hyosung gt 250 de devir kesici fasa fisosu!
Reklamlar
-
Reklamlar
-
hyosung'la ilgili söylenen şeylerin bir çoğu muamma. bu motoru uzun süreler kullanan kişilerden bilgi alman daha sağlıklı olur.
kesici olsun olmasın, sen dikkat edip motoru zorlamadıktan sonra zaten motorda devir kesici olmuş - olmamış bir şey değişmez.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
forumdonanımhaberde fln bi ton yazı okudum kanuninin hyoyu satın almasından fln bahsediyorlarda biz bununasıl ayırcaz yani
biri kanunide devir kesici var hyoda yok demiş fln filan
hangisi kanuni oluyor hangisi hyosung?yada kaç yılından sonrakilere kanuni deniliyor?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------
işte bnde arkadaşlar şu mereti kullanan arkadaşlardan yardım istiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34578816/detay
bu sarı motor sizce nasıl kırocamı:D
acayippp beğendim üstelik plakaaaa fbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
kimse düşmanlık yapmasın:Dben eski fener bahçeliyim yani şuan takım tutmuyorum ama hazır plakada varken
-
motor devrilmiş olabilir sağ sinyali kırık. bana sorarsan motoru sağlam ise devrilmiş devrilmemiş grenajdaki ufak tefek çizikler pekte önemli değil. sarı renkte bu modele en çok giden renk.
işini bilen güvendiğin bir usta ile gidip motora baktırabilirsin. bu kilometrelerde debriyaj balatasının değişmesi gerekebilir, egzantrikten ses geliyor olabilir, zincir ve dişlilerin değişmesi gerekiyor olabilir. tabi birde lastikler var.
fotoğraflarda temiz görünüyor ama sonuçta makina bu, iyi bakılmamışsa seni üzebilir. gidip görmeden yorum yapmak zor.
bu arada geçen buluşmada bir hyo'nun üzerine oturdum (gt250r) ninja'da ki oturma pozisyonundan sonra bana çok rahatsız geldi.
sen bu motorun üzerine daha önce oturup denedin mi? bu kadar eğik bir oturma pozisyonunda rahat kullanabileceğine emin misin?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
bn biraz 600f kullandım ondanda bişe anlamadım. topukluylaydım
bumud aha eğik 600f mi
bu galiba:S
bilmem alışırım ya race tarzı istiyoruz beyaza boyatıcaktım herkez beyaza satamaazsın dedi sarıya yöneldim şimdi kıroca diyorlar. ama bnde motorda seviyorum hatta motorcu bi abi var aksesuarlarına kadar herşeyi sarı.
-
hatis bizim arkadaş da var bunun kırmızısı emin olarkadaş çok memnun motordan 250 cc olmasına rağmen motor170 i rahatlıkla görüyor zorlanmıyor ve çok rahat bir makina arkadaştaki 2007 modelve o kadar memnun ki şimdi satarsa eğer hemen 650 liğini alacak aynı makinanın kullanım açısından rahat bir makina hız olarak a tamın ediyor cc ne göretabiki tatmin olam durumu uzun yolda kullanıcıyı yormayan bir makina uzun mesafelerde bile bel ağrısı çekmediğini söylüyor arkadaşımız bizim gurubdan arkadaş bu öyleisne tanıdığımız biri değil yani
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:41 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...38891134/detay
pardon hatis 2009 muş makina ve makinası st kanuni olandan enjeksiyonlu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------
düşünürsen fiyatta araya girerim 2005 fiyatının üzerine az daha koysan bunu alalbilrsin
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
-
Bu motorun(gerçi her motorun) temizini bulmak önemli.
O 5 bin e satılan motorların çoğunun bir dünya sorunu olduğuna inanıyorum.
Bu sebeple iyice incele(t)meden almanı kesinlikle tavsiye etmem.
Motor temiz olsun fiyatı 5 bin yerine 6 bin olsun.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
Acemi olduğunuzu söylüyorsunuz, ss tipi istiyorsunuz küçük hacimli olsada. Kendi adıma bunu önermiyorum. Rake açısı nedenli ile ss lerin kontrolü her daim daha zordur diğer motosikletlere göre
YOU WILL NEVER WALK ALONE
-
Donanımhaber forumundan motorla ilgili bilgi alıyorsanız vay halinize R1'le 400 yapan çocuklar dolu oralarda.
-
hyosung veya s&t farketmez hiç birisinde devir kesici yok. temel farkları ise 2008 öncesi karbüratörlü sonrası enjeksiyonlu, 2009 ve 2010 modellerde devir saati ve hız göstergesi çok daha albenili ve beyaz ışıklı farklar bunların onların dışında değişen bişey yok. yakıt konusuna gelice karburatör veya enjeksiyonun hiç farkı yok ikiside aynı yakıyor.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)