Arkadaşlar bişeyi merak ediyor ve merakımdan soruyorum bu egzozların içlerinde ki susturucuları sökmenin bi zararı veya faydası war mı Olursa Ne Olmazsa Ne Olur Yakıt Performans Ses Vs..Gibi??
Arkadaşlar bişeyi merak ediyor ve merakımdan soruyorum bu egzozların içlerinde ki susturucuları sökmenin bi zararı veya faydası war mı Olursa Ne Olmazsa Ne Olur Yakıt Performans Ses Vs..Gibi??
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
ses acısından daha fazla ve daha rahatsız edici bi ses cıkar.performans vercegini sanmıyorum.yakıtı arttırır.kompresor dusceginden motora zarar verir.
umarım isine yarar söledklerim.iyi günler keyifli forumlar
sakın sökme, garanti bitiyor, muayenede sıkıntı çıkıyor dahası motora zarar veriyor. onun yerine git ses egzozu al, orjinali de sende kalmış olur, uzun yolda ya da muayenede orjınali takarsan, hava atcağın zaman performansı takarsın.
Benim sökmek istemem deki amaç şu motorun karbüratörüyle egzoz çıkışı arasında hava çıkışı arasında pislik war motor atamıyor 90 km süratten sonra teklemeye başlıyor motor sanki kesiciye giriyormuş gibi davranıyor belim ağrıdı walla ileri geri teklemesinden dolayı atamadı içindeki pisliği motor benzinden gelio galiba ya depoda yada başka biyerde yoğun bi pislik war.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Eğer katalizörden bahsediyorsan hemen açıklayayım.Katalizör,zehirli egzos gazlarının doğaya bırakılmasını önler.Yani egzosu boşaltmak emisyon değerlerini etkileyeceğinden muayenede sıkıntı çıkaracaktır.Yakıtı az biraz azalır ama kaydadeğer bir fark olmaz.Performansı da özellikle üst devirlerde biraz artar.Fakat bindiğimiz fındık motorlu motosikletlerde (<600cc)pek fark olmayacaktır bu konuda.Yani yakıtım azalacak,performansım artacak diye katalizörü iptal etmek yerinde bir davranış değil.Üstelik gürültülü bir sese neden olur,bunu da pek hoş karşılamıyorum.
Tam olarak bilmiorum katalizör mü oluyor ama motor da hava çıkışı düşüyor yani 90km den sonra fark ediliyor yani bağırıyor resmen motor sanki boğazına bişey tıkanmış gibi kırmızı ışıkta kalkarken bazen gaz yemiyor gaz yiyor da istop ediyor kalkarken sonra karbiratör borusundan üflüyorum gazı açıp pislik açılsın die çalışıyor motor sonra yani pislik olduğu çok net belli oluyor.
[COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]
Bahsettiğin şeyin birçok sebebi olabilir.Buradan yorum yapıp yönlendirmek doğru olmaz.Gidip baktıracaksın..Motosiklet kaç km'de?Eğer km'si çoksa katalizör tıkanmış olabilir..Sebep o olabilir,dediğim gibi tahmin öteye gitmez buradan.
bahsettiğin olay egsozla alakası yok karbüratörle alakalı baktır istersen yırtık olabilir aynı sorun benim arkadaşın gn250 sindede var karbüratörle alakalıymış ustam öle söledi bir parçanın ismini söledi ama şu an aklımda deil o dediği parçada 2 iğne deliği boyutunda yırtık var benzin hava karışımında sorun yaşadığını söledi sen karbüratöre yoğunlaş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)