Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Tam otomatik cup

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    arkadaşlar seger marka 100 lük tam otomatik cup motorsikletim var, işimi görüyor satmak istemiyorum ama 90 kg yum yokuşlarda inip ittirmek zorunda kalıyorum. bu motora güçlendirme amaçlı ne yada neler yapılabilir. yardımcı olabilecek arkadaşlar fikir verirse sevinirim.

    bide motorun mesela akü felan bittiğinde anahtarı yarı çevirip arkadan birinin ittirmesi yardımıyla 2 3 defa tak tak vurdurarak çalışması gibi bi sistemi var, diğer otomatik cuplarda böylemidir ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    yokuşlarda ittirdiğin motosikleti seviyorsan vallahi bravo
    What goes around, Comes back arround...

  3. #3
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    ne bilim belki orasını burasını oynarsak düzelir diye düşündüm bi bilen arkadaş öneride bulunur inş

  4. #4

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    bencede hıc satma. spor yapma yerıne bu motoru kullansan.fit hale gelirsin

    köklü değişiklikler dısında ufak tefek işlemler senin işine yaramaz
    örn:150 cc piston,silindir kit takılması gibi

  5. #5
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    belki motorun patentini felan alabilirim, fitness cup tv ye felan çıkıyomuşum bu fikri bana veren mt cilere teşekkürler felan

  6. #6
    ceyhun__22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    CBF150
    ALlaha şùkür babamla birlikte bile tarla başındaki hendekte durup kalkabiliyorum .
    scooter ların varyatörune bilye takmak, subap yayı takmak gbi işlemler vardı. Oluyorsa öyle bısey deneyebılirsin.

  7. #7
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX250 ABS
    Allah kurtarsın...
    bu kawasaki bir başka dostummm

  8. #8
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    onun yerine sen kilo ver en iyi ve en bildik yol
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  9. #9
    FlexMan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Niğde
    Motosikleti
    Honda Varadero
    100cc iki kişi dim dik yokuşlara çıkanları biliyorum.Sen motorunu servise göster çekişi düşük

  10. #10

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Evet, 100 cc motor iki kişiyle bile arabanın çıktığı her türlü yokuşu çıkar. O motorun kavramasında bir sorun olmalı.

  11. #11
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    istanbul bağcılar ve civarı işinin ehli olan , adamı düdüklemiycek bi usta biliyomusunuz,tanıyormusunuz yönlendirebileceğiniz ?

  12. #12

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Arkadaşım senin motosikletinde kesinlikle sorun var.120 cc motosikletimle dimdik yokuşları 2 kişi(150 kg) 2. vites çıkabiliyorum. Ayrıca 100 cc kanuni motosiklette hiç zorlanmıyor. Cup motosikletin en büyük farkıdır bayılmaması zorlanmaması.Kesinlikle servise göstermelisin.Scooterlardan daha seridir ayrıca.

  13. #13
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşım yapabıleceğin çok basit aslında,
    anlağım kadarıyla tek sorunun rampa çıkışı,
    arka dişliyi olduğundan 5.10 diş büyütebilirsin,
    o zamanda dikkat et ama önü kalkabılır,
    kalkışlarda ve rampalarda çok rahatlayacaktır,
    fakat düzde 100 km hız yapıyorsa bu hız 80 lere düşecektir...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  14. #14
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    ilginize çok teşekkür ederim arkadaşlarım çok sağ olun, motor şu anda tamirhanede bakalım sorun neymiş, şemsiyenin ebatları ne olacak ?

  15. #15

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kavraması bitmeye başlamıştır, benimki de kaydırma yapmaya başladı, değiştireceğim.

  16. #16
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    motosikletinin torku ve gücü için dişli setiyle oynaman hem uygun yollu olur hemde yüzde yüz sonuca ulaşırsın bunun için parçacına sorabilirsin...
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  17. #17
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    ewet dediğiniz gibi yaptırdım arka dişlileri felan değiştir dedim ustaya, debriyaj da yeniden değişti . bu akşam alıyorum bakalım telefonda baya bi fark etti dedi görcez

  18. #18

    Üyelik
    24 Temmuz 2008
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    mondıal 100
    arka dişliyi büyüt

  19. #19
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Aynalarım kırıkdı değişti
    ön çatal yamukdu değişti
    ön fren takozu ve balatası
    debriyaj
    zincir
    arka dişli büyütüldü
    yağ ve buji değişti
    far aç kapa düğmesi ile birlikte 240 tl tuttu ama şu anda bi sorun yok gece 11 e kadar denedim
    yalnız yapılmadan önce akü bittiğinde motoru ittirerek çalıştırabiliyordum, şimdi o şekilde değil boşta gidiyor usta olması gerekende bu dedi.
    akü bitince ne yapıcam ?

  20. #20
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynalarım kırıkdı değişti
    ön çatal yamukdu değişti
    ön fren takozu ve balatası
    debriyaj
    zincir
    arka dişli büyütüldü
    yağ ve buji değişti
    far aç kapa düğmesi ile birlikte 240 tl tuttu ama şu anda bi sorun yok gece 11 e kadar denedim
    yalnız yapılmadan önce akü bittiğinde motoru ittirerek çalıştırabiliyordum, şimdi o şekilde değil boşta gidiyor usta olması gerekende bu dedi.
    akü bitince ne yapıcam ?
    35 tl ye bi akü takacan 2 yıl devam hiç masraf çıkarmaz artık sana bu motor
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)