Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

iki zamanlı rus yardım..

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    merhaba arkadaşlar..ben yaklaşık 15 senedir iki zamanlı binicisiyim..peugeotla başladım 250 jawa 350 jawa vsk ve nihayet bi voskhod um var yaklaşık 10 yıdır bende gövdesinde değişiklikler yaptım biraz neredeyse türkiyeyi gezdim bunla..elimde biraz anahtar tutar.sorunum şu.geçen sene motor enteresan bi sorun çıkardı boşta iken gayet güzel çalışır gaz yer debriyaja basarım vitese takarım gayet güzel geçer ama debriyajı bırakmaya kalkınca istop eder oldu..sonra söktük motoru sökmüşken rektefe ettik piston sekman vs grup dişlisi değişti topladık..ateşledik çalıştı ama aynı sorun yine var..yani boştayken çok saalıklı çalışıyo vitese takıyorum sorun yok ama debriyajı bırakmaya kalkınca aniden bayılıp istop ediyo..yardımcı olabilecek olan varsa çok minnettar olurum bi fikir dahi olsa yeter teşekkür ederim şimdiden..
    imacosfx bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bws gitti 2011 Agility geldi
    sorunun sanıyorumki kavramada, debriyaj kontrol edin. Hiç bir şekilde kalkmıyorsa baskı balatan bitiktir gibime geliyor.

  3. #3
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Benim tanıdığım Rus larda iki zamanlıdır.
    1.zamanları çoğunlukla yatakta geçer,
    2.zamanlarıda alışverişte
    Senin bahsettiğin rus yukarıdakilerden değilse,büyük ihtimalle karbüratöründe sorun vardır.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  4. #4
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Motora avans verin biraz
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    4 zamanlı olsa bunun sorunu krank yatağı-muylusu aşınıp boşluk yapmış zamanlama şaşırıyor olabilir derdim.

    2 zamanlıda portlar kurum bağlamış yada karbüratör-ateşleme olabilir. Ateşleme avansı yakın.

  6. #6
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    ilginç bir durum aslında sanzımanda durum nasıl motor sehba da iken arka teker rahat dönüyormu viteste dönüyorsa viteslerde bir karışıklık yok
    krank keçeleri nasıl sertleşmiş hava alıyorsa bu durum olabilir kolay gelsin

  7. #7
    ferhatseyhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Dragstar XVS 650 - Woskhod 175- Kawasaki er5
    tekrar merhaba ..necatik35 hocam espri harikaydı yaw tam yerine oturdu yani aslında ..ama benimki bu kategoriye girmiyo çok şükür..krank keçesi falan dediğim gibi yenilendi banada karbratör gibi geliyo ama tabii avansa da bakmakta fayda var dediğiniz gibi bu günden beri biniyorum bi sorun yok mesela..her zaman yapmıyo işte enteresan..

  8. #8
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Özetle motora yük binince motor stop ediyor. Çekiş çok düşük yani. Bu durumda sorun sanki yakıt sistemindenmiş gibi geliyor. Ateşlemede olsa rölantide de çalışmaz. karbüratör çok büyük ihtimalle.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)