Şimdi yarın anese gitsem tekleme sorununu cözecekler mi?
Şimdi yarın anese gitsem tekleme sorununu cözecekler mi?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Yukarıdaki habere göre tekleme sorunu Honda tarafından çözülmüş. Karbüratör tahliye hortumundaki bir üretim hatasından kaynaklanıyormuş. Eğer bu bilgi doğruysa Honda 2011 Yeni Hondaların tümünü servise çağırıp gerekli değişikliği yapacak.
Bu arada sorunu dile getirmekten ve hakkını aramaktan çekinmeyen arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyorum.
Zannedersem hondadan önce belki parçayı degil fakat aksaklığın nedenini maalesef bulmuşum.''Demiştim'' Kelimesini hiç sevmemAslında sakalımda var her daim.21.08.2011 00:37 #126
piranha dört
Üyelik tarihi: 30 05 2009
Şehir: Üsküdar
Yokuş çıkıyorum beşinci vites.Stabil olarak hız düşüyor:90,85,80,75 hooop birden 65 lere kadar geriliyor kasılıp ve rahatlayıp stabil düşüşü devam ediyor. ve 4-3 vites degişimi.Anlattığınız böyle birşeyse bendeki 2007 modelde de var.Bence karbüratör yakıt jetindeki delikler orantısız yada mevcut vakum jetden yeterli benzini çekemiyor.Daha küçük çaplı bir karbüratörden bu vakum yeterli yakıtı çekebilecektir diye düşünüyorum.Yada cbf in torka dayalı düşük devirli çevrimi bu çapta bir karbüratörle uyumsuz.
evet durum gerçekten türkiyedeki servis lerin çözemeyeceği kıl bişeymiş.
cin mühendislerini tebrik ediyorum.
bende bu durumdan muzdariptim ve honda ya ilk baskıyı yapanlardanım.
fakat ben çözümü beklemek istemediğimden ve motorun genelindende rahatsız olduğum için değişim yaptırdım.
innova 125i aldım gayette yerinde bir karar almışım çok memnunum.
teklemeden şikayetçi cbf cilerin gözü aydın.
Dün Honda Kıvrak Yetkılı Servısıne gıttım. 3000km bakımı için.
Bu yazınında bır cıktısını aldım yazıcıdan
zenon Nickli Üyeden Alıntı
Sayın Bayilerimiz,
Yeni CBF150 kullanan müşterilerimizden sabit hızda motorun kesiklik yaptığı
doğrultusunda şikayetler alındığı bilinmektedir. Bu konuda HTR tarafından
Japonya Honda kalite departmanına yollanan motosiklet üzerinde yapılan
analizler doğrultusunda sorunun belirli koşullar altında karbüratör tahliye
hortumunda araç hızı ve rüzgar etkisi ile oluşan vakum nedeniyle
karbüratörün yanma odasına yeteri kadar yakıt besleyemediği ve bunun
sonucunda da fakirleşen karışım nedeniyle yanma veriminin düşerek motorun
çalışmasında tekleme şeklinde soruna neden olduğu şeklinde belirlenmiştir.
Yapılan testler sonucunda sorunun çözümü gerçekleştirilmiş ve bu konuda HM
tarafından bilglendirme yapılmıştır. İnceleme sonucu tahliye hortumu iç
çapının 1.5 mm’ye düşürülmesi ile karburatör sisteminin hava akımından
etkilenmeden işlevini sorunsuz yerine getirdiği görülmüştür. Konu hakkında
detaylı bilgi ektedir. Kalıcı çözüm için Honda tarafından tasarlanan
iyileştirilmiş hortum, Honda Çin fabrikasında üretilen motosikletlere çok
yakında takılmaya başlanacaktır.
http://b1110.hizliresim.com/q/x/6rft.jpg
KAYNAK:http://www.motordelisi.com/forum/mot...ilestirme.html
Bu yazının ınternet ortamına sızmaması gerektıgını söyledıler. fakat kendı ıclerınden bırısının sızdırmıs olabılecegını dusunduler.
SATIS SORUMLUSU BI UKELA SORUMLU VAR ONADA GOSTERDIM BU YAZIYI
TEKLEME SORUNU VAR BU MOTORLARIN SATARKENDE SOYLEYIN BARİ DEDIM.
VERDIGI CEVAP HONDA KIVRAK FETHIYENIN
İNSANLAR BILE TEKLIYOR MOTORLARIN TEKLEMESI GAYET NORMAL DEDILER. Bukadar buyutmenıze gerek yokkı dedıler. : )
SERVISTE SUNUDA AGZINDAN KACIRDILAR BIRTEK HONDA KIVRAK FETHIYE ye ben bu tekleme sorunu ıle gıtmemısım. Kendı içlerınden bırsuru kişi bu tekleme sorunu ile servise bas vursmus.
Yetkılı servıs mudurunun soyledıgıne gorede TEKLEME SORUNU YOK DIYEN KISILER MOTORU AZ KULLANAN KISILERMIS. TEKLEMEYI SORUN ETMEYEN KIİŞİLERMİŞ. YANI HEPSINDE TEKLEME SORUNU MEVCUT DEDILER. BUNU SOYLEYEN SERVIS .
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
inanırmısın pcx alacağıma innovayı tercih ederdim ama bu şambriyel olayına kıl kaptığım ve 2005 te otobanda kaldığım için girmem o işe asla...halbuki beyaz kasa olanı çok hoşuma gitti...kolay kolay jant kırılacağını sanmıyorum hani genel anlamda telli jant zamanı devri kapandı o bağlamda dedim....
ama dostum bu sıkıntının normal teknisyen ve mekanikerlerinin anlamayacağı bir durum olduğu belliydi...bu durumda aslında şapa oturdular denilsede işin özünde onlarıda aşan mevzular...servisler refleks olarak beceriksiz damgası yememek için motor o an yürüyorsa tamam bi sıkıntı yok derler...ya da varlığını ispat edemiyorsan veya servisin bunu çözmek için bir çabası yoksa topu sana atmayı tercih eder...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Ben motoru 3000 km de almıştım 4000 km gelmek üzere bu teklemeyi azda olsa fark ediyorum bayramdan sonra 4000 bakımına götürdüğümde ins. Çözerler ..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
arkadaşlar bu tekleme sorunu mademki bu tahliye hortumundanmış vede onun çıkışını 1.5 mm ye düşürmek gerekiyormuş bunun için birde bilmemnerden gelecek parça yolu gözlemenize gerek yok diye düşünüyorum . o tahliye hortumu zaten ucu altta gözüken açıkta duran bi hortum onun ucuna ortasını 1.5 mm lik tığ ile herhangi biryerde deldirdiğiniz bir plastik yada metal bir parçayı takarsanız aynı işi görür kanaatimce. bunun için usta olmaya gerek yok . isteyen herkes yapabilir
PULSAR NS 200
eee ... sorunu hallolan yok mu? servise gidip o hortumu taktıran... yoksa asparagas bir haber miydi? satışlar düşmesin diye sorunum var diye ortalığı ayağa kaldıranlar nerede yav, şikayetler bir anda kesildi... 12 eylül gibi
Aynen dediğin gibi asparagas olabilir. Servise çağırılmadık. Çağırırlar diye boşa bekledik. Anlaşılan Honda, servise gidip "Tebrikler... sorunu çözmüşsünüz benim motoru da bir zahmet düzeltin" dememizi bekliyor. "Hayat" onda ya...
Ben 1000km sonra bakıma gideceğim , ne durumdayız ? Servisler tamire basladımı?
Hondada yapılanma şu şekilde...olayları önce kabullenmeme gerçekleri görmeme üzerini kapama...sonrası bu sorunlar çığ olup kafalarına binince ay pardon demek...
sonrasıda yine evlere şenlik...ne bir basın açıklaması ne bir kullanıcılara telefon mail özür falan hepsi lakayıt adamlar...eh fuarda ben bunlara yapacağımı bilirim...geçen fuarda birine coşkuyu vermiştim zaten ayaküstü üzerine yürüdüm kaçtı standın arkasına...
üzerine yürüdüğüm şahıs Honda Motosiklet Müdürü Hakan Bey imiş...elimde kalıyodu valla...artiz artiz konuştu zati...olm ben magandayım bana trip atma..tribini gördüm bende floş rua var...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
arkadaslar ben 2012 yı beklıyorum onu almayı planlıyorum. sorunun cozulmesı cok zor olmasına karsın sonucta bı netıce alınmasına cok sevındım
bi farklılık varmı pekı kardes ınceleme fırsatın oldumu 2011 e gore
motoru boşa alıp 5.000devirde sabitlediğinizde 5-6saniye sonra devirin düştüğünü yani teklediğini fark edebilirsiniz deniyerek size servis yanlış konusmuş hertürlü motorumu denemeye hazırım hacı tekleme yok illa beni polemiğe çekiyonuz satıcam kurtulucam yok tekliyor yok yağ yakıyor teklemiyo diyoz sanki suç sölemişiz onunki tekliyor die ila bizimkinide tekletiyor 25 mart 2011 de elime geçti 9.200km deyim yok hacu yok teklemiyo:D yoruldum ya yoruldum motorsiklet üzmüyor forum üzüyor:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)