on numara yağlar istanbula gelirken her yerde satılıyordu.ilk önce bunları görsünler herkezin sağlığıyla oynuyorlar
on numara yağlar istanbula gelirken her yerde satılıyordu.ilk önce bunları görsünler herkezin sağlığıyla oynuyorlar
Mustafa Kemal Atatürk
oo bu 10 numaran yağların tr bayii sakarya dır büyük ihtimalle ya adamlara bazen hak veriyorum 10 numara yağ kullananlara adamlar mazot almaktan belki de evine daha az ekmek götürüyorlar.. ama hava kirliliğide bence daha önemli diyeceğim yalan olacak bu ülkede açlıktan insan ölmesinin bi mazareti olmamalı...ama cbf çilere de hasta oluyorum eee yağ yakması önemli değil teklemesin diyorlar yaa arkadaş neden sıfır km olarak aldığın motor yağ yakması normal karşılanır anlam veremiyorum bu kadar bilinçsiz tüketici topluğu bir arada görmemiştim doğrusu
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
arkadaş çünkü o sınıfta çaresizlikten başka bi seçenek yok.aslında motor çok güzelde böyle teknik sorunlarda yaşayanlar var ancak ybr nin gücü belli tırt inceliği ise hala bisiklet kıvamında. apache desene o motora kulahımı vermem
çaresizlikten adam yağ yaksın demesi çok da garip değil varıpta bu motor arkasından kara duman atmıyo sanki benzinle yağı karıştırmış gibi bi durum olmuyo üstelik her motorda bu sorunu vermiyor bendede cbf vardı böyle bi sorun yaşamadım da 2011 modek cbflerde tekleme sorunu sanırım tamamına yakınında var
dicem o ki cbf150 zaten dünyada yok avrupada cbf125 sınıf lideri acın bakın
hondanın bu başarısını bizim ilkeye çok görüyolar bunu bize kakalıyolar
Mustafa Kemal Atatürk
kimin ne alacağı aslında beni o kadar ilgilendirmiyor yani ybr sadece ince diye alınmıyorsa almayanların derdi dir bence ben 2 el aldım apache ye bindim çok yakın arkadaşım da var tercih etmememin sebebi artçı ya titreşim hissettirmesi bunu kullanan arkadaş söyledi cbf te baktım ama mevcut sorunlar varken bu motoru almak bence yanlış bi tercih olacaktı sonuçta 2, el alacaktım sahibi nasıl kullandı bilmiyorsun sakarya da kurye işleri için kullanılan motor az yani alacağım kişinin ne iş yaptığını öğrendiğin zaman gönül rahatlığıyla alınır fakat adam nasıl kullandı onu kimse bilemez baksana daha 2.bakımda 200 gram yağ eksilten cbf ler mevcut forumda bunları bile bile almak içime sinmez di gittim ybr aldım bi sorun da yok allaha şükür ne yağ yakıyor nede tekliyor kafam rahat çin mallarında cbf kadar sorun yok bu ne perhiz bu ne lahana turşusu sadece honda diye gidip kronik sorunlu bi motor alınmaz kardeşim........
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
2011 model dışındakiler rahatlıkla alınır kardeşim bunuda bir kenara yaz
tercihin güzel olmuş ama çin mallarıyla cbfi kıyaslaman biraz haksızlık
ybr125 iyi güzel ama onunda esd dışındakiler güzel değil
üstelik esd dahi olsa çok ince ve güçsüz inan bana ps150 ile 2 kişi ve çok agır kişi çekerken yokuşlarda ybr125 tek kişiyle o ranpayı çıkarken ben onla alay ediyorum resmen çünkü güç diye birşey yok malesef :S 125-150 cc katagorisinde 3 motor çekişiyor ve bu motorlar ülkemiz için herzaman satan herzman gerekli olan modeller
ancak honda tr avrupada cbf125 getirmiyor kalite bakımından cbf150 biraz düşük
dicem o ki bu katogori en çok motorun satıldığı katogori ve seçenek hala yok adam hem kalıplı hemde azcık güçlü olsun istiyo yoksa bisiklete motor tak en sorunsuz ulaşım aracı olsun iş görmüyosa neylenir
yalnız benim tercihimi sorucak olursanız şuan için ybr125 alırdım bende çünkü küçük bir sorun değil şuanki çok büyük bir sorun paramın yabana gitmemesi için
Mustafa Kemal Atatürk
benim demek istediğim de bu aslında sorunsuz olsun ama işte en ufak birşey bile benim tercih etmeme sebebim aslında sadece 1 müşteri olsa ne olur olmasa ne olur mantığı ile bakarsak honda kaybeder neden bu cbf te cg gibi sorunsuz değil ki ben onu anlamıyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
dostum bana kızmayın şimdi sizi kızdırmak için inanınki bişi söylemiyorum
ama gerçek bu malesef
iş yokuş çıkmakla olmuyo adam bunu alıyo uzun yolada vuruyo o kadar motor tecrubemiz oldu onca senelerce gördük
ben araba gibi çıkmak isterim beni üzmemesi için 125-150 ccler otabanda ne olursa olsun üzerler ancak normal kara yollarında yeterlidirler
de ybr125 biraz zayıf kalıyor hadi benim motor doğal tabi geçmesi ancak yokuşta bayılması hiç hoş değil.cbf ne kadarda kalitesiz olsa ybrden bu alanda çok üstün :S
tarafsızca konuşmak gerekse zaten ben diyorum çağresizlikten adam bunu diyor bunlara yöneliyor işin mantığıda bu
yoksa todayin arkasınada minder taktırdım 2 kişiyle çıkmadığı yokuş yok ama 20 kmhz ile
Mustafa Kemal Atatürk
işte bende diyorumki bu kadar sorunu varken hala cbfi neden tercih ediyolar onu anlatıyorum
yoksa şuan bende böyle bişi alcak olsam ybr alırdım üzerindeki boya kalitesi bile yeter
ancak ybr125 eskisi gibi ihtişamlı günlerine döndürmeleri içinde belli kriterleri karşılaması lazım
zaten avrupada artık ragbet görmüyo eskisi gibi cbf125 var şuan
Mustafa Kemal Atatürk
cbf 125 enjeksiyonlu... ybr yi enjeksiyonlu yapsınlar , tekerleri biraz kalın yapsınlar, aks arasını açsınlar yani motoru az uzatsınlar (cbf gibi) bak o zaman kim honda alır... herkes ybr alır...
yağ yakma konusuna gelince, bizim ilçede kullananlara sordum, sıkıştırmadan kullanan ve 2000 km de bir yağını değiştirenlerin hiç birisi şikayetçi değil motorundan... ayrıca tekleme sorunu da ilginçtir bizim ilçede yok... ben de test ettim 2011 bir motoru, dedikleri gibi 5 . viteste 70-80 le sabit hızda bir süre kullandım... hiç bir belirti yok... sorduklarımda da yok.. yani istisna bazı kullanıcılarda sorun çıktı diye yerin dibine batırdınız motoru... zaten şikayeti olan girip de internette araştırma yapmaz , foruma katılmaz, gezer keyfine bakar... şikayeti olan 2-3 kişi foruma yazdı diye, motoru linç ediyorsunuz, tam bir dedikodu pazarı ... eğer dediğiniz gibi tüm cbf ler tekliyor olsaydı, honda motorları geri çağırırdı... ya da millet hala sıraya girmezdi cbf almak için...
bana soruyorsanız sen hangisini tercih edersin diye, bekliyorum, ybr sağlam ekonomik ama cılız... cbf güçlü konforlu ama o kadar çok konuşuldu ki bu kronik sorunlar, mart ayına bıraktım motor almayı... iki motorun da 2011 ini sürdüm, cbf her yönden daha rahat, keyifli... bir arkadaşımda 2011 modeli var, 1 aydır kullanıyor, onun izlenimlerini ve bakımlarını izliyorum, mart ayında inşallah ben de fuardan sonra bir cbf alacağım... b planı ise eski model bir nx4 falcon , xl 200 gibi pahalı seçenekler( enduro tarzı sağlam bir motor)... asla bir ybr değil...
arkadaşlar çekişmeye gerek yok insan oğlu nankördür birde atıp tutmasını iyi bilir şimdi gelelim sizin konuştuklarınıza ;
cbf 125 neden yok türkiyede olsa çok tutlur çok iyi flan dediniz doğrumu türkiyeye gelse 5 binden aşyaya satılmaz ve satılmassada kim alır internetde çok baktım oda ybr gibi 100-110 anca yapıyor çekiş desen ondan iyi çekeceğini sanmam sonuçda 125cc e ne oldu şimdi oda güçsüs kaldı birde gözünüzle görmediniz belki oda ybr gibi cılız olabilir resme ne bakıyorsunuz yada videoya bence boş konuşmaya gerek yok isteyen istediğini alsın cbf 150 güzel konforlu ama motor yapısı olarak hondaya yakışmayan bir model onu bilin yeter
arkadaş kimsenin burda çekiştiği filan yok herhalde yazıların yarısını okuyup yarısını okumuyorsun
burda atıp tutanda yok vede cbf150 nin zaten son hızı düzde 110 kmhz dır kim ne derse yalan atmış olur bende kullandım bu veleti zatende ikiside 11 hp
ancak tork olarak cbf150 azcık daha üstün
bakınız
cbf150
Motor Hava soğutmalı 4 Zamanlı OHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 149cm3
Silindir çapı x strok (mm) 57.3 X 57.8mm
Sıkıştırma oranı 9.1:1
Yakıt sistemi Karbüratör
Maks. Güç (kW@dev/dak) 8.5/7,500(11.6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 12.5/5.250
Ateşleme CDI Elektronik avanslı dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2075 x 750 x 1135mm
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,335mm
Sele yüksekliği (mm) 780mm
Yerden açıklık (mm) 140mm
Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (2.6 lt. yedek dahil)
80/100 - 18M/C 47P
Arka 90/90 - 18 M/C 51P
Süspansiyon
Ön 31mm Teleskobik Çatal, 116.8mm esneme aralıklı
Arka Monoshock, 100.6mm esneme aralıklı
Frenler
Ön Çift piston kaliperli 240mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka 130mm'lik kampana
Ağırlık (kg) 141kg
buda cbf125
Max. Power Output 8.3kW/8,000min-1
Engine Displacement 124.7cm3
Starter Electric
Max. Torque 11.2Nm/6,250min-1
Bore & Stroke 52.4 x 57.8mm
Engine Type Air-cooled 4-stroke 2-valve OHC single
Carburation PGM-FI electronic fuel injection
Ignition Computer controlled fully transistorised with electronic advance
Compression Ratio 9.2: 1
Wheelbase 1,270mm
Weight 128kg Kerb weight
Ground Clearance 173mm
Length x Width x Height 1,955 x 760 x 1,110mm
Seat Height 792mm
Fuel Capacity 13litres
Wheels Front U-cross-section 6-spoke cast aluminium 17M/C x MT1.85
Tyres Rear 100/90-17M/C (55P)
Suspension Front 30mm telescopic fork, 115mm axle travel
Suspension Rear Conventional twin shock, double tube damper with 3-step adjustable spring preload, 87mm axle travel
Brakes Front 240mm hydraulic disc with 2-pod calliper and resin mould pads
Wheels Rear U-cross-section 6-spoke cast aluminium 17M/C x MT2.15
Brakes Rear 130mm leading/trailing drum
Tyres Front 80/100-17M/C (46P)
şimdi artılarına gelelim
cbf125 arka tekerleği biraz daha kalın
yakıt enjecsiyon var
aynı beygirde ancak cbf150den daha devirli 8.000
holojen farı mevcut
128 kg (cbf150 141kg)
daha geniş diğer unsurlarda aşa kalır değil bizimkinden
yağ yakmaz teklemez daha ne tam bir 125cc bizdeki gibi 150cc olupta 125likler gibi değil
şimdi hocam biz atıp mı tutuyoruz göz var nizam var google amcada referans azcık araştırsan herşeyini bulabiliyorsun
Mustafa Kemal Atatürk
arkadaşlar bahsettiğim gelişme hakkında sonuç alınamadı...yani olay honda fabrikanın insiyatifinde...ben bu gelişmeyi sonuç alınmaz ise diye açıklamak istemedim...sonuç alınamayınca Honda fabrikanın kucağına oturmak durumundayız artık...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
metehan abi yorumlarına hastayım kucağa oturmak he
bişi dicem mete abi bu levent serengeti nere ya
bende marmaristen istanbola geldim:D gültepeli oldum yahu tabanbay devam ediyom bu cbfle öyle kanımıza girmişinki yoldan gecen her cbfliye bakıyom mete abi çıkar gelir diye hehe:D
Mustafa Kemal Atatürk
serengeti bi afrika kırsalı olabilir ben çok belgesel izlerim mete abi heralde levent in bi ilçesinde oturuyor ama aynı isimde de bi afrika bölgesi var belki biliyordur afrikalı mete abeyy
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
hahah:D bilmem valla birde bura gelmeden önce emlak fiyatlarının burda uçtuğunu gördüm heleki gökdelenlerin olduğu yer levent se meteabim zengin dedim içimden afrika nere levent nere
Mustafa Kemal Atatürk
biraz nette bak dalga geçmediğimi göreceksin ben ciddiyim yani http://www.belgeselivideo.com/belges...ri.asp?id=1190 al sana link
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
aga ben Seyrantepedeyim...bana komşu olmuşsun yav...daha 2 gün önce gültepe girişinde odalar ve borsalar birliğindeydim...oralarda eş dost çok...90 dan bu yana burdayız...serengeti afrikanın yabani hayatının bulunduğu bir yer bizim buralarda öyle aslında o bağlamda vahşi hayatı temsilen serengeti diyorum... kısmet olursa görüşürüz hacı yav...üşenmesem şimdi bile yanına gelicem ama işte eve yeni girdim...orada yurttamı kalıyon len şu fethullahcıların yurdu var girişte solda
kankam beni az çok tanır bak şifreyi çözmüş ...
valla babamın evinde kalıyom 10 yıla kalmaz pederi gömersek ev benim sayılır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
heheh:D alemsin mete abi
yok be fethullah mı allah korusun şimdi gültepedeyim ablamın yanında kalıyom da ev tuttum orta bayırda kalcam bu hafta geccem
mete abi tanısırız nasıl olsa önümüzdeki 4 sene bura kilitlediler ..istanbulun simgesi olarak göriyem bak seni he aklıma ilk sen geldim istanbul fikri ortaya çıkınca :D
Mustafa Kemal Atatürk
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)