intruder c800 vibrasyon problemi
-
motorun 10000 km de.2 gün evvel yağını yağ filtresini ve hava filtresini değiştirdim.bugün de hava güzeldi ve biraz dolaşayım dedim.fakat motorda aşırı vibrasyon oluştu.normalde 110 km de bile hiç rahatsız etmeyen vibrasyon beni çıldırtmaya yetti.ayrıca 120 km hıza motor zor ulaştı ve sanki yerinden fırlayacakmış gibi vibrasyona girdi.sizce bu neden olabilir?
Reklamlar
-
hava filtresinin montajı sırasında bir hata mı yapılmış acaba?
Rölantideyken de eskisine göre bariz bir titreme var sa bujiden de yapabilir..
-
saol osbourne.evet var.zaten ilk binerken bituhaflık sezdim.unuttum yazmayı biraz pimpirikli olduğumdan hiç gereği olmadığı halde bujileri değiştirttim.üzerindeki orjinal ngk idi yine ngk takıldı.sanırım ondan yapıyor.benim aklıma debriyaj plakasından da olabilir gibi geldi ama onu hiç aklıma getirmek istemiyorum.sence bundan olabilmr ihtimali nedir?
-
hlkbldl adlı üyeden alıntı
saol osbourne.evet var.zaten ilk binerken bituhaflık sezdim.unuttum yazmayı biraz pimpirikli olduğumdan hiç gereği olmadığı halde bujileri değiştirttim.üzerindeki orjinal ngk idi yine ngk takıldı.sanırım ondan yapıyor.benim aklıma debriyaj plakasından da olabilir gibi geldi ama onu hiç aklıma getirmek istemiyorum.sence bundan olabilmr ihtimali nedir?
İhtimali yüksek görünüyor..Debriyajdan yapsa bildiğim kadarıyla rölantide titreşim olmaması lazım..
Muhtemelen ya uygun olmayan buji takmışlardır ya takarken hata yapılmıştır ya da buji tırnak aralıkları ayarlanmamıştır vs.
Aynı yere gene bir götürüp baktır derim..
-
teşekkür ederim.sabah ilk işim o olacak zaten.
-
debriyaj o kadar sarsmaz, orjinal ngk takıldığından emin misin? Bana silindirlerinden biri çalışmıyor yada tekliyor gibi geldi...
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
debriyajla ilgili değil.buji hatasından dolayı silindirlerden biri çalışmıyor.buji kablsu kopuk olabilir,buji arızalı olabilir..bu şekliyle kullanman daha büyük arza açabilir.bujileri ve pipoları rahat görebiliyor ve çıkarabiliyorsan motor boşta rolentide çalışırken buji pipolarını mesela 1 i çıkar sese bak motor iyice sallanmaya başladı yada stop ettiyse çalışıyordur.tak yerine..sonra 2 yi çıkar bu şekilde devam et.buji piposunu çıkardığın halde motorun çalışmasında herhangi bir değişiklik olmuyorsa o silindir çalışmıyordur.ama bujiden,ama pipodan ama kablodan sorunu o silindirde ara bulmasıda çok kolaydır...
-
ngk takıldığını biliyorum.bugün yaklaşık 40 km kullandım.sametagir dediğini düşündüm şimdi.lost gibi flashback lar olmaya başladı kafamda çiğ benzin kokusu glip durdu burnuma.sanırım tek buji ateşleme yapmıyor.umarım birşey olmamıştır,uyuyamam şimdi bu gece ben :(:(
-
hlkbldl adlı üyeden alıntı
ngk takıldığını biliyorum.bugün yaklaşık 40 km kullandım.sametagir dediğini düşündüm şimdi.lost gibi flashback lar olmaya başladı kafamda çiğ benzin kokusu glip durdu burnuma.sanırım tek buji ateşleme yapmıyor.umarım birşey olmamıştır,uyuyamam şimdi bu gece ben :(:(
Bujisel bir sorunsa çok ciddi bir şey değil endişe etme o kadar
-
05 Temmuz 2010, 01:10
#10
hlkbldl adlı üyeden alıntı
ngk takıldığını biliyorum.bugün yaklaşık 40 km kullandım.sametagir dediğini düşündüm şimdi.lost gibi flashback lar olmaya başladı kafamda çiğ benzin kokusu glip durdu burnuma.sanırım tek buji ateşleme yapmıyor.umarım birşey olmamıştır,uyuyamam şimdi bu gece ben :(:(
5 dakikanı alır.ki ben olsam uyuyamam değil UYUMAM zaten ..mutlaka halleder öyle yatarım rahatça ..bak ben de merak ettim şimdi..hadi in bak ta bana da haber ver..ciddiyim...
-
05 Temmuz 2010, 01:27
#11
iyi o zaman osbourne.yardımlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 ----------
doğru diyorsun sametagir ama bujilere ulaşmak için depoyu sökmek gerekiyor.gözle görünüyor ama elle ulaşmak imkansız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
yarın ola hayrola...seni merakta bırakmam...
-
05 Temmuz 2010, 13:43
#12
arkadaşlar dediğiniz gibi sorun çalışmayan bujiden kaynaklanıyormuş.
-
05 Temmuz 2010, 13:47
#13
Şanslısın komple motorun gidebilirdi, bence şu senin bujileri değiştiren herifimsilerle bir konuş, gerekiyorsa direkt mahkemeye ver... Yolda giderken motorun kitlense idi ne olacaktı
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
05 Temmuz 2010, 14:24
#14
düşünmek bile istemiyorum.
-
05 Temmuz 2010, 14:28
#15
geçmiş olsun ucuz atlatmışsın
motora ne marka yağ koydular kaç numaraydı ?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
05 Temmuz 2010, 14:33
#16
-
05 Temmuz 2010, 15:08
#17
hlkbldl adlı üyeden alıntı
10-40 castrol.
tahminim 3lt civarı yağ alması lazım, gözle görülür bir eksiltme oluyormu?
benim motorum olsa asla ve asla koymayacağım bir marka ve numaradır
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
05 Temmuz 2010, 15:12
#18
senin önerin nedir bu konuda?
-
05 Temmuz 2010, 16:27
#19
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
05 Temmuz 2010, 16:30
#20
teşekkür ederim satoyama.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)