Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

YZF R1 Arka Dişli Hakkın da

    REKLAM ALANI
  1. #1
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne-Çanakkale-Siirt- ve Van
    Motosikleti
    HONDA CBR 125-CBR 600 RR/Yamaha R1 (2007)AB RH (+)
    YZF r1 in arka dişlisi baktımda 45 yazıyor numara olarak,

    aşağıdaki linkte ise bir çok dişli ölçüsü var
    http://www.moto-racing.co.uk/item--R...oc+Rr+98-.html

    ben örneğim bu dişliyi 48-52 arası takarsam bana avantajı ne olur, ayrıca bir çok modifiyeli motorlarda dikkat ettim arka dişliler bayağı büyük.Bu sanırsam ön kaldırmada kolaylık sağlıyor..Bilgilendirirseniz memnun olurum.saygılar
    AB RH (+) 506 357 7316
    http://www.facebook.com/vatandogukan
    https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    arka dişliyi büyütürsen motorun son hızı düşer fakat seriliği artar.

  3. #3
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne-Çanakkale-Siirt- ve Van
    Motosikleti
    HONDA CBR 125-CBR 600 RR/Yamaha R1 (2007)AB RH (+)
    motor zaten seri yeteri kadar, bu dişlinin daha farklı bir açıklaması olmalı, son hız problemide yok 299 dan 250 yede düşse o da problem teşkil etmiyor
    AB RH (+) 506 357 7316
    http://www.facebook.com/vatandogukan
    https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat

  4. #4
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı blackhawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor zaten seri yeteri kadar, bu dişlinin daha farklı bir açıklaması olmalı, son hız problemide yok 299 dan 250 yede düşse o da problem teşkil etmiyor
    bu arka dişliyi büyütenlerin amacı show yaparken makinanın daha kolay teke gelmesidir. açıklaması kime sorarsanız sorun budur yani dişliyi büyütülürse serilik artar son hız düşer.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

    başka bir deyişle arka dişili büyütülürse TORK ARTAR.

  5. #5
    blackhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne-Çanakkale-Siirt- ve Van
    Motosikleti
    HONDA CBR 125-CBR 600 RR/Yamaha R1 (2007)AB RH (+)
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arka dişliyi büyütenlerin amacı show yaparken makinanın daha kolay teke gelmesidir. açıklaması kime sorarsanız sorun budur yani dişliyi büyütülürse serilik artar son hız düşer.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:34 ----------

    başka bir deyişle arka dişili büyütülürse TORK ARTAR.
    teşekkür ettim abim.Tork artar olayı açıklamaya yetti
    AB RH (+) 506 357 7316
    http://www.facebook.com/vatandogukan
    https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat

  6. #6
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    ne demek ama bence siz orijinalini yani 45 i takın. makinanın torku yeterlidir.tabi yinede siz bilirsiniz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)