S.a Motosikletimle giderken zincir attı arka lastiğe sıkışınca kayıp düştüm.Atmasının nedeni nedir bilen arkadaşlar cvp lütfen..
S.a Motosikletimle giderken zincir attı arka lastiğe sıkışınca kayıp düştüm.Atmasının nedeni nedir bilen arkadaşlar cvp lütfen..
Yağsız olması.
Pis olması.
Gevşemiş olması.
Zincir lokmalarını tutan bir parça daha önce düşmüş olabilmesi.
Zincirin aşınmış olması.
Ön veya arka dişlinin aşınmış olması...
Sen beyen artık...
Geçmiş olsun.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Sağol cvp için bişey daha sorcam düşmeden önce arka dişiliden zinzirden tık tık diye ses geliyodu.Bu neden olabilir? Atçakmış gibi zaten attıda.
Geçmiş olsun. Benim en korktuğum şeylerden birisidir...
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Öncelikle geçmiş olsun
1-Zincir Gerginliği ayarı bozulup gevşemiştir.
2-Zincir deforme olup özelliğini yitirmiştir.
3-Arka dişli feforme olmuştur.
4-Arka tekerlek ayarı yapılırken ayarı düzgün olmaması.
5-Zincir yağsız kalmıştır.
Bu veya bunlardan bir kaç sebep yüzünden olabilir.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
demekkizincirinnnbi yerinde kırıkyada dişlilerinde taş falansıkısmıstır
oyüzden bi süresnra atmmıştır
Eyvallah sağolun.Allah göstermesin hızlı giderken atsa ne olur tahmin etmek bile istemiyorum.
öncelikle geçmiş olsun diliyorum geçen yaz benzeri bir durum da ben yaşadım ortalama 80 km/h giderken zincirim kilidinden atıp çıktı
eşim ve ben motorun üstünde idik çok şükür bişi olmadı yüksek bi ses geldi ve motor boşta çalışmaya başladı
benim önerim zincirini çok fazla yağlama
belirli periyotlarda yağla
ve binmeden önce motorunu tamamen kontrol etmeye çalış
Eyvallah sağolasın.
Arka dişliden geldiğine eminsen,bunun sebebi büyük ihtimalle,arka tekerleğin ''çapraz'' duruyordur.
Diğer bir ihtimalde arka dişlin aşınmış ve bir,iki tane dişi aşırı fazla deforme olmuş olabilir (çünkü tık,tık,tık;periyodik bir şekilde geliyor diyosun)
Arka dişlindeki dişlerin her hangi birinin ucuna parmağınla bir bak bakalım ''ucu veya ucları köşelimi,yuvarlakmı yoksa sivrimi''
Ucları köşeli ise: dişlin sağlıklı.
Ucları yuvarlaksa: dişlinin ömrü yarı yarıya bitmiş.
Ucları sivri ise: dişli işi bitirmiş,ilerleyen zamanlarda dişlinin ucları kırılmaya başlıcaktır.
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
benimde hızlı giderken yerinden çıkmıştı çünkü serviste bakımdayken zincir ayarınında yapılmasını istemiştim, usta da bu işi çırağına bıraktı o da doğru düzgün sıkamadığından gevşemiş ve yerinden çıktı.. neyseki lastiği kitlemeden öbür tarafa kaydı da düşmekten kurtuldum, zincirinizin ayarını kendiniz yapmayı öğrenin, eski ve bakımsız zincirle gezmeyin ya da şaftlı motosiklet tercih edin
Tık tık sesi arka dişli civatalarının teki sıkmıyorsa da yapar, zincir ayarında fazla boşluk varsa da atabilir.
tık tık ses zincir dişli takozundan da geliyor olabilir..
You Shook Me All Night Long ..... Kıyamet gelsede kopsak
Dişlide sorun yok baktım dediğiniz gibi zinziri değiştiricem.Zincir giderken bi gergin oluyor bi gevşeliyor bunu bilen varsa yazabilirmi.Birde zincir alıcam oringlimi yoksa normalmi sizce..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)