karburatör / hız + benzin
Reklamlar
-
merhaba dostlar gene sorunla karsınızdayım . şeytanımın ( 151 rs ) 10 tl benzin ile 60 km yi gecememesi beni delirtecek kurye işi yapıyorum tamirci karburatör pis dedi önce temizlettim 60-80 km sonra motor hic calısmamaya basladı tamirciye tekrar götürdüm yenisiyle değiştirdi. karburatör değişmeden önce 120-130 gösterip birden sahlanan motor simdi yokus asagı 100 österip uzun sürede 60 km / s hıza ulasıyor simdi hız yapma falan yazmasın kimse cunki konu benim hızlı kullanmam değil motorun gitmemesi . okuyan ve yanıtlayan her keze teşekürler ....
Reklamlar
-
Servise git, bu sekilde soylenecek bir sey yok. Nedesen bos.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Servise git, bu sekilde soylenecek bir sey yok. Nedesen bos.
öncelikle mesajın icin sağol ama eger servise yedirecek param olsa ve adam gibi iş yapsalar sizlerden bilgi almam paramı konustururum zaten
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------
bilgisi olan arkadas varmı acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
sağolun arkadaslar eyvallah
-
bu sorunun karburator degıstırdıkten sonramı meydana geldı yoksa degısmeden oncedemı vardı ılk once bunu solersen
-
yakamoz043 adlı üyeden alıntı
bu sorunun karburator degıstırdıkten sonramı meydana geldı yoksa degısmeden oncedemı vardı ılk once bunu solersen
hız problemi karburatör değiştikten sonra oldu benzin yeni motor yapıldıktan sonra böyle oldu . 900 km ye yaklastım
-
karbüratör yan sanayidir büyük ihtimalle,eğer 20 30 tl gibi bir fiyata aldıysan yan sanayidir.orjinalini al tak sorun kesilir. sanırım 80 100 civarındadır orjinalide
-
ewet karburatorun yan sanayii ise bu sorunu yaşatır,hava delıklerı ve benzın geçiş noktaları bire bir uymadımı sorun çıkarır.tavsiyem sana mikunı karburator var hem az yakıyor motorun hemde çekişi hızı iyi oluyor,mesela bende var mikuni aldım süper başka birşey demıcem
-
70 tl ye aldım karburatöru akşam bırakcam tamire buyk ihtimal karburatörden ozaman
-
abicim şu karbüratörleri değiştirmeyin yahu. dökme demir bir parça, neresi bozulacak. anca içindeki plastik malzemeler bozulur o da değiştirilir. adamlar karbüratörü değiştiriyor, bizden kalan karbüratörün içindede 1tl lik malzeme değişimi yapıp başkasına satıyor.
-
yakıt ve çekiş için supap ayarlarına bi baktır. karbüratör mutlaka orjinl olsun çekişi ve yakıtı etkiler. ancak 2.5 litreye 60 km 1 litreyle 24 km yapar. kalkışların nasıl çok aırı seri kalkıyorsan ve sürekli yokuşta kullanıyorsan bu değer normal gibi geldi bana. çünkü zaten bu aletler memur sürüşüyle düz yolda 30~ km götürüyorlar 1 litreyle
-
karburatörün yan sanayisi olmazmıs zaten hepsi aynıymıs sonucta cin malının daha cini olcagını bende pek anlamadım . genelde yokus ama benm icn önemli olan yokus olması değil hız yapmaması . sirket karsılıyor yakıtını ama gec kalınca sorun cııyor otomatikmen bir coğunuz blrsinz
-
hız ve çekiş doğru orantılıdır. motor ne kadar iyi çekerse o kadar rahat hızlanır ve hızlı gider.
lütfen arka kasnağı büyütmeyle çekiş artar hız azalır olaylarına girmeyelim demek istediğim farklı şey.
motorun çekişinide hava filtresi/karbüratör/supap ayarları/benzinin kalitesi vb etkenler etkiler. yerinde olsam önce hava filtresine baktırırdım zaten 3 tl kendileri. ama karbüratörünü değiştiğine göre muhtemel suçlu karbüratördür.
yan sanayiside oluyor. yani şöyle söyleyim bazıo çin malları çok kaliteli marka ismini bir türlü hatırlayamıyorum ama bir jenaratör üretiyor mendeburlar hem fiyat hem kalite olarak hondadan daha önce.
servise gitmem diyorsan çevrende scooter kullananlara sor forumdanda faydalanaiblirsin çevrende dürüst bi tamirci bul sonra karbüratörüne baktır. oda olmazsa hava filtrene subablarına bakarsın.
gerci yeni değişmişsin ama, yağın temizmi ? frenler sıkımı ? bunlarda etken eğer motoru bıraktıysan tamircin bir daha sana çay ısmarlamak için frenlerine bi el atmış olabilir bizim buralarda çok sık yapıyorlar
-
antilop_skul adlı üyeden alıntı
karburatörün yan sanayisi olmazmıs zaten hepsi aynıymıs sonucta cin malının daha cini olcagını bende pek anlamadım . genelde yokus ama benm icn önemli olan yokus olması değil hız yapmaması . sirket karsılıyor yakıtını ama gec kalınca sorun cııyor otomatikmen bir coğunuz blrsinz
kesinlıkle o şekilde düşüncelerınız olmasın ,çin malının dahadamı çini oluyor diye ;
ewet oluyor çin malı urunler kendı aralarında A SINIFI, B SINIFI ,C SINIFI ürün diye ayrılı ,her yedek parcada boyle olmasada genelı boyledır motorsıklet parcalarında bu olay mevcuttur,özellikle karburator örnek vereyım ;
cg sınıfı bır karburator
A KALITE ;50
B KALITE 30 ,35 ARASI
C KALITE ;15,20 TL değişiyor
bunları bılmekte yınede fayda var.
-
karburatör değişmiş arkadaşlar simdi motor hemen 80 e cıkıyor ama yokus asagı 100 anca görüyor . motor durmuyor =) son hız neden düşük dersniz hava ayarı falandanmı
-
karburator degısmışse eğer onun uzerındekı hava ayarı fabrıkanın hava ayarıdır elleme ona sonra problemler baslıcak yakıt ve çaılşma ile ilgili, motorunu gotur tamırcıye subap ayarlarına baksın yenıden ayar yapsın bujıne ve hava fıltrenede baktır ımkanın varsa degıstır buyuk ıhtımal duzene gırıcek motorun.
-
yakamoz043 adlı üyeden alıntı
karburator degısmışse eğer onun uzerındekı hava ayarı fabrıkanın hava ayarıdır elleme ona sonra problemler baslıcak yakıt ve çaılşma ile ilgili, motorunu gotur tamırcıye subap ayarlarına baksın yenıden ayar yapsın bujıne ve hava fıltrenede baktır ımkanın varsa degıstır buyuk ıhtımal duzene gırıcek motorun.
buji hava filtresi subab ayarı yeni zaten 300 km flan oldu
-
antilop_skul adlı üyeden alıntı
buji hava filtresi subab ayarı yeni zaten 300 km flan oldu
subap ayarlarından olabılır bence soracak olursan subaplar sıkı ise yapar ve buda uzun km yaptıkca 300,500 yanı motora zarar verır ,ıyı bır ustaya goturun bence goturmekte fayda var yaptırdıysan dahı teyıt ettır ayarlarının duzgun oldugunukı bızde baska cozumlere bakalım
-
yakamoz043 adlı üyeden alıntı
subap ayarlarından olabılır bence soracak olursan subaplar sıkı ise yapar ve buda uzun km yaptıkca 300,500 yanı motora zarar verır ,ıyı bır ustaya goturun bence goturmekte fayda var yaptırdıysan dahı teyıt ettır ayarlarının duzgun oldugunukı bızde baska cozumlere bakalım
bastan sona kadar :
1000 km önce motor yapıldı piston segman değişti sibob kapagı falan değişti yani üst tarafın hepsi değişti . sonra 300 km önce motorda biselr oldu calsmadı falan sıkısıyodu sibobun bri uzun gelmiş değiştirdiler . ( anlamam uzunlugundan ) ayarı yapıldı karburatör temizlendi değişmesi gerekyo dedi . snra mtoor biraz iyi gidiyodu . baktım gene yolda kaldım karburaötr değiştirdiler . sonra motor ceset gibiydi gitmiyodu tekrar karburatör değişti simdi 0 -80 arası hemen hızlanıyo 80 den sonra inip itesiniz geliyo motoru . benim bildigim bunlar hava diltrem bujim motor yeni yapıldıgında ve 500 km de iken değişti
-
yanlış anlamayın kesınlıkle tamırcınızı begenmedım bu yazdıklarınızdan sonra sıze degıstırmenızı onerırım kendı servısı sanırım bu yaptırmıs oldugunuz yer,baska motor servıslerıne goturun ,bır usta 151 rs nın subabının uzun gelıp gelmedıgını orjınalını hangısının kullanıp kullanılmaycagını bılemıyorsa ben ondan tereddut ederım,motor buyuk ıhtımal daha rodajını tamamlamamıs bellıkı ancak rodajdan sonrada aynı olaya devam edıcek olursa bılınkı yapılan işçilikte bır sorun var,bu saydıklarınızın değiştiğini varsayarak konusuyorum tuhaff yanı,bekleyelım gorelım ozaman
-
rodajı bitti motorun 500 km rodaj yap dediler alllaha sukur sıkıntı yok simdilik
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)