125 mt yi topladım ancak...(yardım)
Reklamlar
-
125 mt yi tek tek tüm parçalarını temizleyerek gerekli bakımlarını yaparak elimden geldiğince topladım. tek seferde sente ayarını tutturdum çalıştırdım... ama motor yüksek devir yapıyor bağırıyor ama gitmiyor 55 60 km/h hızı geçmiyor. debriyaj kısmında herhengi bir değişiklik yapmadım sedece temizlik bilyaların yaglanması falan. acaba sorun nerden kaynaklanıyor??? acil yardım
Reklamlar
-
orhangitmez adlı üyeden alıntı
125 mt yi tek tek tüm parçalarını temizleyerek gerekli bakımlarını yaparak elimden geldiğince topladım. tek seferde sente ayarını tutturdum çalıştırdım... ama motor yüksek devir yapıyor bağırıyor ama gitmiyor 55 60 km/h hızı geçmiyor. debriyaj kısmında herhengi bir değişiklik yapmadım sedece temizlik bilyaların yaglanması falan. acaba sorun nerden kaynaklanıyor??? acil yardım
kardeş yağlamada bilyalar hariç göbeğide nasibini aldıysa büyük ihtimal kayış yağlanmış olabilir. Aç bak kavramada kayışa yağ bulaşmışmı bir gör. Kavrama bilyalarını taktın ama acaba yanlışlık varmı yokmu bir kontrol et. Sanki ön kavraman takılı kalmış gibi geldi bana. yada arka kavramada bir sorun var çalışmıyor
-
zontar adlı üyeden alıntı
kardeş yağlamada bilyalar hariç göbeğide nasibini aldıysa büyük ihtimal kayış yağlanmış olabilir. Aç bak kavramada kayışa yağ bulaşmışmı bir gör. Kavrama bilyalarını taktın ama acaba yanlışlık varmı yokmu bir kontrol et. Sanki ön kavraman takılı kalmış gibi geldi bana. yada arka kavramada bir sorun var çalışmıyor
tekrar sökücem fakat kavrama bilyalarında ne gibi bir yanlışlık olabilir. arka kavramada sorun olduğunu sanmıyorum...
-
yokmu birşeyler söyliyecek birilerii?
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Söküp baktığında kayış normal görünüyorsa kapağı takmadan sehpada çalıştırıp gözle.İlk önce kayış ön kasnağın en içinde,arkada ise en dışta olmalı hızlandıkça bu şekil tersine dönmeli.Son hızda ön taraf en dışta,arka taraf en içte olmalı.Buna göre yorumlarsın.Bu öneri motor bağırıyorda gitmiyor içindir.Çekiş düşüklüğü varsa karbüratörün iğneli diyaframını kontrol ediniz.
-
_OLD_ adlı üyeden alıntı
Söküp baktığında kayış normal görünüyorsa kapağı takmadan sehpada çalıştırıp gözle.İlk önce kayış ön kasnağın en içinde,arkada ise en dışta olmalı hızlandıkça bu şekil tersine dönmeli.Son hızda ön taraf en dışta,arka taraf en içte olmalı.Buna göre yorumlarsın.Bu öneri motor bağırıyorda gitmiyor içindir.Çekiş düşüklüğü varsa karbüratörün iğneli diyaframını kontrol ediniz.
ekleyeceğim geriye sadece ön kavrama da bilyaları koyup kapattğın oynar yanak üstündeki plastik tırnaklar. onlarda takılı ve doğru ise sorunu başka yerde ara. Arka kavramayı hafife alma, en çok sorun yaşanan parçalarında başında gelir....
-
sorun çözüldü....
zontar adlı üyeden alıntı
ekleyeceğim geriye sadece ön kavrama da bilyaları koyup kapattğın oynar yanak üstündeki plastik tırnaklar. onlarda takılı ve doğru ise sorunu başka yerde ara. Arka kavramayı hafife alma, en çok sorun yaşanan parçalarında başında gelir....
sorunu çözdüm. ön varyatör bilyalarının içi dolu yani biraz daha ağır olanlarından buldum, hafif gresleyip taktım. kapağı kapatıp bir deneme sürüşü yaptım. sonuç başarılı , yapılan hıza göre motor devri gayet iyi geldi bana oldukça düşük, umarım bu yakıt tasarrufuda sağlar. kalkışta bir sorun yok (zorlanma gibi) tek eksi yanı max hıza zaha uzun zamanda çıkıyor.... umarım bu değişiklik bir sorun çıkartmaz...
-
elıne koluna saglık ozaman ,hız konusunda ıse bırım zamanda yapılan ıvmeyı de uzun vadeye bırakalım motorun parçaları alıssın bırbırıne açılma denılen olay gerceklessın ,tebrıkler!..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)