Arkadaş,
Benim yorumuma göre şöyle:
Krankshaft' da titreşime neden olacak kadar önemli bir aşınma-yamulma sapma olsa çoktan yatak sarmış-kilitlemiş olmalıydı. Bu yüzden ben ce orada olamaz. Zaten bu dediğin aksamda arıza çıkması büyük arıza sınıfına girer ki emin ol titreşimden fazla şey ile karşılaşırsın
Valve ayarlarını yapıp, marş bastıktan sonraki mm lik sapma normaldir. Aslında böyle bir sapma yoktur, kontra sıkılırken kaymıştır. Ayrıca, %1 değerindeki sapmayı nasıl tespit ettin anlamak çok zor
%1 mm lik ölçüler mikrometre ile ölçülebilecek değerlerdir, Filler Çakısı ile tesbiti mümkün değildir
Herhalde ifadelerinde bir yanlışlık olmuştur.
Egzantrik zinciri ki kolay kolay arıza yapmaz. Ben israrla, ateşleme sistemindeki bir arıza tüzünden yanma/ateşleme zamanlamasında bir sıkıntı olduğunu düşünmekteyim
Bu motorla ilgili daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olacaklardır ve ben de takip edeceğim bakalım ne öğrenebileceğiz.
Kazasız belasız sürüşler