Motorun daha seri kalkması ve kavramasının daha ıyı olması ıcın yapılacak bırsey var mı?
Mesela bır honda beat gıbı yada sym mio gıbı kavraması hızlı ve serı kalkısı nasıl elde ederız ?
Bu mumkun mudur?
tesekkur ederım
Motorun daha seri kalkması ve kavramasının daha ıyı olması ıcın yapılacak bırsey var mı?
Mesela bır honda beat gıbı yada sym mio gıbı kavraması hızlı ve serı kalkısı nasıl elde ederız ?
Bu mumkun mudur?
tesekkur ederım
tabiki mümkün varyatörü değiştiricen google yaz senin motorunada uygun varyatör vardır
Mustafa Kemal Atatürk
orjınal varyator yerıne baska bır varyator taktırmak gerek sanırım. yardımcı olabılır mısınız lınk vererek ?
Tesekkure derım
evet öyle kardeşimde mesela sahibindene ps150 yaz 2 tane performans varyatörü satılıyo.galiba en iyiside j.costa varyatörüymüş.tabi verdiğim bi örnek
Mustafa Kemal Atatürk
dedıgın sey bu mu kardesım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...867811/detay/?
100 liraya komple baskı balata setini değiştirmiştim ve ilk günki ne dönmüştü.
ama daha ötesi olsun dersen bilmiyorum
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
benım motor zaten ılk gunku gıbı ama hıc tatmın etmıyor :D
fakat bır gun servıse goturmustum mars almıyor dıye.sonra usta bana egzoz manıfoltunu degıstırdıgınız soylemıstı. motora bındıgımde cok serı bır sekılde kalkısı vardı. sonradan kayboldu o serılık. bı o zaman oyle bır serılık gordum.
dedıgım gıbı beat veya mıo tarzı bır serılık yapabılır mıyız ? gaz elcıgını cevırır cevırmez hemen gıtmeye baslaması gercekten guzel bırsey :D
bir kaç araştırma yapmıştım bu konuyla ilgili...
varyatörü değiştirecektim...
bir türlü bulamadım buna göre varyatör..
bilen arkadaşlar var ise yardımlarını esirgemesinler bizden...
ben baktım ilana da mondialın uzerındeki varyatör ile aynıysa bi fark olmaz kı.
Artun K.
az biraz rölantiyi arttırtırırsan motor biraz seri olabiliyor.
16 BH 631
rolanti isi kolay kardesım onu bende yaparım ama parca degısımı gerekıyorda bunuda yaptırtmak ıstıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...867811/detay/? ılan bu
@artun17: dostum hıc bılmıyorum bu aynısı mı degıl mı.
bu aslında modifiye sayılır ancak zararını bilerek yada araştırarak yapsaydınız iyi olurdu dostum. Scoterların dediğiniz şekilde seri bir kalkış yapması için ateşlemeyi yükseltin avansı az artsın , gaz kolundaki boşluğu alın ve iyi bir kayış kullanın bundan öte varyatör ve baskı debrijay işine devam ederseniz motorun mutlak direnç ve mekanik dayanma süresini azami zorlamış olucaksınız ilk zamanlarda oldu gibi gözüken serilik size soluğu serviste aldırabilir. kayışlı aktarma sisteminde ilk haraket(tutunma) her zaman sıyırarak oluşur bunu engelliyemezsiniz.saygılar
arka tekeri küçültebilirsin
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
bende de 150 hs var ilk gunki kalkışı ile şu anki kalkışı aynı değil 9 ay fln olcak 1500 kmde elcikte de bayağı boşluk var 2000 km bakımında halletcez artık bi de 100kmde 20 lira yakıor
Artun K.
@Beycivan:dikkate alacagım. kayısı degıstırırm artık.bando vardı sanırım ıyı bır marka olarak.
@RunemagicK:teker konusunda kucultmekten zıyade buyutmeyı dusunuyordum.hem motorun altı yere cok yakın hem de dıger nedenlerden dolayı.
@artun17:evet dostum bende de aynı :( 20 tl da 100-120 yakıyor. ustaya soyledım normal dıyıp duruyor. anlamadım gıttı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)