mondial 125 agk veya uag ye hızlı giitmesi için ne ayarı yaptırmalıyız
mondial 125 agk veya uag ye hızlı giitmesi için ne ayarı yaptırmalıyız
Para biriktirilip motor takası yapılır
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
zongshen marka silindirler var ben kendi motorumada düşünüyorum yanlız bunlar orjinal kartele uymucak kartel oynanması lazım bide yağ kanalı var slindirde onlarında denk gelmesi lazım. Krank bunu kaldırabilcekmi yarı yolda bırakmaması gerek parcaların orjinalini bozmamak en iyisi diye düşünüyorum .
-Performans açık hava filtresi
-Komple egzos iptali
-Silindir yatağını tornada genişletmek ve buna uygun piston, gömlek vs ile yeniden düzenlemek sureti ile yaklaşık 160-170 cc ye ulaştırmak
-Ulaşılan yüksek gücün karşılığı ön dişliyi gerektiği kadar büyütmek.
-Gereksiz ağırlık olurşturan ve rüzgar direnci yaratan herşeyi çıkartmak. Artçı selesi ve pegleri, karenajlar, ön cam, far çanağı, sinyal vs.
-*Hız göstergesini yenilemek*-
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Slm kardeşim sübab ayarını en iyi yapan kimse önce ona bi sübab ayarı yaptır sonra karbratöre ufak bi ayarla fazla masraf etmeden bişeyler elde edebilirsin
[B][/B] HOBBY MOTOR 0 VE 2. EL MOTORSİKLET-ORJ YEDEK PARÇALAR-TARTIŞILMAZ SERVİS VE İŞÇİLİK
tektekere daha iyi kalkması için neyaparız
yahu uagla 135 gördüm ben orjinal haliyle uzayamı gidiceksin napıcaksın ?
ya orijinal haliyle kullan yada,
motorunu sat daha büyük cc bi makina al, siz serçeden ferrari yapmaya çalışıyorsunuz.
250 cc cg silindir
250 cc cg için krank,
250 cc cg şanzuman seti (6 vites)
250 cc cg krank kutusu
250 cc cg silindir üst kafa
250 cc cg debraj takımı
250 cc cg yağ pompası
250 cc cg karbüratör
17 T ön dişli
30 T arka dişli
iyi bir arka fren balatası
ön düzen borularının kesilmesi
oringli zincir
küçük kazan spor eksoz
ngk buji
hava filtresi
marş motoru.. üstündeki motor çevirmeye yetmez sende kolçakla zor basarsın
250 cc yazan yere 300 lük takımıda yazabilirsin
Taklaya gelmesi için ne yapılabilir ?? .Neyin peşindesiniz?
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
bilmediğin belli extrema.bu parçaları bende satıyorum, arkadaşım şimdiye kadar bu yazdıklarımdan haberinin olmadığını var sayıyorum. Bu motorlar 300 cc ile konya da ve her yerde yarışıyor.... daha da yazarsam gelmeyen 400 cc cg leride yazabilirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------
Benden büyük olduğunu düşünerekten abi diyorum.
Abicim bu motorlara ne yaparsan yap hızı düşünme.
Hızı düşünenler zaten bu yazdığım listeyle yarışıyor. Yarışan adam 1000 2000 ve daha fazlasıyla yarışıyor. Bu tip adamın amacı para hemde hayatını hiçe sayarak para. Arkadaşım forumda güzel bir soru sordu onu kınama gibi bir niyetim yok. Lakin defalarca forumda çin malı motorlarla ilgili, düşük hacimli standart şehirde kullanılabilecek ekonomik motorlar la ilgili tartışmalar oldu. Hepsinde de genel düşüncemiz bu kategoride ki motorlara bu tip işlerin yapılmasının uygun olmaması. Motorun şasesi kaldırmıyor altı üstü 5 kg boru.
Bugün arkadaşımın ön dişli ile başladığını farzet. Evet son hızda bir artış olacak. Ama motor eskisine göre daha çok sıkıstırma ihtiyacı duyacak ve kullanıcıda haliyle devirli kullanmaya başlıyacak. Ne oldu yakıt arttı, motor hırpalanmaya başladı, şanzuman yükü arttı, debraj yükü arttı.
Hızlanma düşünce hadi eksozada el atalım (100 tl) ,,, o yetmiyecek 150 cc atalım ( üst kafayla krankla 200 tl ), oda yetmeyecek arka dişli (10 tl) , vs vs vs Aradan 1 ay bile geçmeden randımansız çalışma, teknik arızalar, motorsiklet yapısı itibari ile kazalar olacak vs vs vs derken en son arkadaşlar isyan edip orjinal haline dönecek. Peki bu zaman zarfında kullanıcın başına güvensiz bir motorla iş gelirse... Ben içimi biraz döktüm. Hiç bir motorcunun kaza yapmasını istemiyorum. Sağlıklı motor sağlıklı kullanıcı minimum risk maksimum aile.....
zontar bana bu parçaların bir fotosunu yollarmısın?
Yada satış linkini, veya pistonu kaç mm den kaç mm ye cıkardıgınızıda söylermisin?
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
72,5 mm kadar piston var, artı 4 subap kullanıyor. buyur sana toptancımın linki bende hazır çekili resim yok, zaten bu tip parçalar isteyen olursa getirtiyorum. Ciddi mana da pahalı
http://www.onurmotor.net/index.php?d...og/show2&p=294
Gaziantep"deki motor satış yapan bir sitede 350 cc cg serisi motor tüm set halinde satılıyordu ve nispeten ucuzdu. hatta bir ara 100 cclik bir tane alıp baştan sona (şasi güçlendirme, ön çift arka tek disk fren sistemi, lastik kalınlaştırma, 350lik set vs vs). sonra scooterci olduğumu hatırlayıp bunları unutmuştum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)