Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Düşük Sürat, Fazla Çekiş ve Yol Tutuşu

    REKLAM ALANI
  1. #21
    klemenjero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2011
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    x max 250
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürtünme nedeni ile bir miktar güç kaybı olacaktır.Ancak önemli olan virajlarda v.s tutuş ve denge kaybı yaşayacağındır.Motorsikletinin tasarımı üzerindeki orjinal lastik ebatlarına göre yapılmıştır.Takacağın daha kalın lastikler daha iyi yol tutuş sağlamayacaktır.
    bunu bilmiyordum teşekkür ederim hocam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    29 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    150 mc
    mondial 150 mc alıp lastiklerini değiştirdinmi yeter de artar bile. ne demek istediğimi deneme sürüşü yaptığında anlarsın.sadece lastik değiştir o kadar.ara hızlanmada ne cbf 150 ne ybr 125 bu motor kadar seri değil. acı değil ama gerçek.
    8 aydır kullanıyorum. motorumu ybr kullananda cbf kullananda sürdü, onlarda bu durumu tasdik ettiler.

  3. #23
    erimozel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Ben lastikleri değiştirdim, michelin pilot sporty aldım. Aynı zamanda tubeless yaptırdım. Hepsi kredi kartına 200 tl tuttu. Nakit alsam 180 dediler. Yol tutuşu mis gibi oldu. Orjinal lastikleri çok kötü motorumuzun İnşallah aldığında ilk işin onları değiştirmek olsun. Performans konusunda da arka dişliyi büyütmen istediğin sonucu verecektir
    ---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
    2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
    2010- ? ITU Formula SAE Takımı

  4. #24
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Rica ederim,şimdiden hayırlı olsun,güle güle kullan.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  5. #25

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    commuter motorlar üzerinde fazla değişiklik yapılmasına gerek yok kanımca.son sürat önemli değil demişsin mesela o halde dişlilere dokunmaman orjinalinde bırakman gerek...değişiklik yaptıgında kalkış zayıflar,çekiş düşer son hız artar,son hız düşer kalkış daha seri olur çekiş düşer vs.ortası yok bu işin..zaten bu tip motorlar şehir içi seri ve atak kullanım için üretilmiş trafikte sıkıştırmaya çalışan arabalardan rahatlıkla kaçabilirsin...12-13 bg motorlar kendi ağırlığı gözönüne alındıgında gayet yeterli performansa sahip..yol tutuş diyorsan lastikleri kalitesini kanıtlamış bir marka ile değiştirebilirsin ama ebatları ile oynama derim..fabrika ayarları her zaman iyidir...orjinali neyse ona sadık kalınmasından yanayım...neticede commuterda olsa işin içinde mühendislik var vardır bir bildikleri...commuter sınıftada 1.cbf 150,2.ybr 125,3.tvs 150 rtr derim.

  6. #26
    klemenjero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2011
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    x max 250
    tavsiyeleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler