Derby g1 250'de kayış iptali
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar derby gp1 250 cc motosiklet almayı düşünüyorum ama kayışı iptal edip yerine zincir takmak istiyorum yapılabilirmi? yapılırsa sorun çıkarırmı? nette gezdim biraz ama bi bilgi bulamadım konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
::sapkaa::[COLOR="Red"][COLOR="Red"]Rodeo (Biri beni durdursun)[/COLOR]!!![/COLOR] ::sapkaa::
Reklamlar
-
yapılamaz diye birşey yok ama çok maliyetli olur
-
yapılamaz,çünkü kayış sadece aktarma işini değil,motorda vites işininde bir parçasıdır.
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
zor iş...
kayış cvt sistemin içinde sürekli değişken çaplarda dolanıp duruyor (motor devri ve hızına göre)
zincir işin içine girince şanzumanda olması gerekir..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
olmaz tabiikii yaa
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
Fikirlere Kurşun İşlemez .
-
kayış yerine zincir olunca ne olacak... ??
önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
YENİSİ CBF 150
-
Hayır ne gerek var :D yanına bitane yedek alırsın olmazsa yola devam
Home Made Kastino Qm 50 Mini Chopper
-
-
RunemagicK adlı üyeden alıntı
dikkat et başka motor takmış
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
otopsici adlı üyeden alıntı
dikkat et başka motor takmış
farkettim ama yapmış işte
-
dişli sistemine döndürülebilir bir sistem
fakat çok daha maliyetli.bazı otomobil üreticileri kayış yerine zincirli olan bu tarz cvt aktarım ürünleri hakkında çalışmaları bulunmakta volvo gibi. fakat sistemin bakım maliyeti kayışa göre çok daha pahalı ve biraz sesli oluyormuş gazete okuduğum kadarıyla ama çok oldu okuyalı ama çok daha uzun ömürlü olduğuda kesin kayışa göre
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
uzun iş, hem n'apıcaksın zinciri..? kayış gibisi var mı? yağlaması yok, temizlemesi yok, üstüne-başına yağ sıçratması yok... kilometresi gelince değiştiriyorsun o kadar. zinciri de en fazla o kilometrenin iki katında değiştiriyorsun.
maksat, düz vitesli scooter kullanmak ise vespa'da bunun orijinalı var. aktarma sistemi nasıldır, emin değilim ama gidondan 4 vitesli... http://www.vespaturkiye.com/web/3-18...deller/px_150_
maksat performans ise gp1 performans manyağı bir makinedir, çoğu zincirli-düz vitesli 250'liğe toz yutturacağını garanti ederim.
"sorun olur mu ?" sorusunun cevabına gelince...: öncelikle motor garantiden çıkar. satacak olduğunda büyük zararı göze alsan bile zor satarsın. yapılan mekanik işler düzen tutana dek, belki birkaç ay boyunca, her gün tamircileri dolaşacağına da emin olabilirsin.
-
dıkkat et pıyasadakı gp-1 250 lerın cogu kazalı alırken tanıdık motorcu bırıyle gıt
gp-1 zaten cok serı atak bır motordur zıncır falan ugrasırken performans kaybı falan olabılır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler