Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Radyatör çatlağı nasıl tamir edilir.

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Haziran 2010
    parçanın yenisi 750 tl. ikinci el düzgün bir çıkma bulabilirsem değiştirim diyorum.
    bugün iki ustaya sordum. ikiside değişmesi gerekir. tamir olmaz dedi. ama ellerindeki radyatörleri bana satmak için mi böyle söylediler emin olamıyorum. zaten zar zor bir ustaya götürebildim. şuan armutludaki saffet ustaya bıraktım. pazartesi konuşucaz bakalım sonra son durum netleşicek.

    bilgi veren herkese teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    sunfıx kullanmanızı tavsiye ederim... daha önce ybr forumundada paylaşmıştım sanzuman radyatör ve araba bloğunda kullandım sorun yaşamadım...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #23
    ozan_bursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    -
    merak ettim,
    sonuç nooldu
    Kelimelerin anlattığı kadarım..
    Ne anlatırsam anlatayım anladığın kadarım...

  4. #24

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Pause adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun birkaç farklı yöntemi var,

    Birincisi "umtglsr" dediği gibi bir ürün döküyorsun o kendisi tamir ediyor. Bizim bir arabada aynı sorun vardı. öyle bir uygulama yaptık ve halen 2 yıldır sorunsuz çalışıyor... (ürünün kaliteli olması şart)

    İkincisi ise orayı sıvayarak kapatacak çelik macun türünde ısıya dayanıklı ürünler var. ısıya dayanıklı ve performansı son derece kuvvetli ürünler. eğer çatlak dıştan sıvanabilecek durumda ise (404 markayı yada sunfix denilen ürünü) öneririm.
    aynen buna katılıyorum 404 diye bişi var iki renk sarı ve mavi macunu andırıyo nereyi kapatacaksan o kadar iki renk den de koparıp elinde çeviriyorsun yani karıştırıp yeşil renge dönmesini bekleyip o çatlaga sür 2/3 saat sona matkapla bile delemessin..

  5. #25
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Kazanları sağlamsa eğer sıfırdan yaptırman yedek parça almandan daha ucuza mal olacaktır. Tecrübe ile sabittir. Bir radyatör imalatçısına söküp götürüp fikir almanı öneririm
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  6. #26
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı izm35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en mantıklısı çatlak bölgeyi lehim yaptırmak.
    bırakın ustalarda ekmek yesin
    +1

    Katılıyorum lehim olursa radyatör tamircisinde sorun çıkmaz.
    Aprilia RS 250 GP Nº1

  7. #27
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Aluminyum radyatörler lehim kaynak tutmaz arkadaşlar. Tutarsa da sıkıntı çıkarır illa ki. Bakır mı alu mu olduğunu öğrenmek lazım önce
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  8. #28
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Sun fix vs. sıcaktan bir süre sonra atabilir aynı metal elementten yama olursa yani buda radyatör tamircilerinin yaptığı kaynak lehim çok sağlıklı olur.
    Aprilia RS 250 GP Nº1


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)