Kendinin ve moturunun sağlığı için değiştir hemen ayrıca motoruna daha sık bin daha çok km yapmaya çalış , o lastiklerle kayıp dusmen an meselesi
Kendinin ve moturunun sağlığı için değiştir hemen ayrıca motoruna daha sık bin daha çok km yapmaya çalış , o lastiklerle kayıp dusmen an meselesi
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Her lastikte nylon vardır da bilhassa nylon yazanlarda kauçuk oranı daha düşük herhalde..
Neyse, mevzuuya gelecek olursak, kaliteli lastikle donanmış bir motorun eskiye oranla performans farkı öyle böyle değil.
Kesinlikle gerekiyorsa paraya kıyıp en iyisini alın..
Gerçekten ama en iyisini..
amacın ne niye sürekli ! koyuyorsun kendimi zorladım yazının sonunu okumak için. evet değiştirmelisin lastiklerini.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Ozgurakman, hocam haklısın çok fazla "!" kullanmisim.
07 EEE 31
Arkadaslar lastikleri değiştirdim. Bridgestone oldu ön-arka. Arka hoop pro, ön batlax! Lastiğin motorda yarattığı farkı daha dükkandan çıkarken hissettim! Bariz sekilde motor virajda kendi yatıyor. Lastik tam olarak biraz yol yapinca havasini bulurmus ama hemen hissettim olumlu yondeki farki! Yanar yanar bu zamana kadar değiştirmediğime yanarım... Yorumlarınız önerileriniz icin herkese çok teşekkürler.
07 EEE 31
bugün michelin pilot sportla 90 km hızda virajlı yollarda motoru neredeyse tam yatırıyordum, öyle ki motorun arka tarafı hop hop hoplamasına rağmen lastik yeri bırakmıyordu.
nyloon lastikle mi?
9000 kilometrede 2 kere düştüm.
2si de lastik yüzünden. 1 damla su gördüğü anda yol tutuş 0 oluyordu.
lastiğin hayırlı olsun. 100 km kadar lastiklerin rodajda olduğunu düşün.
kymco bayi ile kısa bi anektodum
ben: Bunların lastikler iyi değil diyorlar?
Satıcı: ya bu yaz idare edersinde kışı gördün mü bir daha hayır etmez değiştirmen akıllıca olur.
like kullanan bir arkdaşımın lastiğini michelin city grip yaptıktan sonraki ilk yorumu, durup amartisör ayarlarına baktım acaba daha mı yumşalttılar serviste.
sonuç= yol tutuş filan tabiki çok önemli ama konfora bile çok büyük etkisi olabiliyor. herşeyden kısa ama lastikten kısmayacaksın....
lastik motosikletimizin en önemli parcası. ne yazık ki bir cok marka üretimde orta halli lastik ile motorları piyasaya sürüyor. ancak bazı modellerde gercekten kaliteli lastik kullanıyorlar.
bende shadowumun maxxis lastiklerini gecen gün metzeler ile degiştirdim. görenler "lastiklerin daha saglam niye degiştiriyorsun " diye sordular hep lastiklerin saglam yeni olması yeterli olmuyor kaliteli lastik olmadıktan sonra. ıslak bir zeminde gösterdikleri tepki, viraja yattıgınızda motorun stabilitesi bunlar lastige göre cok farkediyor. riski minimuma indirmek için lastik şart. ister üzerindeki yeni olsun eski olsun kaliteli degilse direk degiştirin
evet kısılacak mevzuu değilmiş hakikaten. Daha motoru dükkandan çıkartırken hissettim farkı. Arka amortisörlerim ayarlı ve en yumuşaktaydı. Çok yumuşak oldu bir anda! biraz sertleştirme ihtiyacı da duydum! Birde kymco lara genel olarak sert motosiklet derler gelsinler şimdi görsünler.
07 EEE 31
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)