intruder c800 vibrasyon problemi
-
05 Temmuz 2010, 16:41
#21
servise elinde bu yağlarla gittiğim zaman sana laga luga edecekler, üzerindeki resimlere yazıya bakıp "ooo bu racing yağı olmaz" diyecekler
sorumluluk kabul etmeyiz diyecekler
ama sen aldırma
bunu sırf 3 liraya aldığı yağı sana 6 lira yazacağı için yapacak aklında olsun
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Reklamlar
-
05 Temmuz 2010, 17:14
#22
satoyama adlı üyeden alıntı
servise elinde bu yağlarla gittiğim zaman sana laga luga edecekler, üzerindeki resimlere yazıya bakıp
"ooo bu racing yağı olmaz" diyecekler
sorumluluk kabul etmeyiz diyecekler
ama sen aldırma
bunu sırf 3 liraya aldığı yağı sana 6 lira yazacağı için yapacak aklında olsun
C 800 o kadar yüksek devirlere çıkıyormu ki bu yağa ihtiyaç duysun? Bu tür yağlar hem çok pahalı hemde alt devirlerde motoru korumayabilir. Benim bildiğim düşük devirli yüksek torklu makinalar için yarı mineral yağlar önerilir.
Arkadaşım bence kullanım kitapçığında ne tür yağ yazıyorsa onu kullan. Adamlar bir şeyler biliyorlar ki kendi kitapçıklarında öneriyorlar.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
05 Temmuz 2010, 17:37
#23
aslına bakarsanız satoyama arkadaşın mesajından sonra yaklaşık 1 saattir yağlar hakkında yazılar okuyorum.konu hakkındaki tek söylenen servis kitapçığında yazan değerlere sahip yağ kullanılması.
kaldı ki zaten motorun üzerinde ya da kapağında genelde yağ cinsi yazar.gerçi ben şu an motorun yanında olmadığım için bakmadım yazıyor mu diye ama yazıyor diye hatırlıyorum.
şunu da ekleyeyim:satoyama arkadaşın görüşünde olan çok insan var,fakat 15-50 yüksek sıcaklıktaki iklimler için daha uygun bir yağ imiş.sayesinde birşey daha öğrenmiş oldum.
-
05 Temmuz 2010, 22:42
#24
-
06 Temmuz 2010, 00:25
#25
netten bu kadar dediğin hayat kurtarıyor dostum saol.dediğin gib allah korusun.
-
06 Temmuz 2010, 00:46
#26
Bujin çalışmadı diye motorun kitlenmez bu arada..Geçmiş olsun..
Yağ konusunda da kesinlikle doğru düşünüyorsun..en doğrusu kitapçıkta yazan..
-
06 Temmuz 2010, 03:09
#27
Motor kilitlenir hemde çok kötü bir şekilde, çalışan tek silindir krankı aşırı zorlar ve belli bir haddeden sonra motoru kilitler
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
06 Temmuz 2010, 03:16
#28
draggy adlı üyeden alıntı
Motor kilitlenir hemde çok kötü bir şekilde, çalışan tek silindir krankı aşırı zorlar ve belli bir haddeden sonra motoru kilitler
Ben aynı sorunla tamirciye gelen bir motor görmüştüm..
O da motor kitlenmesinden bahsediyordu..Usta motor kitlenmez sadece aşırı zorlanır kabilinden laflar etmişti..Onu baz alarak yazdım bende..
-
06 Temmuz 2010, 03:22
#29
Osbourne adlı üyeden alıntı
Ben aynı sorunla tamirciye gelen bir motor görmüştüm..
O da motor kitlenmesinden bahsediyordu..Usta motor kitlenmez sadece aşırı zorlanır kabilinden laflar etmişti..Onu baz alarak yazdım bende..
sorunumuz ustalar ve distribütörler zaten ha bide vergilerle canımıza okuyan devleti unuttum, hepsi güllük gülüstanlık olsa İtalya kadar çok kullanıcı ve sağlam motorlarımız olurdu
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
06 Temmuz 2010, 03:28
#30
draggy adlı üyeden alıntı
C 800 o kadar yüksek devirlere çıkıyormu ki bu yağa ihtiyaç duysun? Bu tür yağlar hem çok pahalı hemde alt devirlerde motoru korumayabilir. Benim bildiğim düşük devirli yüksek torklu makinalar için yarı mineral yağlar önerilir.
Arkadaşım bence kullanım kitapçığında ne tür yağ yazıyorsa onu kullan. Adamlar bir şeyler biliyorlar ki kendi kitapçıklarında öneriyorlar.
yarı mineral değilde o yarı sentetik yada mineral olacak
yağların pahalı olduğu doğru ama söz konusu olan motor buna değecek bir motor, ben bile bu yağları kullanıyorum.
bu 3 yağıda denedim zamanında castrole verdiğim paralara çok üzüldüm
yüksek devirli motorlarda parçalar arasındaki mesafe azaldığı için daha ince ve yüksek viskoziteli yağlar kullanılır racinglerde 5w-40 yada 10w-40 10w-50 yüksek hacimli racinglere yazın 15w50 koyulabilir
şurası doğru düşük devirli makinalarda aşınma daha az olduğu için nineral yağ kullanıla bilir ama mineral yağların ömrü daha kısadır
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
08 Temmuz 2010, 21:13
#31
castrole verdiğim paraya acıyorum demişsin ama ben gerçekten bu yağlar arasındaki farkın kullanma sırasında anlaşılabileceğine pek ihtimal veremedim açıkçası.
yani farklı markaların 10-40 yağları arasında nasıl bir fark var sence? ve bunu kullanırken nasıl ayırdederiz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)