Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

krank yatağı problemi yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı cenk14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakından takip etmek gerekicek tamirciyi işi yaparken.
    ben 150zat tan memnunum bana sorun çıkarmadı çektiğim hep sözde ustalar yüzünden kaporta filan sağlam benım hor kullanılmasına rağmen yapılsın sorunsuzda burgman 400 fılan almayı düşünüyorum .teşekkürler yardımın için

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

    bu arada krank sağ sol kapağın 2 sınıde almam gerekıcekmı yoksa ya sol yada sağ mı alıcam sadece?
    o söküldüğünde bolaran yatağa göre değişir. sol bozulduysa sol sağ bozulduysa sağ değişecek. sol gittiyse 77 tl ) 35 e de sağ alırsın olur biter tam yenilenir.)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    17 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul-bahçelievler
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    yani ben zaten kendımı tornacı dıye alıştırmıştım tornacı 100 lıranın altındakı işe makıneyı bıle çalıştırmaz
    mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll

  3. #23
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Çinliler sekman kestiği yada kitleyecek kadar yağlama yapmadığı zaman genel olarak krank ta bozulur. Usta da her türlü bunu değiştirir. Motorunun krankı yataklı değil bilyalıdır.
    Tek çözümün sıfır krank almandır, onunda fiyatı aşşa yukarı 90 lira. Tornacılarla uralmana deymez..
    GKN MOTORS

  4. #24

    Üyelik
    17 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul-bahçelievler
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    bana her turlu 120 130 a gelıcek bu iş parada deılım ama kafam karışıyor yatakmı bilyamı şimdi krank kutusumu alıcaz krank milimi? ona gore ustayla konuşalım benım bıldıgım yataklı bu
    mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll

  5. #25

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinliler sekman kestiği yada kitleyecek kadar yağlama yapmadığı zaman genel olarak krank ta bozulur. Usta da her türlü bunu değiştirir. Motorunun krankı yataklı değil bilyalıdır.
    Tek çözümün sıfır krank almandır, onunda fiyatı aşşa yukarı 90 lira. Tornacılarla uralmana deymez..
    arkadaşım önceki notları okuduysan biz krank yatağı değil, krank bilyasının geçtiği yataktan bahsediyoruz...

  6. #26
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı zontar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım önceki notları okuduysan biz krank yatağı değil, krank bilyasının geçtiği yataktan bahsediyoruz...
    Arkadaşım öncesini okumaya gerek görmemekle beraber;
    İki tip kol krank bağlantı türü vardır, biri yataklı biri bilyalı.
    Bahsettiğimiz motorun kol yuvası da bilyalıdır.
    Senin bahsettiğin parça krank yanak pimidir.Tek silindirli motorlarda krank yanakları sökme takma işlemi ve krank pimi değiştirme yaptırma işlemi oldukça hassas ve her tornacıda yapılamayacak bir işlemdir.
    Bahsedilen işin yapılması krank piminin değişmesi ve yanakların söküldükten sonra balansının alnıması oldukça hassa ve maliyetli bir iştir. Balans tam sıfır alınamadığı taktirde kesinlikle randıman vermeyip aynı sorunu tekrarlıyacaktır..

    Komple krank ın 90 lira olduğu bi dönemde ne bu riske girilir nede uğraşmaya değer.
    Krank pimini değiştiriceksin, kol alıcaksın, bilya alıcaksın, söktürüceksin taktırıcaksın vs.. vs..
    Alsın kardeşimiz bir krank olsun bitsin başı ağırmasın..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

    BKZ;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...krank-1/detay?
    GKN MOTORS

  7. #27

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım öncesini okumaya gerek görmemekle beraber;
    İki tip kol krank bağlantı türü vardır, biri yataklı biri bilyalı.
    Bahsettiğimiz motorun kol yuvası da bilyalıdır.
    Senin bahsettiğin parça krank yanak pimidir.Tek silindirli motorlarda krank yanakları sökme takma işlemi ve krank pimi değiştirme yaptırma işlemi oldukça hassas ve her tornacıda yapılamayacak bir işlemdir.
    Bahsedilen işin yapılması krank piminin değişmesi ve yanakların söküldükten sonra balansının alnıması oldukça hassa ve maliyetli bir iştir. Balans tam sıfır alınamadığı taktirde kesinlikle randıman vermeyip aynı sorunu tekrarlıyacaktır..

    Komple krank ın 90 lira olduğu bi dönemde ne bu riske girilir nede uğraşmaya değer.
    Krank pimini değiştiriceksin, kol alıcaksın, bilya alıcaksın, söktürüceksin taktırıcaksın vs.. vs..
    Alsın kardeşimiz bir krank olsun bitsin başı ağırmasın..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

    BKZ;
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...krank-1/detay?
    bunları sadece bilya yatakları için yazdık zaten. eğer krank bilyaları bittiyse onları değiştirecek, bu kadar basit. ama krank bilyalarının geçtiği yatakta ( krank kutusundaki yerleri ) sorun varsa değiştir dedik ( krank kutusunu )

  8. #28

    Üyelik
    17 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul-bahçelievler
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    tamırci krank kutusunun yatağında yani krank bilyalarının olduğu yatakta sorun oldugunu soyledi sallıyı atıcam şimdi motoru 100 krank mılı 100 krank kutusu 100 bılyası şusu busu yenı motor alırdım yaptıgım masrafla her parça gıdık değilki hepsını değiştirmek gereksin
    mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll

  9. #29

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı cenk14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamırci krank kutusunun yatağında yani krank bilyalarının olduğu yatakta sorun oldugunu soyledi sallıyı atıcam şimdi motoru 100 krank mılı 100 krank kutusu 100 bılyası şusu busu yenı motor alırdım yaptıgım masrafla her parça gıdık değilki hepsını değiştirmek gereksin
    krank alırsan zaten bilyaları üstünde. 60 tl falan
    sadece bilya ise tanesi 15 tl
    kapağı problemli ise oda dün yazdığımız gibi

  10. #30

    Üyelik
    17 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul-bahçelievler
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    krank 85 bılyalar 10 lıra yıne bır ton masraf
    mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll

  11. #31

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Ya krank kol muylusunda aşınma varsa, sadece biyel kol değişimi mümkün mü, bazı modellerde oluyor sanırım.
    Benim Cgl 125'de piston çatlamış ve krank komple değişmişti.(Biyel kolunu yukarı aşağı oynatınca az bir boşluk yapmış) Taktığım krank çin malı, titreşimi biraz fazla,yeni bir biyel koluyla çıkan orjinalini takabilir miyim.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ay?keyword=cgl

  12. #32

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı cenk14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank 85 bılyalar 10 lıra yıne bır ton masraf
    arkadaşım krankı aldığında bilyaları üstünde montajlı oluyor. ekstra bilya parası vermiyorsun. tüm krankta 2 adet bilyası biyel kolu, eksantrik dişlisi komple üstünde standart zaten

  13. #33

    Üyelik
    17 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul-bahçelievler
    Motosikleti
    mondial 150 zat
    benım değiştirmem gereken seyın ne oldugunu anlamadım ben bı ton masraf derken kutuyuda degıstırcem mili de anlamında dedım
    mondi mondial, mondi mondial, kalırım senle her yolda mondialllll

  14. #34

    Üyelik
    04 Ocak 2011
    krank yatağı diye bir şeymi var krankı tutan iki rulman rulmanlar yataklarına çakılır o yataklarında genişlemesi imkansız senin usta rulmanları değişirken rulmanların bilya koruma sacları var onları çıkarmadan takmış onunda ömrü bir hafta sınra hışırda kopar sıkışır okey byyyyy


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)