arkadaşlar bu ampulden arıyorum
özellikleri S2 35-35w halogen modeli
mavi boyalı olanını istemiyorum
birebir resimdekinin aynısından kullanan bilen varmı ?
arkadaşlar bu ampulden arıyorum
özellikleri S2 35-35w halogen modeli
mavi boyalı olanını istemiyorum
birebir resimdekinin aynısından kullanan bilen varmı ?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Bwslerde Oluyodu Bu Fulyadaki Motorcuda Gördüm
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
bunlardan alacağına soketini h4'e çevirip osram 35/35 halojen ampul takmanı tavsiye ederim.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bu ampülleri diyotlu ampül olarak geçer söylersen diyotlu ampül diye büyük olsılıkla sana bundan verecekler
Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
duy degısımının dısında farını h4'e uygun alman lazım far tası ve camı mika ise yuksek ısı nedenıyle zarar gorecektır
kullanmayan ve bilmeyen herkes mesaj yazarsa vay forumun haline
bencede duy değişimi yaparak h4'e geçiş yapmak en mantıklısı,oto elektrikçilerinde mavi olanlardan var ama beyazı varsa bende alayım cbf'in aydınlatma berbat durumda.
yarın ümraniye sanayii sitesine çıkacağım varsa özelden ulaşırım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
cbr 125'e 6 ay önce uyguladım gece gündüz yanıyor. henuz bir sıkıntı yaratmadı (bu süre boyunca en az 5 ay motor üzerinden inmemişimdir, hergun işe gidip geliyorum) ama böyle bir ihtimalde var tabiki. far tası eriyen ve mika camı kararan bir çok motor var etrafta, özellikle çin malı olanlar.
h4ler çok parlak oldugu için geceleri çok kolay farkediliyor ve selektor yaptığında otomobiller hemen yol veriyor çünki seni araba zannediyorlar.
s2 türünden ne tür yada marka farketmez ne kullanırsan kullan geceleri yeterli olmayacaktır.
bu h4lerin no name 25/25 olanlarıda var piyasada belki onlar daha ısınıyor olabilir ama nasıl bir aydınlatma elde edersin bilemiyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
aslında önceki innovada bu ampulde bulmuş ve takmıştım tesadüfen elime geçmişti şimdi bulamadım zaten izah etsende kimse anlamıyor
olmazsa zaten öyle yapacağım dana öncede kendim yapmıştım
bundan önceki motorum kymco aktiv125 de h4 35w-35w vardı pek iç açıcı yanmıyordu çünkü aynası çok iyi değildi innovanın çok homojen bir aynası var s2 bile çok güzel yayılıyor %10 parlak olsa bana yeter
ilk innovama xenon takmıştım ama uzun kısa devresini çalıştıramadığımız için sadece kısa olarak kullanıyorum sellektör gece istanbul trafiğinde çok önemli oluyor
teşekkürler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------
cbr125 e uyguladığın H4 kaç w?
çünkü cbr da çift s2 ampul aktif!
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Dostum ben bu ampülden almıştım.Ama aydınlatması pek iyi değil gibime gelmişti.Ben beyaz ampül istemiştim.Adam bunu verdi.Sonuç olarak kısalarda gayet güzeldi.Ama uzunları yakınca hiç birşey yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------
Dostum bir far taşını feda edeceksen bende h4 çevirme kararsızlığı arasındayım.Ne kdara patlıyor ve nasıl aydınlatma. . . Bizimle paylaşırsan sevinirim.
sanayiideki elektrikçimde bulamadım.
piyasada bulunabilen dandiklerinden almamamı çok çabuk patladığını,getirebilirse osram veya narva getireceğini söyledi
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
sonuçta değer aynı 35w, aslında bir fark olmayacak ama ben bu armut gibi ampulü sevmiyorum..
mavi boyalı beyaza yakın yanan ampuller tam fiyasko hiç aydınlatmıyor, onuda denemiştim lümen yetersiz kalıyor. aslında en güzeli xenon ama onada uzun kısa yaptıramıyorsun, innova o devreye izin vermiyor farklı bir anahtarlama sistemi var.
s2 ile h4 yuvaları birbirine çok yakın ufak bir tırnak oturtması ile oluyor bişeyi feda etmeye gerek yok ama sn duy yerine h4 duyu takacaksın maliyeti taş çatlasa 15 tl olur ampul dahil
tamam şimdi oldu peki haliyle s2 den daha verimli değilmi ?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Dostum nasıl gidiyor.Ben senin için sordum burdaki elektrikçime.Olur dedi h4.Ama h4 takınca sakın 55-60 w ampül takma.Kabloları aküyü eline alırsın. Aydınlatmayı artıracaksan birkaç tane sis lambası koyabilirsin sanırım aküyü yormadan.
benim cevap yazdığını varsaydım teşekkür ederim
ama ben innova üzerinde 'xenon-h4-s2-' ve bilimum ampuller denedim 100w lık h4 taktım (mavi boyalı dandik) yine bişey olmadı
ama aydınlatma berbat oldu hemen söktüm, zaten 35w değerini geçince akü şarjı otomatikman düşüyor xenon en güzeli ama innovada uzun kısa durumu olmuyor hep kısa olarak kullandım çok etkili ama bazen sellektör ihtiyacı duyuyorsun hele hele istanbulda
yinede teşekkürler
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)