise Sakarya ya gitme, zayıftan, çok eski ve iyi usta olduğundan bahseden, eskiden deniz motorları vs tamir ettiğini söyleyen bi usta var orada, yaşlıca gösteriyor, bana sente çakısı kullanmadan yanlış sibop ayarı yapmıştı ve beni çok uğraştırmıştı. O usta sayesinde 6000 km deki motorumun sipop kapağı 3 kere açıldı. Sübaplar 3 kere ellendi. İzmit tesin nasıl olsa, 2000 km de bir yağını sen değiştir. 4000 km de bir de Ümraniye DB motora git.
valla hocam sımdı oyle bır usta yok genc bır eleman vardı benım gıttıgımde gercı bın bakımıydı yag degıstı zıncır gerrıldı okadar yanı.4000e oraya gıderım bakalım 4000ne kadar ne olurbayadırda motora bınemedım zaman bulamıyorum son durumu nedır onuda bılmıyorum golcuk tarafına gecersenız bır gun goruselım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)