engin abicim teşekkür ederim biraz kafam çorba olur gibi olsada yarın elektrikçide çözerim ben bu durumu
audioslave bilgilendirme için teşekkür ederim
http://www.youtube.com/watch?v=7QU1nvuxaMA
buda gece gece bi teşekkür şeysi olsun
engin abicim teşekkür ederim biraz kafam çorba olur gibi olsada yarın elektrikçide çözerim ben bu durumu
audioslave bilgilendirme için teşekkür ederim
http://www.youtube.com/watch?v=7QU1nvuxaMA
buda gece gece bi teşekkür şeysi olsun
What goes around, Comes back arround...
engin hocam bu Osram Night Breaker bizim zata uyuyormu?
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Valla benim arabamda yaklaşık 8 aydır takılı idi osramlar herhangi bir sıkıntım olmadı..Farlarım gece-gündüz açık idi benim de..
Şuan xenon takılı..
Senin motorda konjektör arızası olması muhtemeldir..Daha doğrusu arızalı demeyeyim de ufak çapta voltj oynaşmaları oluyordur veya normalden çok akım veriyordur bu da daha yüksek ısınmaya neden oluyordur..Yüksek ısınma amulün direncini düşürdüğünden dolayı patlama yapıyordur..
Far tası uymaz yani yerine takamazsın ama deneyip bir şekilde uydurmak mümkün Koray'cım..Yoksa bağlantı ve kablolama oalrak uygundur zatlara..Ama dediğim gibi yuvası uymaz..
Mondiallerden ampuller bir tuhaf..Çin'e özgü
far tası için sormuştum bende. hakkaten bizim zatların orası bi garip. traktör ampulü diye satıyolar zaten:D
neyse, ahmet erşen abi bi adaptör önermişti orası için, bir deniyim onu
birde bu ampuller kaç watt? netten gördüğüm kadarıyla hep 55w var. 35 kullanmamız lazım sanırım.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Heheh ben de duymuştum traktör ampulu muhabbetini
Ahmet abi diyorsa tamamdır o adaptör..
Osram night breakerların watt değerleri:
Osram H11 Halojen Night Breaker 55W
Osram H7 Halojen Night Breaker 55W
Osram H4 Halojen Night Breaker 60/55W
Osram H3 Halojen Night Breaker 55W
Osram H1 Halojen Night Breaker 55W
Valla ben yaptım, oldu demedim
Ayrıca 35w a dayanabilecek far tası 55w a da dayanır sanırım..Mesele far tasının yuvasını uydurabilmekte..
Sitede 150 zat a mercekli xenon far takan bile var idi..
Bence ısınma bir sorun olmaz..halojen için söylüyorum tabi xenon a garanti veremem
35 ile 55 arasındaki ısı farkı çok fazla, tası eritebilir.
standard h4 35/35w osram yada narva halojen ampuller var piyasada.
bunların tırnakları traktör ampulu dediğimiz soketlere çok benziyor ama yinede ampulun 2 tırnağını kesip tekrar lehimliyerek sokete uydurmak gerekiyor.
armut ampul (traktör amuğulu dediğin) ile h4 35/35'in wattları aynı fakat aydınlatma gücü lumen cinsinden ölçülüyor ve aralarında çok bariz bir fark var. 35'lik h4'ler night breaker kadar iyi olmasada iyi iş görür.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Xenon'u gv 250'ye takmayı düşünüyorsan bence deneme derim,tamam parlak bir görüntü yansıtıyor ama motorun far optiği ışığı çok dağıtıyor.Muhakkak başka bir far takmak yada mercek kullanmak gerekli.
En iyisi peformans ampüllerinden kullanmak yani Osram Nightbreaker yada Philips xtrem power gibi.Hatta Bosh plus 90 ampüllerinde ışık gücü çok yüksekmiş.
Ancak yinede herkesin kullandığı ve memnun kaldığı (motor kullanıcılarının) night breaker kullanılmalı.
Aynen bende gece önümü göremiyorum. Ama dün kontrol ettim benim farda 35w lık h4 takılı, aslında 55w olması lazım. 55w lık bir night breaker alıp takıcam bakalım nasıl olacak. Muhtemelen iyi olacaktır. Night breakerı eski arabamda kullandım çok memnundum. Diğer h4 ampüllere göre kat kat iyi aydınlatma sağlıyordu. İki sene önce batı karadeniz turuna çıktığımda yolculuklarınmın yarısını gece yaptım ve o bol virajlı aydınlatmanın sıfır olduğu yollarda gayet rahat bir görüşle seyahat etmiştim. Yaklaşık 1,5 yıl kullanıp sattım aracı ve ampüllerinde hiç patlama falan yaşamadım. GV250 yi de alalı bir kaç gün oldu zaten. Dün şileye bir gezi yaptım akşam hava kararırken geri döndüm, resmen kör gibi geldim. Aydınlatmasının gece bu kadar zayıf kalacağını tahmin etmezdim. Acil tarafından far değişimine ihtiyaç var. Konunun takipçisiyim.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
Arkadaşlar ben yarın Sirkeci'ye bir bakıcam Gv 250 için far varmı birde uykarıda yazılan Ramzey qm 250'nin farına da bakıcam,hazır xenonum var,yapabilirsem mercek uygulamasıyla olayı çözmeyi düşünüyorum,Hiç olmadı Nightbreaker alıp takıcam ve kafamı dinleyecem
Tek düşüncem acaba motorun aerodinamiğinde hissedilir bir değişme olur mu?Çünkü muhtemel takacağım far stok fara göre çok daha uzun ve yere doğru bakıyor olacak.
Aynı zamanda oto tamircisi olan bir Transalp kullanıcısı motorcu arkadaşımın tavsiyesi üzerine aşağıda fotoda görülen ampülü taktım.Sonuç inanılmaz.Meğer orijinal Transalp ampülü hiçbir şey göstermiyormuş.Servisinize sorun,bu ampül motorunuza uygunsa hiç düşünmeyin,sonuna kadar kefilim.Fiyatı biraz pahalı gelebilir.Normalde bunlar oto ampulü.Çiftinin fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 65 TL idi.Ampul şu:
Engin YALÇINALP - 0 Rh (+)
Göztepe-İSTANBUL
Oncelikle Turkiye de kural ve nizam olmadigindan trafikte.
Insanlar bilmeden Xenon farlarini araclarina takiyor,
Motosiklet olsun Otomobil olsun karsiniza birden boyle bir goruntu cikiyor
Heleki hafif viraj size dogru kivrik ise , karsidan da arac geliyor ise
Sofore resmen gecici korluk yasatiyorsunuz ve tepenize cikmasi icten bile degil
Osram Night breaker bende kullaniyorum ve gayet basit bir montaj ile hayli guzel isik elde ediyorsunuz
http://www.youtube.com/watch?v=lnReD...eature=related
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)