Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

motorda hızı arttırma yöntemleri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı brds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi forumlar....
    bende motorun hızını biraz arttırmak istiyorum...motorum dd100 regal raptor...şu anda hiç zorlanmadan 60 yapıyor tabiki çok az
    ben 70-80 civarı yapsın istiyorum...abartmak istemiyorum ama 50-60 da çok az geliyor...torkunun iyi olduğu kanaatindeyim zira bazen
    4.viteste dahi kalkıyorum(bilmiyorum bu her motorda olan bir şeymi)2 kişi bile 2.viteste rahatça kalkıyorum...fatih(fat280)ön dişliyi
    değiştir abi demişti...başka fikri yada farklı bakış olan varmı...yani birazda yakıt tasarrufu ederim gibi geldi...
    Dişliyi 100 ccde değiştirmek mantıklı değil. 100 ukh (mondial Cup) ön dişliyi 1 diş büyüttüm motor un hızı düştü. Yemiyor yani. Ön dişliyi orjinal yapıp arkayı 1 diş büyüttüm 10 km hız arttı. Küçük ccde dişliyi büyütmek hızı arttırabiliyor. He devrin yükkselir yakıtın artar. İkisinden birini seç. Senin motorunda ağır biraz galiba. Büyütmeyi dene arkayı.

    ---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:43 ----------

    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bendeki titan 3 te 105,4 te 130 a yakın 5 te 150 kusurlara çıkıyor kesiciye girmeden. Düzde yaptığı hızı yazarsam nazar değer ön orjinal 15 diş, arka 41 diş.
    Rampa aşşağı yapılan hız zaten hız değildir. Düzde yapılan yazılır herzaman. Nazar deymesin yinede.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim yaptğım 150 km rampa asağıydı. Düzde gördüğüm en fazla 135 km. Bu km leride kimseye önermem ben. Bu hızlar üstüne yatmadan gördüğüm hızlar. Düzdeki 135 te artçım vardı üstelik. Anlık hızlanmalar bunlar.uzun yolda artçıyla sabıt yapabildiğim hız 110-115 civarı 96 model olan.ben duruma göre hız yapıyorum ama kimseye tavsiye etmiyorum.arka dişliyi bi 40 tak, test et değerleri bi yaz bakalım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    arkadaşlar ben hiç bi yerde düzde 150 yaptım yazmadım. Abartmayalım. Sadece rampa aşa gördüm ve kimseye tavsiye etmiyorum.
    arkadaslar kusuruma bakmayın sınavlar falan kafam oldukca dalgın ve yogun bir ay gecırıyorum üstüne hasta oldum sınavlar baslamadan stresı sıkıntıyı atmak forumda ıyı gelıyor 150 km aklımda kalmıs rampa asagı konusunu göz ardı etmısım
    önerılerınız ıcın tesekkur ederım olmadı orjınalı takar degıstırırım takım olarak sıfır takacagım ıcın bır gun kullansam dahı ıadede sıkıntı olmaz dıye dusunuyorum sonucta parcacı kendı önerdi :D

  3. #43

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    başka fikri olan varmı ön diş büyütmek işe yararmı zararını görende var...kafam karıştı...

  4. #44
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    kilonuz hafifse faydasını, ağır ise zararını görürsünüz.

  5. #45

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    70kiloyum tek kişi idare etsin yeter...çok büyütmek istemiyorum...50-60 yapan motoru 70-80 e dayamak çok mu zor...
    son hızı %15 civarı arttıracak fazlamı olur...4.viteste bile kalkıyorum normalmi...

  6. #46
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    ön dişliyi bi numara büyüt. Test et. Beğenip beğenmemek size kalmış.

  7. #47

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    en iyisi o test etmek...sağol adem ellerin dert görmesin...

  8. #48
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    birader eskiden 100 lük yuki cup a takmıştı. Tek kişi düzde honda ibresiyle 90-95 km arası gidiyodu. Bi depoylada 195 km yapmıştı bikere. Deposu ufacıcık zaten.

  9. #49
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    Alıntı brds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyisi o test etmek...sağol adem ellerin dert görmesin...
    hocam benımkı 150 cc ön dişliyi ıkı dis buyutmekte sıkıntı yok sızınkinin sistem daha farklı ama sızın motor da 100 cc genelde 100 cc ye dişli konusunda deneyım sahıbı olanlara sormak lazım

  10. #50

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    100lük ama kilosuda ona görebiraz hafif minyon bir motor(92kg) çok sorun olacağını sanmıyorum...deneyip görecez bakalım...

  11. #51
    sdemirpau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Ramzey 125 sport geçiçi
    Alıntı brds adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100lük ama kilosuda ona görebiraz hafif minyon bir motor(92kg) çok sorun olacağını sanmıyorum...deneyip görecez bakalım...
    benımde elımde şimdi dişliler deneycegım bakalım ön 17 arka 38 yapacagım yemezse önu 15 yapacagım hiç olmadı ön 17 arka orjınal bırakcagım sonucta elımde parçalar

  12. #52

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    ön büyültürken arkayıda aynı anda küçültmek biraz kasmasın....
    ben zorlanmadan yani neredeyse motor çalışoyormu çalışmıyormu egilip dinleyecem yani o kadar makul devirde 60 yapıyorum
    70-75 bu kadar kasmaması lazım...kendim yapabilsem süper olacakta...onuda beceremiyorum...

  13. #53
    bobora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2010
    Şehir
    İst- Ataşehir
    Motosikleti
    Superlight 2021
    Rüzgarı arkana alsaydın olurdu ama çok yıllar geçmiş üstünden :p

  14. #54

    Üyelik
    19 Temmuz 2015
    Motosikleti
    125 mg sport
    konu hort
    arkadaşlar 125 mg motorsikletimi 62mm silindir piston attım 150 oldu deviri hemen çeviriyor ama son hız yine aynı 120km 6 lı baskı balata taktım ek olarak.
    son hız yukselmesi için;
    1. stator değişimi
    2. karburatör değişimi
    3. 150 subap ile subapları değiştirsek
    4.dişliler 15 38 orjinal
    hanglerini yapsam hız artar. acil cevap bekliyorum anlayanlardan

  15. #55

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı slymn_tarsus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu hort
    arkadaşlar 125 mg motorsikletimi 62mm silindir piston attım 150 oldu deviri hemen çeviriyor ama son hız yine aynı 120km 6 lı baskı balata taktım ek olarak.
    son hız yukselmesi için;
    1. stator değişimi
    2. karburatör değişimi
    3. 150 subap ile subapları değiştirsek
    4.dişliler 15 38 orjinal
    hanglerini yapsam hız artar. acil cevap bekliyorum anlayanlardan
    150 cc motorlarin yapabilecegi hizlar belli ölü yatirim yaparsin. Bence parayi biriktir baska motor al. Ugrasmaya degmez

  16. #56

    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    KYMCO Agility 125
    Yine 3 yıl sonra konu hortlarken

  17. #57

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı Sygnbzkrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine 3 yıl sonra konu hortlarken
    yeni konu acsa ayni konu forumda mevcut arama yap diceksiniz bu seferde

  18. #58
    Halit_79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mondial 150 Mash
    Büyüyü bozuyorum ve hortlama süresini iki yıla çekiyorum 😀 3 yıldır aralıksız kullandığım 150cc scooter da kalkışlarda arada gaz kesme gibi bir sıkıntı yaşar oldum ve elektrik kestiği söylendi. Serviste buji, pipo, manifolt değişimi, karbüratör temizliği, jaklar, fişler herşey kontrol edildi biraz geçte olsa arızanın en son beyin CDI dan kaynaklandığı belirlendi. İlginç olan beyin değiştikten sonra düz yolda 110 u geçmeyen motosikletim 125 i görür oldu. Yokuş aşağı 135 km hıza çıkıyor, ibre doğru otomobil ile yan yana tescilledik. İyi çalışan bir CDI (Beyin) in hıza böyle bir katkısı olduğunu paylaşmak istedim. Performans mukemmel, 45 derece eğimli bir yokuşu (70 kiloyum) 65-70 km hiz ile cikarken su anda 90km hız ile çıkıyorum. Bunuda bir tesaduf sonucu öğrenmiş oldum, ilginç gercekten.

  19. #59

    Üyelik
    19 Mayıs 2021
    Bende mondial guruble 125mx var hızı bana yetmiyor 150 lik yapmak istiyorum ama motorum kaç perno olduğunu bilmiyorum kaç perno olduğunu bilen var mı?


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler