Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

arka dişli sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    Arora Ym 150 superstar,Apachi çift akülü bisiklet.
    s.a arkadaslar arora ym 150 a super star marka motosikletimin arka dişli sini 45 t den 41 t ye düşürsem ne gibi zararları olur ne gibi faydaları olur anlayan arkadaşlar yardımcı olun lutfen
    Takma Kafana Kasktan Baska Bişey:cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    mantıken hız artaçak ama bir okadarda çekiş düşeçek 45t den 43t ye falan geçsen daha mantıklı olur.

  3. #3
    THE İMAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    BURDUR
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KT
    artısı uzun yolda motor rahatlar ,motor devri düşer,yakıt,hararet vs düşer
    AMA çekiş düşer,ani gazlamalarda ,rampalarda motor'un devirlenmesi geç olur.motorun hızı değişmez .çünkü devir çeviremez.misal olarak:10.000 rpm 'de 110 km hız yaparsa 8.000-9.000rpm'de gene aynı hızı yapar.tork düştüğünden eski devrini çeviremez.
    200 cc silindir kit takar dişliyi değiştirirsen güçartacağından işte o zaman hız,çekiş artar,motor devri düşer.slindir değiştirmiyeceksen oynama derim ama seçim tabiki senin

  4. #4
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Alıntı kocak. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaslar arora ym 150 a super star marka motosikletimin arka dişli sini 45 t den 41 t ye düşürsem ne gibi zararları olur ne gibi faydaları olur anlayan arkadaşlar yardımcı olun lutfen
    Amacınız nedir?Arka dişli ile oynamak pek bişey farkettirmez.

  5. #5

    Üyelik
    17 Temmuz 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    tvs apache
    arka dişlinin değişmesi küçüğü ile hızın bıraz daha artacaktır eğer motorun vıtes aralığı kısa ıse bı nebze senı hız olarak tatmın eder rampalarda 2 de bağırıyo 3 te bayılıyo sa bu sana sankı 2.5 vıteste gıbı olacak bence fazlada oynama derım

  6. #6

    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    Arora Ym 150 superstar,Apachi çift akülü bisiklet.
    Amacım 5.viteste 5000 devirde 50 60 değilde 70 80 civarı yapmak motorun bağırmasını kesmek hocam.
    Takma Kafana Kasktan Baska Bişey:cat:

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Alıntı kocak. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım 5.viteste 5000 devirde 50 60 değilde 70 80 civarı yapmak motorun bağırmasını kesmek hocam.
    Bunun için önce ön dişliyi değiştirmen gerekir.Örneğin 15 diş ise 17 diş yap.Ben bu işi Kawasaki EN500 motorumda yapmıştım ve hız 10km artmıştı.Buda az gelirse arka dişliyi küçültme yoluna gidebilirsin.

  8. #8

    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    Arora Ym 150 superstar,Apachi çift akülü bisiklet.
    Anladım abi ama bende motorun içini açtırmayı ıstemıyorum bıde fazla masraf yapmaktan kçınıyorum arka dişli 10 15 lira civarı.Arka dişli yi saydım 42 diş bunu 38 e düşürsem hız artmazmı sen tecrübelisin heralde abi bi yardımcı olurmusun lutfen.
    Takma Kafana Kasktan Baska Bişey:cat:

  9. #9
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    ön dişli kaç diş?Buna göre hesaplıyabiliriz,belki ama devir sayısıda gerekir.mesela 80 km.yi kaç devirde görüyorsun?
    Ön dişli daha ucuzdur ve sadece vites kolunun olduğu yerdeki kapağı sökerek değiştirilir.Arka dişliden çok çok daha kolaydır.Motoru parçalamak gerekmez.

  10. #10

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı _old_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişli kaç diş?buna göre hesaplıyabiliriz,belki ama devir sayısıda gerekir.mesela 80 km.yi kaç devirde görüyorsun?
    ön dişli daha ucuzdur ve sadece vites kolunun olduğu yerdeki kapağı sökerek değiştirilir.arka dişliden çok çok daha kolaydır.motoru parçalamak gerekmez.
    aynen katılıyorum ön dişli daha kolay ve daha ucuz..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)