Sanki burada sae15 daha yumuşak yada ben yanlış algılıyorum
Sanki burada sae15 daha yumuşak yada ben yanlış algılıyorum
GT! ...
Videoyu seyredemedim ama amortisör pistonu aşağıya inerken iç haznedeki sıvıyı dış hazneye doğru itecek,piston yukarı çıkarken de dış haznedeki sıvıyı iç hazneye doğru (geçiş deliğinden)çekecektir.Haznedeki sıvının yani yağın akışkanlık derecesi (W=viskozite) bu piston hareketinin hızını belirleyeceğine göre geçiş deliği sabit kalmak kaydıyla W10 ,W15 e göre daha akıcı olduğundan piston hareketi W15 yağa göre daha seri olacaktır.
şöyle bir sorum olacak, keçeyi ve diğer parçaları neyle amortisör içine sabitlediniz?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
ellerine sağlık çok güzel bir çalışma
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
ben haftaya yapıcam keçe değişimini,yerleştirmek için bahsettiğin aparat nasıl bişe olması lazım, ne için kullanılacak?
Birde benim keçeler sağlam ama birtanesi ortalama 100kmde amortisör borusu üzerinde iz yapacak kadar kaçırıyor.Fakat son zamanlarda tak,tak vurma diye tabir edilen olay hafif tümseklere hızlı girincede olmaya başladı yani yağ azalmış durumda.şimdi ben bunları hiç açmadan üstten yağ ilave etsem olmaz dimi diğer türlüde bir hafta sonumu alacak bu işlem ama haftaya her iki ihtimaldede değiştiricem.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
ali bugün yasirle benim sol amortisörü açtık üstteki contasını değiştirdik ve üstten kaçırdığı yağı biraz ilave edip sertleştirdik...
şöyle bir durumuda belirtmek isterim
HİÇ KİMSE AMORTİSÖRÜ MOTORDAN AYIRMADAN ÜSTTEN İLK AÇILIŞ SOMUNUNU AÇMAYA KALKMASIN..!
amortisörü sökmesi zor değil fakat iç boru ile dış boruyu ayırmak işi biraz bizi zorladı...dıştan baktığınızda çamurlğun üstünde kalan kalın kısımın içindeki parça yı çıkartmak için amortisörü baya çekelemek gerekmekte... aynı şekilde onu takması ve keçenin üstündeki Teli oturtmak oldukça zorluyor... geri kalanı alet edevat oldukça basit....
yinede ilk defa açıyorsanız bu işi daha önce bu işi çok yapmış kişilere bırakmakta fayda var.. kendi başınıza toplamanız sıkıntı yaratabilir önemli ve pahalı bir parça...
son olarak belirtmekte isterimki Hyosung GT250R ların Amortisörlerine ,0amortisör motosikletten ayrı kalmadıkça üstten yağ eklenilemez... Mutlaka ve mutlaka motordan sökülmelidir eğerki yapmaya çalışırsanız Mesnetin üstünden görünen alüminyum somunu yalama yapabilirsiniz.. eğerki illada yapıcam diyorsanız ön teker milini çıkartıp motoru boşluğa aldıktan sonra amortisörün içindeki pistonu tutan alyan vidayı açın..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
Paylaşım için teşekkürler,birçok arkadaşa fayadalı olacaktır.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
ben işin acemisiyim ama bisiklet amortisörlerinde bile anormal ayarlar yapmış adamlar bilmem salınma geri tepme sertlik vs.neden motosikletlerde o kadar ince ayarlar yok ki .en azından önlerde geri tepme ve salınım ayarı olması lazım bence.koy bi tane kelebek somun aradaki deliği genişletip daraltsın çok mu zor ?
Çok güzel paylaşım, yapılan yorumlar, yorumlardaki detaylar, paylaşılan videolar... ...
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Çok yararlı, güzel bir paylaşım. Up yukarı diyelim.
Selam , fotoğraflar uçmuş ,tazeleme imkanın var mı ?
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
böyle bir konunun resimlerinin silinmesi çok kötü olmuş.
[QUOTE=106GT!;2226507]Mrb' lar arkadaşlar havaların soğuması ile birlikte bende sıkıntıdan garaja çektiğim motorumun eksiklerini tamamlamaya karar verdim, buyrun yağ sızdıran bir amortisörün tamir ve tadilatı;
İlk öncelikle elinizdeki imkanlar dahilinde motorunuzu askıya almalısınız,
http://img716.imageshack.us/img716/171/19122010020.jpg
Ön çamurluğu söküyoruz,
http://img560.imageshack.us/img560/9161/19122010021.jpg
Fren mekanizmalarını balataları söküyoruz,
http://img259.imageshack.us/img259/4701/19122010022.jpg
Ön tekerimizide alıp kenara koyyoruz,
http://img251.imageshack.us/img251/4...122010024m.jpg
Benim sol amortisörüm yağ sızdırıyodu sadece onu değiştirmek yeterlimidir bilmiyorum ama ben ikisininde keçelerinide yağlarınıda değiştirdim.
Yağ sızdıran amortisör' den kareler,
http://img18.imageshack.us/img18/218/19122010025q.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/8770/19122010026.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/6638/19122010027.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/7060/19122010029m.jpg
Sonrasında amortisör bağlantılarını sökebilmemiz için kafa grenajınıda (karenaj' mı grenaj' mı doğrusunu bilmiyorum) alıp kenara koyyoruz,
http://img59.imageshack.us/img59/5098/19122010034.jpg
Sonrasında bu resimlerde görüdüğünüz vidaları gevşetip amortisörümüzü elimize alıyoruz,
http://img718.imageshack.us/img718/2463/19122010035.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/3...122010036b.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/5904/19122010039.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/1884/19122010041.jpg
17 Anahtarla üst kapağı söküyoruz,
http://img26.imageshack.us/img26/6507/20122010044.jpg
http://img413.imageshack.us/img413/3213/20122010045.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/83/20122010046.jpg
İçerisindeki mevcut yağı atık yağ
[url]http://img338.imag
emeğine sağlık
hocam Resımler acılmıyor
Konu sahibi abimiz Fotoğraflar duruyorsa güncellemeniz mümkün mü acaba? Hortlatmış gibi olduk ama neyse
HYO-GT250R
İstanbul
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)