Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Yeni CBF150'de Çözülemeyen Tekleme Sorunu...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Yazmıştım ama kimse denememiş ki?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete han abicim bu parçanın adı sır heralde bu kadar gizlediğine göre
    ben sorunu çözdüm ama ne yapılırsa giderilir onu bilemiyorum.
    bu yenilerin karbüratörü vakumlu sistemdir.gaz kolu boğazdaki gaz kelebeğini açar ve karbüratörün içinde oluçan basınç,vakum iğneyi yukarı kaldırır ve benzin akışı başlar.
    karbüratörde oluşan düzensiz vakumdan sebepte iğne anlık olarak kapanıp açılıyor ve benzin akışının düzensizliğide teklemeye neden oluyor.
    fakat dediğim gibi çözümüne kafam basmıyor bu düzensizliğin sebebini bende çözmüş değilim.

    bu akşam anes motora uğradım yeni innovama yedek iç lastik almak için,servisin kapısında bir genç oturmuş telefonda birisine dert yanıyordu.ben bittim abi mahfoldum abi motor kitledi abi diye birisine dert yanıyordu.meraktan sordum motor neydi diye tahmin edin bakalım neymiş 2011 cbf 150.üstelik garanti kapsamı dışı demişler.ALLAH o arkadaşın yardımcısı olsun.
    keske sorsaydınız o arkadaşa devir kesici varmı die denememi yapıyormus
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  3. #243

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keske sorsaydınız o arkadaşa devir kesici varmı die denememi yapıyormus
    valla fazla bişey soramadım burnundan soluyordu.

  4. #244

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    arkadaşlar sorunlu cbf imi innova ile değiştirdiğimi takip edenler hatırlayacaktır.servis te iade aldığı cbf 150 mi hiç bir işlem yapmadan 2. el olarak satmış.
    pilakası 34 DY 2018 idi.alan arkadaşın allah yardımcısı olsun.

  5. #245
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı tamernevin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sorunlu cbf imi innova ile değiştirdiğimi takip edenler hatırlayacaktır.servis te iade aldığı cbf 150 mi hiç bir işlem yapmadan 2. el olarak satmış.
    pilakası 34 DY 2018 idi.alan arkadaşın allah yardımcısı olsun.
    honda kendisinden bekleneni ypmış başka ne beklenir ki adamlar zararını elbet bi yerden çıkaracak bu da müşteri olacak cebinden ödeyecek hali yok
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #246
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    askerden geldiğimde kontrol edeceğim bir konuydu ve hemen yöneldi konuyu buldum baktım....

    öncelikle başın sağolsun arkadaşım....

    sonrasında artık kimde honda var ise bir sorun ile baş başa kaldığını görüyorum.... irfan nın motoru daha 2 gün önce yolda kaldı.. yağmurda tekleyip stop ediyor.... bir süre sonra kendiliğinden çalışıyor...

    senin sorunun halen devam ediyor... bir başka arkadaşımızın sorunlu malı değiştirilip başkasına aynen satılıyor... hondaya yakışmayan hareketler bunlar.. bu konuya her fırsaatta bakacağım.. sorunun neden olduğunu çok merak ediyorum...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  7. #247
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    abi atın siz o motorları çöpe sizde kurtulun bizde

  8. #248

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    bence ınnova alın huzura kavuşun tecrübe ile sınanmıştır.

  9. #249
    avciceyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA-CBF 1000
    ya ilk sayfayı okudum devamını okuyamadım kusura bakmayın sorun çözüldüyse bilemem ama yinede söyleyim benim dedemlerde el traktörü kimi yerde pat-pat kımı yerde pır-pır diye geçer bunda bazen rampalarda aynen dediğiniz gibi tekliyor gaza yüklenince biraz düzeliyordu sonra ben baktım deposuna falan derken sorunu buldum mağlum bu benzin diesel ve her türlü araçta depolara bazı şeyler kaçabliyor bunlar bir civatada olablir bir taşta baktığımda pat-patın deposunun benzin gidiş hortumunun olduğu yeri bi taş kapıyomuş ani gaz verincede ivmelenmeden dolayı harekete geçiyor ve hortumun ağızını açıyor bence motorundada böyle çok basit bi sorun olabilir belkide cbflerin depo üreticisinin deponun girişince kalıp ve kaynakla yapıldığı için depolar deponun hortum girişinde bi parça çapak vb bişey tıkıyo olabilir bi bakmanızı öneririm
    HONDA
    CBF 150-CBF 500-CBF 1000

  10. #250

    Üyelik
    23 Ağustos 2011
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    BMW R80 GS
    arkadaşlar sonunda ybr 125 esd kullanma fırsatı buldum rahatlık olarak cbf ybrye göre çok daha iyi ama performans olarak abartılacak bir fark yok motorun performansı cbf ye yakın ama torkun düşük olduğu gaza basınca fark ediliyor kullanan arkadaş 1 lt ile 38-40 yaptığını söyledi motor çok sessiz dengeli ve frenleri de çok iyi titreşim yok ama en önemlisi sorunsuz ben motoru beğendim tavsiye ederim sorunlu bir cbf almaktansa ben bundan almayı düşünüyorum
    BMW R80 GS 1993 & MERCEDES E 250 CGI BlueEFFICIENCY 2012 & YAMAHA YBR 125 ESD OLACAK İNŞALLAH

  11. #251
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Motorum 5000km lere geldi. Son tesbitlerime göre tekleme sorunu giderek azalıyor. Eskiden 50-100 km. arası mesafelerde ortaya çıkabilen tekleme olayı artık görülmüyor. Bu mesafelerde son bir kaç kez yaptığım sürüşte tekleme olmadı. Her hangi bir tamir bakım nedeniyle değil bu durum kendiliğinden oluştu. Daha uzun mesafeler için sürüş yapmaya fırsat bulursam sonuçları buraya yazacağım. D&B Honda Ümraniye'ye artık gitmeyeceğim. 6000km. bakımı için gittiğimde Ali Esengül ustaya baktıracağım.

  12. #252

    Üyelik
    13 Mart 2010
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun devam ediyor. Tekleme konusu ile epey uğraştım 1650 km. lik tatil gezim Türkiyede'ki Honda servislerini ziyaret gezisine dönüştü. Önce Fethiye Honda daha sonra da Kuşadası Mnr Honda'ya baktırdım.

    Fethiye Honda KIVRAK "problemi sağır kulağıma anlat" dedi.

    Kuşadası Honda ise daha samimi davrandı. "Sattığımız her on CBF150'nin 3-4 ünde bu problem çıkıyor. Çözebileceğimizi sanmıyoruz ama yine de bakalım" dendi. Motorla epey uğraştılar. Sibop ayarı(tamam). Debriyaj ayarı yapıldı. Buji(Birikintili. Yani benzini verimli yakamıyor. Tekleme yaparsa motoru soğut sonra da yedek bujiyi tak dendi. Bunu yapmaya üşendim.) Benzin hortumları kontrol edildi(tamam). Benzin musluğu kontrol edildi(tamam). Yeri gelmişken Murat ustaya ilgisi ve samimiyeti konusunda teşekkür ederim. Servisten çıktıktan sonra Güzelçamlı'ya döndüm. 25 km boyunca motoru zorladım. Sürekli 7000-8000 devir kullandım. Tekleme yapmadı(fakat motorda yüklerim yoktu) Daha sonraki İstanbul dönüş yolu benim için test yolu oldu. Hava ısındıktan ve epeyce yol aldıktan sonra İzmir-Manisa arasındaki tırmanışlarda tekleme yapmaya başladı. Burada yeni bir şeyi tesbit ettim. Tekleme diye tabir ettiğim olay motorun çalışmasında bir kesinti değil. Tekleme olunca her gaza yüklenişimde motor toparladı. Benim tahminime göre olay şu; Belirli bir yol aldıktan sonra havanın sıcaklığına da bağlı olarak debriyaj balataları ısınıyor ve kaçırmaya başlıyor. Gaza yüklenince kaçıran debriyaj balatası tekrar toparlıyor. Eğer debriyaj balatası kaçırıyor ise kullandıkları debriyaj balatasının kalitesi konusunda Honda'ya sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Nede olsa hayat onda. Gelelim İstanbul'a döndükten sonraki servis macerasına. D&B honda'ya gidip derdimi anlattım. "Şu an çok yoğunuz. Hataya getir. Bakalım" cevabını aldım. Şehir içi kullanımda bu sorun oluşmuyor. O nedenle 4000km bakımına kadar servise götürmemeye karar verdim. Tahminime göre bir şey yapacakları da yok. İyi sürüşler.
    Ben FETHİYE ' LİYİM ve her motorumun bakımıcı için Fethiye Honda Kıvrak motora gıdıyorum ve size yapılan o sağır kulak muhabbetını bir size değil herkeze yapıyorlar.

    6 aylık 2011 yenı kasa cbf 150 benım motorumdada var. DİĞER cbf 150 kullanıcıların bahsettiği gibi. sadece 5. viteste 5.500 ve 6000 devir arasında giderken sanki birisi tutup bırakıyormus gibi oluyor. insanın kyfını kacırıyor.

    MUTLAKA YENI CBF LERIN HEPSINDE VAR BU SORUN YETERKI SORUNU FARKETMEK İSTEYİN.

    HONDA TÜRKİYEYE ŞİKAYETTE BULUNACAGIM BU KONU HAKKIN. VE HAKKIMI SONUNA KADAR ARAYACAGIM.
    _____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
    [COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]

  13. #253
    Carbon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2011
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yol verdim gitti.
    10 motorun 3-4'ünde çıkan ve can sıkan sorunlar bu markaya hiç yakışmıyor.Umurlarında mı? Değil... Çünkü bu sorunları olmasına rağmen peynir ekmek gibi gidiyor.Ecza depoları çatır çatır 20'şer 30'ar alıyor.Kuryenin umrunda sanki yağ yakmış-teklemiş.Olan bireysel kullanıcıya oluyor.Megane-Focus gibi.Çektiler mümessillerin altına.Piyasa leş Focus'larla doldu.Satıcının umrunda değil ki.Adam kârına bakıyor.Şimdi devlet sızlanmaya başladı ilaca çok para harcadık ilaç başı 1 lira alacaz diye.Harcadın tabi.Adamların altındaki 40 milyarlık arabalar 6 ayda 100.000 km yaptı.Senin paranla yaptı.Paraları döktün ilaç üreticilerine.

    Neyse mesele bu değil.2011 CBF150 damgayı yedi.Her ne kadar satılmaya devam etse de. 2012-2013 umarım böyle olmaz.Ve artık 1 asır önceki icat olan karbüratörü bırakırlar...

  14. #254
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    carbon çok doğru yazmışsın , tüm motorlarında enjeksiyona geçti , bence 2012 de cbf 150 de enjeksiyon a geçecek... yada enjeksiyonlu yeni bir modeli gelecek bu sınıfta, mesala cbf 125 veya başka bir model... bundan adım gibi eminim... getirmezlerse seneye yazın bıçak gibi kesilir satışları... sadece forumlarda değil sokakta da esnafın da dilinde yenilerinin kalitesizliği... ben soruyorum çevremdekilere, önceleri sorun yok çok memnunuz diyolardı... km yaptıkça sorunlar gün yüzüne çıkmış olacak ki şimdi dert yanıyorlar, özellikle yağ konusunda...

  15. #255

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Şehir
    florya
    Motosikleti
    cygnus rs
    yeni motor olarak cbf alıcaktık ama yağ yakıyor falan dediler çözümü yokmu bunun ?

  16. #256
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motor olarak cbf alıcaktık ama yağ yakıyor falan dediler çözümü yokmu bunun ?
    şuan için yok gözüküyor sadece biraz daha kalın yağ koyarak az yakmasını sağlayabilirsin

  17. #257
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı efe tolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motor olarak cbf alıcaktık ama yağ yakıyor falan dediler çözümü yokmu bunun ?
    bunun en güzel çözümü cbf almamak olur benden demesi
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  18. #258
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Müsadenizle tekleme sorununa biraz ara verelim;

    Daha önce de yazdığım gibi. Satın alırken yenisi ile değiştirme sözü verilerek benzin deposundan boya hasarlı Yeni kasa 2011 CBF150 almıştım.
    Bugün servisi arayarak yeni benzin depomun gelip gelmediğini sordum. "Deponuz geldi" dediklerinde çok sevindim. Akşama doğru biraz da erken çıkarak servisin yolunu tuttum. Motorumu sehpaya aldılar. Depodan yeni benzin deposunu getirdiler. Kapalı durumda olan koliyi benim önümde açtılar. Koli açılıp depo ortaya çıkınca ağzım açık kaldı. Benzin deposu bir çok yerinden darbeli idi. Üst tarafı darbeden dolayı tekrar boyanmış gibi duruyordu. Fakat yamukluklar düzeltilememişti. Üstteki stikırlar yoktu. Yamru yumru olmuş bu benzin deposuna bakarken bir yandan bu işin nasıl olabildiğini düşünüyordum. Servise getirilirken aldığı darbelerle bu hale geldiğini düşünsek üst kısmında stikırların olmayışını ve yeniden boyanmış gibi olan görüntüsünü nasıl açıklayacaktık. Honda Türkiye'yi arayarak durumu izah ettim. Sinirlerim bozuk bir şekilde servisi terkettim. Neyse yinede "Honda Hayat Onda". Yahu bi dakka bu "Hayat" ne demekti?

  19. #259
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    bence honda bu forumu okuyor, size fena halde gıcık gidiyor gibime geldi... siz en iyisi o cbf yi iade edin artık , nasıl kabullenip binebiliyorsunuz , sabrınıza şaşırdım doğrusu...

  20. #260
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Müsadenizle tekleme sorununa biraz ara verelim;

    Daha önce de yazdığım gibi. Satın alırken yenisi ile değiştirme sözü verilerek benzin deposundan boya hasarlı Yeni kasa 2011 CBF150 almıştım.
    Bugün servisi arayarak yeni benzin depomun gelip gelmediğini sordum. "Deponuz geldi" dediklerinde çok sevindim. Akşama doğru biraz da erken çıkarak servisin yolunu tuttum. Motorumu sehpaya aldılar. Depodan yeni benzin deposunu getirdiler. Kapalı durumda olan koliyi benim önümde açtılar. Koli açılıp depo ortaya çıkınca ağzım açık kaldı. Benzin deposu bir çok yerinden darbeli idi. Üst tarafı darbeden dolayı tekrar boyanmış gibi duruyordu. Fakat yamukluklar düzeltilememişti. Üstteki stikırlar yoktu. Yamru yumru olmuş bu benzin deposuna bakarken bir yandan bu işin nasıl olabildiğini düşünüyordum. Servise getirilirken aldığı darbelerle bu hale geldiğini düşünsek üst kısmında stikırların olmayışını ve yeniden boyanmış gibi olan görüntüsünü nasıl açıklayacaktık. Honda Türkiye'yi arayarak durumu izah ettim. Sinirlerim bozuk bir şekilde servisi terkettim. Neyse yinede "Honda Hayat Onda". Yahu bi dakka bu "Hayat" ne demekti?
    dostum bu olay hangi serviste cereyan etti?
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
13. sayfa BirinciBirinci ... 31112131415 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)