YZF R1 STOP ETME ve TEKLEME SORUNU
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
blackhawk adlı üyeden alıntı
SORUN ÇÖZÜLDÜ ARKADAŞLAR :
Buji piposundaymış sorun, çıkma aldık ve taktık .TEŞEKKÜRLER HERBİRİNİZE...
Guzel final.
Yalniz bir sorum olacak.
degisen 3. buji kafasimi?
1. de sorunlu yazmistin, çalisiyor mu?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Reklamlar
-
maalesef sorun tekrar başladı, arızalı diye çıkarttığım buji kafasını yine taktım motora durum yine aynı, sıyırma modundayım şu an
AB RH (+) 506 357 7316
http://www.facebook.com/vatandogukan
https://www.facebook.com/Jand.komd.ozel.harekat
-
blackhawk adlı üyeden alıntı
2006 R1 sahibiyim, son günlerde motorda garip bir çalışma sorunu ortaya çıktı şöyle ;
İL OLARAK MOTOR ISINMADIĞINDA, GAZ AÇMADA, DEVİRİ YÜKSEK KALKIŞLARDA, HIZLANMADA YÜKSEK SÜRATLERDE VS. PROBLEMİM YOK..
MOTORU ÇALIŞTIRIP yaklaşık 5-10 km sonra eğer ki bir yerde mesela ışıklarda bekliyorum veya rölantıda çalışma esnasında motor önceleri rölantısı 1000 (Normali 1100-1200) ) devre kadar düşüyordu, hissediyordum garip bir çalışma olduğunu, daha sonraları fark ettik ki benzin azalınca bunu yapıyor ve full depoda veya yarı depoda yapmıyordu, zamanla bu sorun full depodada yapmaya başladı tabii bu süreçte ustam dedi ki benzin pompasını temizleyelim ve temizledik taktık durum aynı, Ustam benzin depo kapağını açıp gitmemi motorda hava almama problemi olabileceğini söyledi, yaptım baktım ki evet problem olmadı 15 km boyunca, bunun üzerine depo kapağı itina ile söküldü ve baktık ki içindeki contalarda kasılma ve tahribat oluşmuş zamanla.Dedik ki bundan kaynaklanıyor sorun, ve taktık yerine kapağı ve contaları..fakat sorun yine düzelmedi, bugün yine işten çıktım eve giderken depo kapağını açtım ve yola koyuldum, 10 km civarında motoru boşa attım baktım pat stop etti motor kenara çektim marşa bastım problem yok güzel çalışıyor, ama rölantıya bırakınca devir göstergesi 800-900 lere düşüyor ve stop ediyordu..bunun üzerine depo kapağını kapattım çalıştırdım sorun kalmadı ve 5 km boyunca eve kadarda sorun çıkarmadı.
iki arada bir derede kaldım, ustayı aradım o da bir karar veremedi.En son çare artık buji ve ateşlemede olabilir diye yarın tekrar bakacaz.Bu arada bujilerim iridyum ve daha sıfır takıldı yaklaşık 1000 km dir kullanıyorum.
ve ayrıca rampa yukarı 2 kişi olursa soğuk motorda problem yok ama motor ısınınca tekliyor ve aşırı derece titremeye düşüyor (düşük devirde ise) motor, bu sefer de ben gazı açmak zorunda kalıp tehlikeli bir sürüşle ilerliyorum.
DEPO KAPAĞINDAN MI KAYNAKLANIYOR BU DURUM, YOKSA BAŞKA BİR PROBLEMMİ VAR ACABA..
konu hakkında yardımcı olurmusunuz.saygılar.
arkadaşım motor arıza kodu veriyormu ?
2006 modellerde nasıl hatırlamıyorum ama en azından devir saati kontak açtığında kaç devire gelip geri düşüyor ( çalıştırmadan ilk kontağı açtığında)
-
Fz6 larda benzer kronik bir sorun var TPS sensörü.
Çok pahalı bir malzeme değil,onuda deneyin derim...
-
08 Aralık 2010, 21:26
#25
Motorsikletler teklemeyi genelde yabmaz yaparsada bir sorun vardır suyunda yağ veya yağında su olup olmadığına bakın kapak contası olabilir
birde rolantideyken buji kablolarını tek tek çıkartarak problem olup olmadığını kontrol edin ustanızın bunları çok önceden yabması gerekirdi bence geç kalınmış bi durum olabilir hareret felan?
HIZLI YAŞA GENÇ ÖL :::::::::HAYAT BUYSA HAYABUSA :::::::::AKHİSARDRAG TEAM:::::::MOBİLETTE:::::YAŞAM İÇİN FARK YARATIRRRR::::::MOTOR KULLANMAK AYRICALIKTIR::queen::bounce::farao:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)