Bisiklete Elektrik motoru Takmak
-
Uzun Zamandır Bisikleti Güçlendirecek Bi Şeyler Arıyordum,Kendi Fikirlerim de Var.Piyasada Almanya Ve ABD den İthal Motorlar var Sonradan Takılıyor He Birde Revopower var Fakat Bunlar Benzinli Ben Elektrikli İstiyorum(Benzinli alıcağıma Mobilet Alırım)..Bir elektrik motoru ve Akü Kullanırsam Akü Yetmez Gibime Geliyor,2 Akü Hem Pahalı Hem Ağır Olur Ve Sonuçta O da Yetmez,Ama Sürekli Aküyü Dolduran Bir Düzenek Olursa Sorun Olmaz.
Yardım ve Önerilerinizi Bekliyorum Şimdiden Teşekkürler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6394515/detay?
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...5349522/detay/ (çok Pahalı,Daha İyisini Yaparız)
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...1370720/detay?
http://www.bisikletgezegeni.com/data...3892af72d7.JPG (Düzenek Budur)
Reklamlar
-
akü???
ii güzel hoş da bu aküye para dayanmaz.şarj edeceğin zaman şarj düzeneği lazım olacak.
hadi buldun diyelim ay sonu bir sürü elektrik faturası gelecek.sonra o bisikleti pardon moto bisikleti kırmak isteyecek ve bir daha bineyim mi diye bir daha düşeneceksin.
benim için elektrik fatura sorun değil dersen sorun yok o zaman.
ben de çok hevesliyim bu bisiklete motor takma olayına ama benim bisiklet kipadan alınan 100 liralık bisiklet.ona da değmez.
yeni bir bisiklet alıp ona kurmak lazım o da bir sürü masraf demek.sırf zevz için bu kadar parayı boşa atamam ben.
biraz daha para katarım benim ybr yerine cbf500 alırım.
o motorlar şöyle 50-100 lira falan olsa belki düşünürüm.
-
o şarj dinamosu pedala aktarmak yerine tekerlekten güç alsa daha verimli olur böyle sadece pedal çevirdiğin zaman şarj oluyo tekerlekten alırsan bayır aşağı pedal çevirmeden şarj eder hatta motorla ilerlerken bile bir yandan şarj eder...
-
Akü+Elektrik motoru+Dinamo.Güç Kaybı olur ama Uzun Vadeli Olur.Bilemedim
Şu Revopower Güzel de Bulamadım hiç bi yerde
-
AslındaTürkiye ye getirilen elektrikli bisiklet aküleri en kalitesiz olanları.
Bunların kalitelisini getirdiklerinde fiyat çok yükseliyor.Şu aşağıda lingini verdiğim firma gerçekten kalitaeli olan malzemeleri getirtiyor.
http://www.ikiteker.com.tr/default.asp?git=1
2 saatlik sarj ile 12 gün kullanılabileceğini belirtiyor.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
Düzenek Şöyle Olsun:Akü+Dinamo(Lastiğe ya da Pedala)+Elektrik motoru.Yokuş aşağı Aküyü doldururum
-
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Güzel,aslında parasıda çok Değil normal.Ama Şu an Alamam Üretebilirim.Teşekkürler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
sedici adlı üyeden alıntı
o şarj dinamosu pedala aktarmak yerine tekerlekten güç alsa daha verimli olur böyle sadece pedal çevirdiğin zaman şarj oluyo tekerlekten alırsan bayır aşağı pedal çevirmeden şarj eder hatta motorla ilerlerken bile bir yandan şarj eder...
Çok Doğru.
-
Yokus assagi inerken o aküyü doldurabilirseniz banada haber edin
Yada o aküyü doldurabileceginiz öyle bir yokus bulursaniz yine haber edin
-
15 Aralık 2010, 01:00
#10
rman adlı üyeden alıntı
Yokus assagi inerken o aküyü doldurabilirseniz banada haber edin
Yada o aküyü doldurabileceginiz öyle bir yokus bulursaniz yine haber edin
E5 ten Avcılardan Beylikdüzüne Gel Akün Patlar
-
15 Aralık 2010, 01:11
#11
bir kütleyi belirli bir süre içinde bir yerden bir yere taşımak için gerekli olan enerji bellidir.
benzin pahalı olduguna göre elektirik dogru secim.
en pratik yonten hup motor. 100 w başlar 5000 wata kadar ve hatta cok daha fazlasına kadar cıkar ama sanırım yuksek watlarda olay bisikletı aşar motosiklet olayına girer.
bula bildiyin fiyat perfommans bakımından en uygun motoru al bu yabancı sitelerden de ola bilir. hup motora bir sürücü gerekeçek onuda çevrende elekronikten anlayan kişilerle kendin yaparsan ucuza gelecektir. geriye akü olayı kalıyor ondada piyasada cok çeşit var. benim kanaatim cok pahalı yazan linkteki düzeneyi yarı fiyata kura bilirsin.
-
15 Aralık 2010, 12:17
#12
Youtube de bununla ilgili birçok video var fikir edinebilirsin oradan. bir ara bende kafayı takmıştım. Ama elektrik değil benzinli motorlara takmıştım.
almanya ve amerikada çok moda bir kit var . Türkiyedede satılıyor ama ben pek beğenmedim, mobilet gibi oluyor bisiklet. Ama japonlar sonrada amerikalılar bir çok şekilde yapmış honda nın yamaha nın bahçe makinaları ve her türlü iş için için üretilmiş bağımsız satılan küçük motorları var..Teknojoji harikası minicik şeyler. Karaköy de bunları epey bir araştırdım. 350,400 Tl den başlıyor. Sepetliğe monte ediliyor. Hala da aklımda bu proje ama zamanım yok ne yazık ki ....
-
15 Aralık 2010, 12:25
#13
-
15 Aralık 2010, 13:43
#14
motorhocası adlı üyeden alıntı
turkiyede elektrikli motosikletlere de plaka alinabiliyor ama artik, A2 ehliyeti olan trafige cikabilir.
3000w model supermis bu arada, CVT sanzimani bile var cikamadigi yokus yoktur.
soyle bir dezavantaji vardir ama bu sistemde elektrik motoru durdugu yerde bile kayisin harekete hazir durumda olmasi icin benzinli motor gibi rolantide calismak zorunda.
Muhtemelen debriyajlidir, merkezkacli debriyaj ile kalkis yapiyordur.
-
15 Aralık 2010, 14:04
#15
Mengu16 adlı üyeden alıntı
turkiyede elektrikli motosikletlere de plaka alinabiliyor ama artik, A2 ehliyeti olan trafige cikabilir.
3000w model supermis bu arada, CVT sanzimani bile var cikamadigi yokus yoktur.
soyle bir dezavantaji vardir ama bu sistemde elektrik motoru durdugu yerde bile kayisin harekete hazir durumda olmasi icin benzinli motor gibi rolantide calismak zorunda.
Muhtemelen debriyajlidir, merkezkacli debriyaj ile kalkis yapiyordur.
Kayışlı aynı scooter sistemi var(CVT) motor gücüne göre kasnaklarla kayışın konumunu ayarlıyor.
Güzel gelişme bu.
http://www.lpghaber.com/Elektrikli-M...ri-463825.html
Elektrikli motorlu, hızı 25km/saat’in üzerinde ve gücü 250 W ’ın üzerinde olan araçların tip onayı yönetmeliği kapsamında değerlendirileceği bildirilmiş, bu bağlamda bahse konu
araçlarla ilgili İspanya onay kuruluşundan alınmış, yazımız ekinde tip onay numarası ve tarihi yazılı elektrikli motosikletlerin tescilinde bir sakınca bulunmamakta olduğu ifade edilip, söz konusu motosikletlerin firma teknik sorumlusu tarafından düzenlenen uygunluk belgeleri ile trafiğe tescillerinin yapılması, bunun yanı sıra Tescil İşlemine esas uygunluk belgesinde şase numarası yazılı olması gerektiği iletilmiştir. Motosiklet satış bayilerinin ve vatandaşlarımızın yukarıda belirtilen hususlar
-
15 Aralık 2010, 20:36
#16
motorhocası adlı üyeden alıntı
Kayışlı aynı scooter sistemi var(CVT) motor gücüne göre kasnaklarla kayışın konumunu ayarlıyor.
Güzel gelişme bu.
http://www.lpghaber.com/Elektrikli-M...ri-463825.html
Elektrikli motorlu, hızı 25km/saat’in üzerinde ve gücü 250 W ’ın üzerinde olan araçların tip onayı yönetmeliği kapsamında değerlendirileceği bildirilmiş, bu bağlamda bahse konu
araçlarla ilgili İspanya onay kuruluşundan alınmış, yazımız ekinde tip onay numarası ve tarihi yazılı elektrikli motosikletlerin tescilinde bir sakınca bulunmamakta olduğu ifade edilip, söz konusu motosikletlerin firma teknik sorumlusu tarafından düzenlenen uygunluk belgeleri ile trafiğe tescillerinin yapılması, bunun yanı sıra Tescil İşlemine esas uygunluk belgesinde şase numarası yazılı olması gerektiği iletilmiştir. Motosiklet satış bayilerinin ve vatandaşlarımızın yukarıda belirtilen hususlar
250W alti elektrikli bisikletlerle trafige cikmak da yasak oluyor bu durumda
ozel mulkde binilebilecekmis sadece.
verdiginiz linkden alinti
25 kilometre/ saatin altındaki 250W geçmeyen elektrikli motosikletlerin tescil işlemine gerek olmadığı, ancak araç trafiğine açık karayolunda sürülmesine izin verilmeyeceği, bu araçların araç trafiğine açık
karayollarında kullanılması tespiti durumunda 2918 sayılı Karayolu Trafik Kanunun 47/ 1d. Maddesince 62 TL para cezasına çarptırılacağı belirtilmektedir.Bunun yanı sıra trafik güvenliğinin sağlanması açısından da özellikle küçük yaşta bu araçları kullanan sürücülerin araçlarının geçici muhafaza altına alınıp, araçların fatura sahibine teslim edileceği, ayrıca bu araçların garanti belgesinde belirtildiği üzere sadece özel mülk ve bisiklet yolu gibi özel alanlarda kullanılabileceğinin bilinmesi hususu vatandaşlarımıza önemle duyurulur" dedi.
-
15 Aralık 2010, 20:50
#17
Ceza fena değilmiş ben 3000w scooter üstüne de bu cezadan alayım.
-
16 Aralık 2010, 01:59
#18
-
16 Aralık 2010, 02:42
#19
6PaTLaR adlı üyeden alıntı
Tekerini ufaltmış hızlanma çok iyi,değerlendirebilirsin.
http://www.youtube.com/watch?v=gzjkc...eature=related
-
18 Aralık 2010, 02:20
#20
bence bisiklete nasıl bir motor takacağın, onu nerede kullanacağına ve bu işe ayırdığın paraya göre epey çeşitlilik gösterir. mesela ben kendime şöyle ucuz yollu bir şey yapacağım. bisiklet + mobilet motoru. çünkü en hafif ve en ucuz çözüm bu gibi görünüyor. zira param çok kısıtlı ve aracı işe gidip gelmede kullanacağım, sadece yokuş yukarı motora geçeceğim. düzde pedal. ama sen performanslı ve elektrikli bir şey istiyorsan bayağı para harcarsın ve akülerden dolayı da ağır bir şey olur gibime geliyor. yani hem hızlı gidecek, hem yokuş tırmanabilecek, hem de uzun süre şarj istemeyecek diyorsan işin zor. hem motorlar, hem de aküler pahalı, üstelik bunun bir de hız kontrol devresini bulman - yaptırman gerekecek. benzinli motor takmaktansa mobilet alırım demişsin, ikisi aynı şey değil, şöyle ki mobileti bisiklet olarak kullanamazsın. dediğim gibi amaç önemli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)