mondial 150 mc alıp lastiklerini değiştirdinmi yeter de artar bile. ne demek istediğimi deneme sürüşü yaptığında anlarsın.sadece lastik değiştir o kadar.ara hızlanmada ne cbf 150 ne ybr 125 bu motor kadar seri değil. acı değil ama gerçek.
8 aydır kullanıyorum. motorumu ybr kullananda cbf kullananda sürdü, onlarda bu durumu tasdik ettiler.
Ben lastikleri değiştirdim, michelin pilot sporty aldım. Aynı zamanda tubeless yaptırdım. Hepsi kredi kartına 200 tl tuttu. Nakit alsam 180 dediler. Yol tutuşu mis gibi oldu. Orjinal lastikleri çok kötü motorumuzun İnşallah aldığında ilk işin onları değiştirmek olsun. Performans konusunda da arka dişliyi büyütmen istediğin sonucu verecektir
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
Rica ederim,şimdiden hayırlı olsun,güle güle kullan.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
commuter motorlar üzerinde fazla değişiklik yapılmasına gerek yok kanımca.son sürat önemli değil demişsin mesela o halde dişlilere dokunmaman orjinalinde bırakman gerek...değişiklik yaptıgında kalkış zayıflar,çekiş düşer son hız artar,son hız düşer kalkış daha seri olur çekiş düşer vs.ortası yok bu işin..zaten bu tip motorlar şehir içi seri ve atak kullanım için üretilmiş trafikte sıkıştırmaya çalışan arabalardan rahatlıkla kaçabilirsin...12-13 bg motorlar kendi ağırlığı gözönüne alındıgında gayet yeterli performansa sahip..yol tutuş diyorsan lastikleri kalitesini kanıtlamış bir marka ile değiştirebilirsin ama ebatları ile oynama derim..fabrika ayarları her zaman iyidir...orjinali neyse ona sadık kalınmasından yanayım...neticede commuterda olsa işin içinde mühendislik var vardır bir bildikleri...commuter sınıftada 1.cbf 150,2.ybr 125,3.tvs 150 rtr derim.
tavsiyeleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)