Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kanuni Hussar Boğulma Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    2006 model 2009 cıkışlı hussarım var. 2300 km civarında ,

    Motorum son 6 aydır ilk calıştırmada boğuluyor, çalıştırıp hemen gaz vermeye

    calışınca boğulup stop ediyor.Oldu da calıştırdıysam yola cıktıysam tam gaz

    verdiğimde yeniden aynı şeyi yapıyor.Benzindendir diye düşündüm benzini

    bitirip fulledim.Hava filtresini kontrol ettim . Yazın ortasında servise

    götürmüştüm bu sebeple , karbüratörü ve bujiyi değiştirip yollamışlardı. Ancak

    bu problem 3 hafta sonra yeniden başladı. Dersanem okulum falan var diyede

    servise götüremedim.

    Sizce neden olabilir? sizden çözümler bekliyorum çünkü malumunuz servislere

    güven sıfır kanunide..
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    http://www.dailymotion.com/video/xgh...5-problem_auto

    Akşamüstü motoru iki dakika çalıştırayım dedim , aklıma problemi videoya almak geldi . Videoda problemin bitiş anı da var. Motoru biraz ısttıktan sonra cektiğim için hemen bitti .
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  3. #3
    inci1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul-Kartal // Çanakkale-Gelibolu
    Motosikleti
    Windy S 150 - 12
    aynı sorun benim arkadaşda vardı böyle yapıyordu kara duman atıyordu egzost.karbüratör temizletti,hava filtresi temizletti,benzinde pislik var dediler benzinciyi degiştirdi.sonra düzeldi.

    edit : motorda aynı hussar

  4. #4

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 model 2009 cıkışlı hussarım var. 2300 km civarında ,

    Motorum son 6 aydır ilk calıştırmada boğuluyor, çalıştırıp hemen gaz vermeye

    calışınca boğulup stop ediyor.Oldu da calıştırdıysam yola cıktıysam tam gaz

    verdiğimde yeniden aynı şeyi yapıyor.Benzindendir diye düşündüm benzini

    bitirip fulledim.Hava filtresini kontrol ettim . Yazın ortasında servise

    götürmüştüm bu sebeple , karbüratörü ve bujiyi değiştirip yollamışlardı. Ancak

    bu problem 3 hafta sonra yeniden başladı. Dersanem okulum falan var diyede

    servise götüremedim.

    Sizce neden olabilir? sizden çözümler bekliyorum çünkü malumunuz servislere

    güven sıfır kanunide..
    2005 modeli hussar var bende. şimdiye kadar bir defa karşılaştım aynı problem ile. Çalıştırıyorsun,çalışıyor ve gaz verince boğulup stop ediyor. Karburatoru özenli ve iyi temizledikten sonra sorundan eser kalmadı. Tahminimce motor park halindeyken devamlı benzin alıyor ve sonra da benzin fazlalığından boğuluyor.
    Senin yapacağın ya kendin karburatoru sağlam bir şekilde temizleyeceksin veya temizlettireceksin.

  5. #5
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Bende ne yapacağımı şaşırdım vallahi , bir dahaki bakımda neler yaptırmam gerektiğini öğrenmek istiyorum
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  6. #6
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2006 model 2009 cıkışlı hussarım var. 2300 km civarında ,

    Motorum son 6 aydır ilk calıştırmada boğuluyor, çalıştırıp hemen gaz vermeye

    calışınca boğulup stop ediyor.Oldu da calıştırdıysam yola cıktıysam tam gaz

    verdiğimde yeniden aynı şeyi yapıyor.Benzindendir diye düşündüm benzini

    bitirip fulledim.Hava filtresini kontrol ettim . Yazın ortasında servise

    götürmüştüm bu sebeple , karbüratörü ve bujiyi değiştirip yollamışlardı. Ancak

    bu problem 3 hafta sonra yeniden başladı. Dersanem okulum falan var diyede

    servise götüremedim.

    Sizce neden olabilir? sizden çözümler bekliyorum çünkü malumunuz servislere

    güven sıfır kanunide..
    Arkadaşımın hussarında da aynı sorun var. Ben de kullanıyorum motorunu bu yüzden yakından biliyorum sorunu. Daha yaptıramadık ama bi on gün sonra memlekete gittiğimizde baktırcaz. Ustalar karburatorden dediler ama vaktimiz olmadığı için söktürüp baktıramadık. "Motoru ilk çalıştırdıgımızda elcikteki boşluğu alarak durmak zorundayız ne fazla ne az. Az olunca rölanti düşüyo stop ediyo. Motora daha fazla gaz verirsek de boğuluyor. Motor ısınana kadar beklemek gerekiyor. Motorda dipgaz giderken de bu tür bir sorun oluyor motorda boğulma oluyo gibi."
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  7. #7
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Yazın gittiğimde karburatörü değiştirdiler garantiden. 3 hafta her gün boyunca motoru kullandım. 3hafta sonunda motoru yatırdım 1 hafta sorun yeniden başladı ve bu zamana kadar da geçmedi
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  8. #8
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazın gittiğimde karburatörü değiştirdiler garantiden. 3 hafta her gün boyunca motoru kullandım. 3hafta sonunda motoru yatırdım 1 hafta sorun yeniden başladı ve bu zamana kadar da geçmedi
    Arkadaşım da motorla bikaç kez yattı. Karburatorde çatlama vs tarzı bi sorun olmuş olabilir tekrar. Hava-benzin karışımı da orantısız olabilir.
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  9. #9
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Motoru yatırdım derken düşürmek anlamında değil. Bir hafta kullanmadım
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  10. #10
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru yatırdım derken düşürmek anlamında değil. Bir hafta kullanmadım
    Yanlış anlamışım pardon. O zaman tam bir bilgim yok. Bilen birinden yardım beklicez
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  11. #11
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Bir anlayan yok mu ya?
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  12. #12
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    ??????????????????????
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  13. #13
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    KArbüratör karışımıyla alakalı problemin. Hava ayarının düzensizliğinden kaynaklanıyor, muhtemelen yeterince hava almıyor. Bu karbüratörden veya hava filtresinden kaynaklanır.
    Çok küçük bi ihtimallede otomatik jiklen kapanmıyor olabilir.
    Senin sorunun motorunla değil servisinle anladığım kadarı ile, bulunduğun ilçe civarlarında ii bir usta araştırırsan problemin ortadan kalkar.
    GKN MOTORS

  14. #14
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Hava ayarı yapmayı denesem düzelebilir mi yani? Servisimi değiştireceğim bu artık kesinleşti
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  15. #15

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşımın hussarında da aynı sorun var. Ben de kullanıyorum motorunu bu yüzden yakından biliyorum sorunu. Daha yaptıramadık ama bi on gün sonra memlekete gittiğimizde baktırcaz. Ustalar karburatorden dediler ama vaktimiz olmadığı için söktürüp baktıramadık. "Motoru ilk çalıştırdıgımızda elcikteki boşluğu alarak durmak zorundayız ne fazla ne az. Az olunca rölanti düşüyo stop ediyo. Motora daha fazla gaz verirsek de boğuluyor. Motor ısınana kadar beklemek gerekiyor. Motorda dipgaz giderken de bu tür bir sorun oluyor motorda boğulma oluyo gibi."
    my91 bu hussarların hepsi arıza ))) ilk bakılacak yer karbüratör. hepsinde de karbüratör boğulma sesi yaşıyor. bujiye bak karbüratöre bak derken çalışıyor 2 çalıştır 3 çalıştır iyi 4 diyorsun tık kalıyor. büyük ihtimal hava alıyordur. karbüratör fiberinden yada hortumdan olabilir

  16. #16
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    karbüratör temizliği gerekli, temizlet ustana sorun çözülmesse bulunur elbet. (karbüratörü temizleyen usta hava ayarınıda yapar zaten)

  17. #17
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı zontar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    my91 bu hussarların hepsi arıza ))) ilk bakılacak yer karbüratör. hepsinde de karbüratör boğulma sesi yaşıyor. bujiye bak karbüratöre bak derken çalışıyor 2 çalıştır 3 çalıştır iyi 4 diyorsun tık kalıyor. büyük ihtimal hava alıyordur. karbüratör fiberinden yada hortumdan olabilir
    Karbüratör fiberi neresidir varsa fotoğrafını atabilirmisiniz?
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  18. #18
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    manifoldda çatlak da varsa olu.r motor çalıştıktan sonra karbüratörden silindire giden hortumda çatlak varsa "pıst pıst" ses çıkardığı anda motor durur. ona bak. ben de oyumu karbüratörden yana kullanıyorum.

  19. #19
    my91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2010
    Şehir
    Silifke/MERSİN
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı zontar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    my91 bu hussarların hepsi arıza ))) ilk bakılacak yer karbüratör. hepsinde de karbüratör boğulma sesi yaşıyor. bujiye bak karbüratöre bak derken çalışıyor 2 çalıştır 3 çalıştır iyi 4 diyorsun tık kalıyor. büyük ihtimal hava alıyordur. karbüratör fiberinden yada hortumdan olabilir
    Hocam yeni gördüm. Valla okuduğum kadarıyla hep arıza. Arkadaşla sizin dükkana geldiğimiz motordu işte o. Servise götürdük hep bi halt olmadı yaptık gönderiyolar yine sorun. Gerçi arkadaşta da hata var bikaç kere kaza yaptı da
    Finallerden sonra dönünce yine onu da bi bakıma sokcaz uğrarım yanına yine
    33 KDC 64
    Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009

  20. #20

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı my91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yeni gördüm. Valla okuduğum kadarıyla hep arıza. Arkadaşla sizin dükkana geldiğimiz motordu işte o. Servise götürdük hep bi halt olmadı yaptık gönderiyolar yine sorun. Gerçi arkadaşta da hata var bikaç kere kaza yaptı da
    Finallerden sonra dönünce yine onu da bi bakıma sokcaz uğrarım yanına yine
    istediğin zaman gelebilirsin kardeş. arıza önemli değil sen çay içmeye gel yine gel. Finallerde başarılar)))

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------

    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratör fiberi neresidir varsa fotoğrafını atabilirmisiniz?
    karbüratör fiberi dediğimiz manifoldun silindir kapağına bağlandığı kısımda bir nevi ara conta gibi duran ama tahmini 7 yada 8 mm kalınlığında siyah bir parça. Fiber diyorum biraz sert ve çabuk kırılıyor. Bu parça kırıldığında ki sık olmasada nadiren görülür motor hava alıyor. Ne randıman ne de düzgün çalışma. Adamı tiksindiriyor yani. Manifoldda çatlak yazmış arkadaşımız doğrudur onunda kontrol edilmesi lazım. anlıyacağın karbüratör kısmını güzelce ayırıp iyi bir muayene etmen şart. Ondan sonra karbüratör üstündeki tas gibi yerin 2 civatasını aç içindeki gaz pistonuna bak. Gaz pisotunu çıkartırken pistonun üstünde montajlı plastik diyafram gibi bir malzeme var. Yırtılıp yırtılmadığını kontrol et yada zedelenme olup olmadığını. Sağlamsa tak bitir. Ama yırtık varsa pistonun tam ölçülerinde ( hatırladığım kadarıyla 24mm lik birde 28 mm lik var onlardan) olanını al montajını yap. Şimdilik bu kadar


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)