arızayı bulana ödül vereceğim..bıktım kasaplardan...
Reklamlar
-
21 Haziran 2011, 16:24
#1
arkadaşlar yine bi sorunum var...umarım çözeriz...scooterimle yolda gidiyorum..(150 cc ramzey)dip gaz hızım stabil 80-85 km düz yoldayım 15 km gidiyorum..kontak kapatırızya o şekilde yolda kalıyorum stop ediyor..bunun sebebi nedir...önce size danışayım dedim...ustalara gitsem başka bi yerinide bozup elime veriyorlar motoru..anlamadım gitti....bu tip bi sorunla karşılasan arkadaşlar varsa paylaşıverin görüşlerinizi..hatta arızayı bulan arkadaşa müthiş bi süprizim olacak..çok sevinecek..bıktım artık ustalara para kaptırmaktan
apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...
Reklamlar
-
21 Haziran 2011, 16:28
#2
Kontağın terminalleri paslanmış, muhtemelen yağmur altında kalmış. Kontak spreyi ile temizlemeyi dene düzelecektir.. Ödülümü de isterim ona göre
-
21 Haziran 2011, 16:33
#3
kurubuz adlı üyeden alıntı
Kontağın terminalleri paslanmış, muhtemelen yağmur altında kalmış. Kontak spreyi ile temizlemeyi dene düzelecektir.. Ödülümü de isterim ona göre
ödülüm 1 tam depo benzin..bana gittiğiniz benzinciyi söyleyin..ben onlara eft ile çıkış yapacağım..sizde isminizi söylemeniz yeterli..deponuzu doldurun keyfinize bakın..
ben önerileri değerlendirip tamirciye nokta atışı yaptırmam lazım..sözüm söz...1 depo benzin...
apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...
-
21 Haziran 2011, 16:35
#4
Kontak kapatma butonunu + kontak anahtarını ve kablolarını kontrol edermisin. Aklıma bir yer daha geldi. (Sehpa) Ayaklık müşüründe temas ediyor olabilir.
-
21 Haziran 2011, 16:39
#5
Benim scooterda da olmuştu... Ateşleme bobini mi ne öyle sarımlı bi parça var... Onun lehimi atmış, yolda kalıyordum, komple değiştirdim çözülmüştü... İnşallah senin derdin de çözülür... Kolay gelsin...
-
21 Haziran 2011, 16:43
#6
Whitehair adlı üyeden alıntı
Kontak kapatma butonunu + kontak anahtarını ve kablolarını kontrol edermisin. Aklıma bir yer daha geldi. (Sehpa) Ayaklık müşüründe temas ediyor olabilir.
Çinlilerin çoğunda yan ayak müşhiri yok. Ayağı açık unutunca düşüyorsun, o zaman anlıyorsun açık olduğunu. Biraz dolaylı ama işe yarıyor
-
21 Haziran 2011, 16:45
#7
Sorunun temeli bir şekilde elektrik sisteminin bypass olması . Sistemde hareket halinde teması kaybeden bir parça var . Genel kablo sistemini kontrol etmelisin yada ettirmelisin...
Bu arada hediyeyi motorunu satmış bir tır şöförü arkadaş kazanırsa motoru kargo eder yollarsın artık :D ....
“Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır.” Jack London
-
21 Haziran 2011, 16:50
#8
-
21 Haziran 2011, 16:50
#9
rasta07 adlı üyeden alıntı
Sorunun temeli bir şekilde elektrik sisteminin bypass olması . Sistemde hareket halinde teması kaybeden bir parça var . Genel kablo sistemini kontrol etmelisin yada ettirmelisin...
Bu arada hediyeyi motorunu satmış bir tır şöförü arkadaş kazanırsa motoru kargo eder yollarsın artık :D ....
önemli değil gözüm karardı iyice..gurur yaptım değiştirmedim motoru..2000 tl ye aldım 1000 tl kasaplara kaptırdım..hiç mühim değil..gözüm karardı dedim ya bana ne kadara mal olursa olsun..isterse gemi kaptanı olsun fark etmez..sözüm söz 1 depo benzin!!!!!!
apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...
-
21 Haziran 2011, 16:58
#10
kronik bir beyin arızası... motor ısındığında ateşlemeyi kesiyor... beklettikten sonra ise tekrar marş alıyor ancak yine dip gaz gidince yada ısınınca motor yol ortasında kalıyorsa sorunun sebebi ise beyin arızasıdır..! Ama tabi benzininiz bitmediyse böyle bir sorunun olması yüksek ihtimal.. çinlilerde genelde buna beyin problem oluyor
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
21 Haziran 2011, 16:59
#11
Adını hatırladım statör...
İşte şu meret;
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
-
21 Haziran 2011, 17:06
#12
ateşleme bobini ve bujiler
önce bujilerini değiştir. ömrü bitmiştir. gene yapıyorsa %99 ateşleme bobinidir. benim başıma geldiğinde bujilerin ömrü bitmiş bir ateşliyor bir ateşlemiyormuş. tabi ateşleymecinxe motor stop ediyor.
-
21 Haziran 2011, 17:15
#13
~~NEO~~ adlı üyeden alıntı
Adını hatırladım statör...
İşte şu meret;
[IMG]
Uploaded with
ImageShack.us[/IMG]
Bu marş motorunun parçası değil mi ?, Endiksiyon bobini ile ne ilgisi var ?
-
21 Haziran 2011, 17:18
#14
Kardeş arada yapıyorsa benim patronun motoruda yapıyordu yolda giderken gaz yemiyor kontağı kapatmış gibi oluyordu durunca tekrar marşa basıyordum hemen çalışıyordu sebebi beyin olabilir yada karburatörün içinde pislik var memeyi tıkıyor ve benzin geçemeyince motor kalıyor diye düşünüyorum
not : biz öğle sürdüğümüzden yaptırmamıştık motoru ancak bir ara tam durdu beyin gitmiş değiştirdik bir bu arada karburatörüde temizlemiştik motor düzelmişti ondan iki sebep yazdım ancak beyin ağır basıyor
-
21 Haziran 2011, 17:22
#15
deponun havalandırmasını kontrol edin
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
-
21 Haziran 2011, 17:34
#16
eğer sorunun yüksek hızlarda nüksediyorsa 1.ateşleme yetersizdir (endüksiyon bobini) 2.benzin yetmiyordur (depoda olası pislik, musluk tıkanıklığı)...
-
21 Haziran 2011, 17:35
#17
şimdi veriler yetersiz. kontagı kapatmış gibi deyince herkes elektırık aksamına yükleniyor.
ama elektırık gercekten kesiliyormu kesılmıyormu bunu söylememiş arkadaş. bizim senator scoterlerde benzin deposu hava alamıyordu onun için arada kelek yaptıgı oluyordu kapaga ninçe bir delikçik deliyorduk bu soruna çözüm oluyordu çunku havalandırma için başka delik ve hortum yoktu. karbürator jiklesi takılı kalmış olabilir. buda belli bir süre sonra tatsızlık yaptıra bilir.
-
21 Haziran 2011, 17:37
#18
Öncelikle kardeş arızayı tespit edelim.Birincisi stop edince araç komplemi susuyor yani elektrik namına bişey yokmu çünkü kontak kapanınca öyle olur elektrik iptal.Yada sadece motor mu stop ediyo yani sinyal korna varmı.Önce bunları tespit edelim bakacağımız yerleri azaltıp nokta atışı yapalım.
-
21 Haziran 2011, 17:42
#19
kurubuz adlı üyeden alıntı
Bu marş motorunun parçası değil mi ?, Endiksiyon bobini ile ne ilgisi var ?
Adı aklımda endüksiyon bobini diye kalmıştı internetten araştırınca statör olduğunu öğrendim... Aynı sorun benim mondial scooterda da oluyordu, bu meretin lehimleri atmış, komple değiştirdim bi daha öyle bi sorun yaşamadım... Arkadaş bunu da bi kontrol etsin diye söyledim... Belki hata buradadır...
Başıma gelen bi olaydı, çinlilerin nerede ne yapacağı belli olmuyor, her ihtimali değerlendirmek lazım... Sonuçta Asya'da, Mondial'de aynı mal sayılır... Maksat arkadaşın işi görülsün...
-
21 Haziran 2011, 18:09
#20
Her türlü arıza varyasyonları konuşuluyor bence çok güzel teşekkürler arkadaşlar.Tamirci milletinin %99 u şerefsiz alınan varsa alınsın o yüzden sitenin dayanışması çok önemli...Arkadaşa hak veriyorum ben de inat ettim şimdiki ustam çok iyi işçiliğide normal bana göre....
Büyük aşklar yolculuklarla başlar ama önce güvenlik....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)