Ek bilgi : Bu hortumu acikta birakmak istemezsenizde krank filtresi takilabilir.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Ek bilgi : Bu hortumu acikta birakmak istemezsenizde krank filtresi takilabilir.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
evet motor modifiyesi yapılan motorlarda bu filitre kullanılıyor . çünkü yüksek sıkıştırma nedeni ile karterden daha fazla hava dışarı atılmak isteniyor...
+1
Çevre açısından da hava filtresine verilip tekrar yakılarak yağ buharı salınımını düşürür.
Hava filtresinin de kuruyup çatlaması önlenir uzun ömürlü olur.
dostum resmi küçük çekmişsin pek belli olmuyor ama jigle gibi duruyor tam emin olmak için 1024 lük bi resim koysan.. :D
Merhaba arkadaşlar. Konuyu biraz hortlatacağım ama bu konuda bi sıkıntım var. Şöyleki asya t1 motosikletimin motoru kilitledi. Bunun üzerine motor yapıldı. Silindir piston üst kapak değişti. Krank sağlammış. Tamirci oyle dedi. Neyse motosikletimi hemen hemen 1 hafta once teslim aldim. Yaklaşık 250 km yol yaptım. Motoru alırken adam boşta bir hortum gosterdi. Muhtemelen bahsettiginiz hortum bu. Buradan bir sure yag atabilecegini dert etmeme mi yagi biraz fazla koyduklarindan oradan attigini soyledi. 1 hafta olmasina ve 250km yol yapmama ragmen bu yag henuz durmadi hala motoru parkettigim yerlerde damla damla yag goruyorum. Bu konuda bir arkadas silindir piston veya sekmanlarda sorun oldugunda yag atacagini yazmis. Bunu gorunce iyicd canim sıkıldı. Bu adam motoruma ne yaptı sizce?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)