yani ben zaten kendımı tornacı dıye alıştırmıştım tornacı 100 lıranın altındakı işe makıneyı bıle çalıştırmaz
mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll
Çinliler sekman kestiği yada kitleyecek kadar yağlama yapmadığı zaman genel olarak krank ta bozulur. Usta da her türlü bunu değiştirir. Motorunun krankı yataklı değil bilyalıdır.
Tek çözümün sıfır krank almandır, onunda fiyatı aşşa yukarı 90 lira. Tornacılarla uralmana deymez..
GKN MOTORS
bana her turlu 120 130 a gelıcek bu iş parada deılım ama kafam karışıyor yatakmı bilyamı şimdi krank kutusumu alıcaz krank milimi? ona gore ustayla konuşalım benım bıldıgım yataklı bu
mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll
Arkadaşım öncesini okumaya gerek görmemekle beraber;
İki tip kol krank bağlantı türü vardır, biri yataklı biri bilyalı.
Bahsettiğimiz motorun kol yuvası da bilyalıdır.
Senin bahsettiğin parça krank yanak pimidir.Tek silindirli motorlarda krank yanakları sökme takma işlemi ve krank pimi değiştirme yaptırma işlemi oldukça hassas ve her tornacıda yapılamayacak bir işlemdir.
Bahsedilen işin yapılması krank piminin değişmesi ve yanakların söküldükten sonra balansının alnıması oldukça hassa ve maliyetli bir iştir. Balans tam sıfır alınamadığı taktirde kesinlikle randıman vermeyip aynı sorunu tekrarlıyacaktır..
Komple krank ın 90 lira olduğu bi dönemde ne bu riske girilir nede uğraşmaya değer.
Krank pimini değiştiriceksin, kol alıcaksın, bilya alıcaksın, söktürüceksin taktırıcaksın vs.. vs..
Alsın kardeşimiz bir krank olsun bitsin başı ağırmasın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------
BKZ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...krank-1/detay?
GKN MOTORS
tamırci krank kutusunun yatağında yani krank bilyalarının olduğu yatakta sorun oldugunu soyledi sallıyı atıcam şimdi motoru 100 krank mılı 100 krank kutusu 100 bılyası şusu busu yenı motor alırdım yaptıgım masrafla her parça gıdık değilki hepsını değiştirmek gereksin
mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll
krank 85 bılyalar 10 lıra yıne bır ton masraf
mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll
Ya krank kol muylusunda aşınma varsa, sadece biyel kol değişimi mümkün mü, bazı modellerde oluyor sanırım.
Benim Cgl 125'de piston çatlamış ve krank komple değişmişti.(Biyel kolunu yukarı aşağı oynatınca az bir boşluk yapmış) Taktığım krank çin malı, titreşimi biraz fazla,yeni bir biyel koluyla çıkan orjinalini takabilir miyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ay?keyword=cgl
benım değiştirmem gereken seyın ne oldugunu anlamadım ben bı ton masraf derken kutuyuda degıstırcem mili de anlamında dedım
mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll
krank yatağı diye bir şeymi var krankı tutan iki rulman rulmanlar yataklarına çakılır o yataklarında genişlemesi imkansız senin usta rulmanları değişirken rulmanların bilya koruma sacları var onları çıkarmadan takmış onunda ömrü bir hafta sınra hışırda kopar sıkışır okey byyyyy
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)