Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

muhtemel sorun nedir ve takribi kaça patlar?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Temmuz 2010
    Öncelikle saygılar;

    İkinci el aldığım regalraptor 250-e9 (aldığımda 29 bin km deydi şu anda 33 bine merdiven dayadı bir ayı geçti alalı) motorum hakkında aklıma takılan bazı sorunlarımı dile getirmek isterim...

    motor hızlanırken normal kalkışta vites değiştirmemi gerektiren aralıklar şu şekilde;

    2. vitese 20-25 km
    3. vitese 40-45 km
    4. vitese 60 km civarı
    5. vitese 70-75 km civarı geçmem gerekiyor

    5. viteste de çıkabildiğim maxsimum hız 85-90 hatta 90km de motor kasıyor ve hırrt tarzı bir ses çıkartıp fena vibrasyon yapıyor. genellikle 80 km hız ile sorunsuz gidiyorum...

    tahmini sebebi nedir ve bu sorunu nasıl çözebilirim. ilk motorum olduğu için kendi kendime çözebileceğim bir problem midir?

    ayrıca 250 lik bir motor olmasına rağmen dediğim gibi 90 km üstünü görmedim bunun sebebi de aynı konumudur acaba?

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    debriyaj balatası bitmiş olabilir debriyaj balatası kaçırdığı için son hızda baya düşüş olur iyi bir ustaya göster bence saygılar

  3. #3
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    anlattıgın durum debrıyaj balatası oldugunu gösteriyor.
    ortalama senın motora çıkacak masraf en fazla 60 lırayı bulur...

    sakın KAZIK FİYAT ÇEKEN BİRİNE GİDİPTE ANLAMADIGINI BELLI ETME,
    BU FİYATI UÇURURU...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  4. #4
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Debriyaj balatasından olduğunu düşünmüyorum. Eğer debriyaj balatan bitmiş olsa vites değiştirirken garç gurç eder tam olarak ayırmadığı için vites değiştirmede zorluk yaşarsın. Ancak bir vitese takmayı başardıktan sonra o viteste devam edebilirsin. Bnece motorun gaz yemiyor ve zorladığında boğulma yapıyor. Hava filtresini bujileri değiştirip karbüratör ayarı yaptırman gerekir. Egzosuna bak eğer kurum bağlamışsa ve duman siyah çıkıyorsa zengin karışım yakıyorsun demektir. BU durum da motor son devrine ulaşamadan boğulma yapar. Sen de sürekli düşük devirde vites geçişi yapmak zorunda kalırsın. Son viteste de maksimum devire ulaşamazsın.

  5. #5
    viyana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    viyana & istanbul
    Motosikleti
    transalp 650 & ybr125
    bence de debriyajla alakali.

    bu arada ikinci el cinli almak baya cesaret isteyen olay, bunun icin tebrik ederim seni. bazilari (ben) sifir km honda mi yamaha mi alsam diye kara kara düsünürken bu cesarete sasiriyorum.
    motorsiklet değil MOTOSİKLET.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)