99 model Kol Çıkartmış R6 kaça toplanır sizce???
Reklamlar
-
Merhaba dostlarım 99 model r6 var motor kol çıkartmış,
neredeyse çin malı motosiklet fiyatına denk gelıyor,
muhtemel bi toplama fiyatı bilen varmı aranızde???
tam ayrıntılı sormadım sorununu ama kol çıkartmıştır diye not düşülmş...
3 aşağı 5 yukarı fiyat ne çıkar???
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
-
Kol çıkarınca motor bloğu değişmesi gerekiyor diye biliyorum..Tabii silindir kolu da..
8 bin liraya satılan busa vardı geçen sahibindende..kol çıkarmış..Adam 8 e veriyor oradan yap hesabını..
Gerçi bunları biliyor ve sadece fiyat soruyorsun sanırım ben de ukalalık yaptım işte aklımca
-
koluna bağlı olarak değişir bu..
yani kol çıkartırken blok patlatan ve olşan o delikten kolunu çıkaran o kadar çok motor varki....
aslında astarı yüzünden pahalıya gelmeze kimse zararına mal satmaz..yaptırır satar... sadece kol ile bitse keşke ama daha neler çıkabilir onun içinden bir bilsen...bilmem anlatabildimmi??
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
taş catlasın gidecegi iyi bir usta bulursan 2000 lira cok zorlasan 2.5 fazla gitmezzzzzzzz
köylü milletin efendisidir... MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. Ben hayatta 2 şeye inanırım 1 Dua ederken görmediğime 2 aynaya bakıp gördüğüme.
-
-
Çıkma komple motor alabilirsin 3.000 liraya.
99 r6 da silindir bloğu ile ana blok yekpare, blok değişmesi silindirinde değişmesi anlamına gelir, en basit anlamda 1000 max 5000 liraya maal edebilirsin.
Kol çıktığına göre piston bi yerlere fırlamış demektir, muhtemelen üst kapağa çakmıştır, sübapları almıştır silindiride çizmiştir, e tabiki kendine ve kranka verdiği zararları göz önünde bulundurursan baya bir maliyer demektir. Pistonu sübapları krank ı ikinci el temin edebilirsin ama kol ana yatak ve değişmesi gerekicek kadar hasarlı ise blokları takım halinde almalısın, ikinci el blok alman numara açısından sorun yaşatıcaktır.
Vs... vs.., bu konu ile ilgili sana satırlarca yazabilirim, yapacağın en mantıklı şey ustanla beraber gidip motoru yerinde görüp incelemek, ne olursa olsun kapalı kutu aldığınıda unutma..
-
Sadece şaseyi al üzerine başka motoru koy gitsin..
Motorun fiyatınıda yazarsan eğer mantıklı olup olmadıgını söyleyebiliriz..
Gökhanın dediği gibi en az 3000 lira harcarsın
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
arkadaşların da dediği gibi swaplayabilirsin motoru daha sağlıklı olur... bence
hatta boşa çıkan motoru da parçalayıp sağlam parçaları satarsan ufak tefek masraflarını çıkarırsın motorun
-
GKN adlı üyeden alıntı
Çıkma komple motor alabilirsin 3.000 liraya.
99 r6 da silindir bloğu ile ana blok yekpare, blok değişmesi silindirinde değişmesi anlamına gelir, en basit anlamda 1000 max 5000 liraya maal edebilirsin.
Kol çıktığına göre piston bi yerlere fırlamış demektir, muhtemelen üst kapağa çakmıştır, sübapları almıştır silindiride çizmiştir, e tabiki kendine ve kranka verdiği zararları göz önünde bulundurursan baya bir maliyer demektir. Pistonu sübapları krank ı ikinci el temin edebilirsin ama kol ana yatak ve değişmesi gerekicek kadar hasarlı ise blokları takım halinde almalısın, ikinci el blok alman numara açısından sorun yaşatıcaktır.
Vs... vs.., bu konu ile ilgili sana satırlarca yazabilirim, yapacağın en mantıklı şey ustanla beraber gidip motoru yerinde görüp incelemek, ne olursa olsun kapalı kutu aldığınıda unutma..
Şimdi anlaşılan 2000,2500 liradan fazlaya patlar anlamına gelıyor bu konu,
4000 lıraya gelıyor bana,
en iyisi hiç bulaşmayayım,
bilgileriniz için teşekkürler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Aralık 2010, 01:37
#10
-
13 Aralık 2010, 01:42
#11
benım motor konusunda sıkıntım yok,
topkapı teknık otoda kuzenım mercedes bmw servısı,
rektıfıyecısı ıvır zıvırını en iyisinden ayarlarım o konuda sıkıntım yok,
ama dediğim gibi daha görülmediğinden en kötüsünü düşünürsek astarı yüzünü geçeceğe benziyor.
duruma göre gerekırse saglıklı bı usta alıp gıderım görür karar veririm.
İlginiz İçin Teşekkürler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Aralık 2010, 01:50
#12
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Şimdi anlaşılan 2000,2500 liradan fazlaya patlar anlamına gelıyor bu konu,
4000 lıraya gelıyor bana,
en iyisi hiç bulaşmayayım,
bilgileriniz için teşekkürler...
Hadisede bide motorun durumu var, sonunda 99, açtığın zaman sübapta isteyebilir, egzantrik zinciriydi gergiydi segmandı vs..
Her türlü bi yağ pompası isticek..
E toplayınca bi senkron yapıcaksın mecbur..
Bujisiydi yağıydı hadi motor bitti..
E lastiği jantı zinciri dişlisi fren balatası debriyaj balarası Allah Allahhhh,
Kısacası kendi elinde ustalık olmayan kimse motor toplama işine girmemeli..
-
13 Aralık 2010, 02:16
#13
şimdi MD sitesinde okudugun bı ayrıntı,
işin ne kadar hassasiyet gerektirdiğini ve neler çıkabıleceğini açıkladı,
benım nıyetım 4 e almak en fazla 2 masrafla adam akıllı bınılecek motor toplatmaktı,
ama anlaşılan astarı yüzünü gececek,
zaten 99 pıyasasıda 8.9 arası bununabılecek durumda,
neyse yardımcı olan herkese tekrar teşekkürler...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
15 Aralık 2010, 12:07
#14
GKN adlı üyeden alıntı
Çıkma komple motor alabilirsin 3.000 liraya.
99 r6 da silindir bloğu ile ana blok yekpare, blok değişmesi silindirinde değişmesi anlamına gelir, en basit anlamda 1000 max 5000 liraya maal edebilirsin.
Kol çıktığına göre piston bi yerlere fırlamış demektir, muhtemelen üst kapağa çakmıştır, sübapları almıştır silindiride çizmiştir, e tabiki kendine ve kranka verdiği zararları göz önünde bulundurursan baya bir maliyer demektir. Pistonu sübapları krank ı ikinci el temin edebilirsin ama kol ana yatak ve değişmesi gerekicek kadar hasarlı ise blokları takım halinde almalısın, ikinci el blok alman numara açısından sorun yaşatıcaktır.
Vs... vs.., bu konu ile ilgili sana satırlarca yazabilirim, yapacağın en mantıklı şey ustanla beraber gidip motoru yerinde görüp incelemek, ne olursa olsun kapalı kutu aldığınıda unutma..
En mantıklısı komple motor alman arkadaşım. Blok kırığını hallettim desen ki olmaz sadece krank ve yataklar 1500 üstünde tutar. Silindiri, gergisi, üst kafası, ekzantrik mili derken sana nerdeyse 6000 7000 tl yi bulur oda işçilik hariç. İşçiliğede 1000 yazsa en az. toplam olur 8000 gibi bir rakam. Aklın varsa kol çıkaran blokla uğraşma. Sana ondan geriye şanzıman setin kalır. debraj, yağ pompası, su pompası falanı filanı yani.
Al komple motor aynı gün bin evine git kafan rahat. ( güvenilir birinin mtora bakması lazım ) Geçmiş olsun kardeş
-
15 Aralık 2010, 12:19
#15
ya arkadaşlar banada böyle komple bir motor lazım 250-600 cc arası bulabilirmiyim bir araç pilanlıyorumda,ruhsatsız kullanıcam,şanzumanla birlikte lazım.bulunurmu, ne kadara malolur.?
-
22 Aralık 2010, 03:27
#16
izm35 adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar banada böyle komple bir motor lazım 250-600 cc arası bulabilirmiyim bir araç pilanlıyorumda,ruhsatsız kullanıcam,şanzumanla birlikte lazım.bulunurmu, ne kadara malolur.?
Sahibinden.com da ankaradan biri var onda komple motor çeşidi yığınla ))))))))
-
22 Aralık 2010, 11:09
#17
Bu race motor kullanıcıları çok hor kullanıyorlar motoru . 50000 km den sonra motor bir sürü arıza veriyor. En sonunda "aha" diyerek kolu çıkartıp sahibine gösteriyor, benden bu kadar diyor .. O motor bitmiş , artık yedek parça olma zamanı gelmiş.
-
ilk okuduğumda kol çıkarmış yazılınca adamın kolu çıkmış kurtulmak için ucuza satıyor zannettmiştim :D süper miş asıl anlamı :D:D:D :
-
kurubuz adlı üyeden alıntı
Bu race motor kullanıcıları çok hor kullanıyorlar motoru . 50000 km den sonra motor bir sürü arıza veriyor. En sonunda "aha" diyerek kolu çıkartıp sahibine gösteriyor, benden bu kadar diyor
.. O motor bitmiş , artık yedek parça olma zamanı gelmiş.
Mükemmell Tespit
ANGARAJ
-
GKN adlı üyeden alıntı
Hadisede bide motorun durumu var, sonunda 99, açtığın zaman sübapta isteyebilir, egzantrik zinciriydi gergiydi segmandı vs..
Her türlü bi yağ pompası isticek..
E toplayınca bi senkron yapıcaksın mecbur..
Bujisiydi yağıydı hadi motor bitti..
E lastiği jantı zinciri dişlisi fren balatası debriyaj balarası Allah Allahhhh,
Kısacası kendi elinde ustalık olmayan kimse motor toplama işine girmemeli..
Merhaba kardeş bakıyorum da yamaha nın R serisi hakkında baya bilgilisin.Dökümanı çıkartmışsın hemen.Baya tecrübe var yani.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)