sattıkları akünün sorunlu olması halinde değiştirmeleri gerekir...
sattıkları akünün sorunlu olması halinde değiştirmeleri gerekir...
MOTO=DOKTOR
Asiti konduktan sonra sarj edilmeden nasıl kullanılıyor aklım almadı .... Akü elektriğini asitli su ( elektrolit) içerisinde ionlarda taşır diye biliyorum. Akünün voltajını ölçtün mü ? 10 voltun altındaysa zaten motorun çalışmaz şarja ihtiyacın var demektir.
şunu soylemek gerekırse asıtı koyup motosıklete bağladım. Burdan öğrendım sarj edılmesı gerektıgı. Yarın sarj ettırecegım. Voltaj olçme aletı elımde olmadıgı ıçın dedıgın işlemı yapmadım.
Yarın sarj ettırıp deneyecegım. sıgortalara baktım her hangı bır sorun gozukmuyor. çalıştırıp turlamadım. Izmır yagmurlu..
I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:
Sulu aküler asit konduktan sonra şarja ihtiyaç duymaz. 2-3 saat dinlendikten sonra akü kullanıma hazır hale gelir. Eğer motor çalışmazken anahtarı takınca gösterge paneli çalışmıyorsa aküden sisteme elektrik gelmiyor demektir. Sigortaları kontrol etmen gerekir. Yada konjektörün arızalı olabilir.
Akü suyu doldurulduktan sonra şarj istemiyor. Sen + kutup başlığının marş rolesine bağlandığı yerdeki sigortalarını kontrol et. Büyük ihtimal marş rolesinde bir sorun var. Ayrıca akünün yanında sigorta kutusu olacak. Ordaki küçük sigortaları kontrol et. Tahminim marş rolen arızalı. Ve sigortalarda yanmış olanda vardır. Bize gelen 2 cbr da da aynı sorun vardı. Biri rolesi direkt takılınca düzeldi. Diğeri için eniden sigorta kutusuna + dan kablo çektik.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)