arkadaşlar 125 cc cg lere neler yapılmazki 150cc 200cc 250cc 300cc her türlü orjinal parçalar ile zongşen olmak şartıyla bugün fiyat çıkarttırdım 250cc cg için lazım olan parçalar eski kartel kullanılmayacak 250cc kartel 140 tl 250cc krank40tl silindir 60tl üstkapak 170 tl seng karbiratör 65tl tabi eski kartel dişlileri kullanılacak normal sürat istiyosanız 67 piton orjinal 150 160 km rahat görür ama yok ben yarış için sürat istiyorum derseniz 72.5 piston atılır 170 180 km görürsünüz buyrun gaziantep e gelin yardımcı olayım toplam maliyeti 670 milyon parça 200 milyon el emegi 60 milyon torna masrafı ıvır zıvır tabi komple zongşen olmak şartıyla toplam maliyeti 1 milyar küsür
Ne gerek var ? Ölüme mi gidiceksin ? Bende istiyorum arada hızlı gitmek ama bu kadarı yeter de artar .
Belki de ilk önce yanlış insanlarla tanışmasaydık , doğru insanı bulduğumuzda onların değerini anlayamazdık ...
adamım 17t dişli
tak 150 yaparsn ben yaptım dene ama tek kişi 2 kşi 110 120 geçmez
bu dediklerinizin hiçbirine gerek yok motoru 0 aldığınızda zaten istediğiniz hızı elde edemezsiniz.çünkü silindir pistonları silindir bölgesini fazla açmamış durumda olacak.bu durumda bir kaç ay veya en fazla 1 yıl sonra motorunuzun hızı ve kendi açılacaktır .kısacası 0 aldığınızda motoru en fazla 1 yıl bekleyin sonucu göreceksiniz bu dediklerinizin hiçbirine gerek yoh.
Arkadaşlar bende 6 vites uag var 2009 model motor temiz 150 lik ve kehin karb. var motor 150 yi görüyor satlıktır
konu hort
arkadaşlar 125 mg motorsikletimi 62mm silindir piston attım 150 oldu deviri hemen çeviriyor ama son hız yine aynı 120km 6 lı baskı balata taktım ek olarak.
son hız yukselmesi için;
1. stator değişimi
2. karburatör değişimi
3. 150 subap ile subapları değiştirsek
4.dişliler 15 38 orjinal
hanglerini yapsam hız artar. acil cevap bekliyorum anlayanlardan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)