ÖNCELİKLE hayal ettiğin hıza o motorla ulaşman pek mümkün değil ,
diyelim ki ulaştın ;
motorundaki mevcut fren siztemi ile o hızda durman pek mümkün değil, bu da senin için pek hayırlı olmaz.
Silindiri pistonu segmanı değiştirdin diyelim,
125 lik karbüratör yetmeyecektir, onu da değiştirmen gerekecektir.
Dişliyi değiştirirsen hızını arttırırsın ama bu seferde çekişten düşer.
Ayrıca motorunun diğer parçaları şuanki max. hızını tolere edebilecek düzeydedir, daha fazlasını tolere edebileceğini düşünmüyorum.
Kısacası bana sorarsan hiç gerek yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:14 ----------
bu arada çok merak ettim maksimum hız 95 yazıyor seninki nasıl oluyor da 130 yapıyor
Motor Modeli: YB164FML
Motor Tipi: Tek silindir,4 zamanlı hava soğutmalı
Ateşleme: C.D.I
Yağlama: Basınç / Dağıtma
HP: 13 hp / 9.5kw 8000 Rpm/dakika
Maksimum Devir Hızı: 12.5 N.m / 6000 Rpm/dakika
Ateşleme Tipi: Elektrikli marş,ayak marşı
Maksimum Hız: 95 km/saat Maksimum Gürültü: 78 (dB)
Boyut: 1985*690*1155 ( U*G*Y mm )
Teker Çapı: 1280 mm
Yük Kapasitesi: 210 kg
Ağırlık: 106 kg
Şanzıman: Zincirli (manuel)
Lastik tipi ve Jant: Ön: 2.75-18 Arka: 3.50-18
Fren tipi: disk, kampana
Yakıt deposu kapasitesi: 12 +/- 0.5 (Lt)
Tırmanma yeteneği: 30º + / -
İstidap Haddi: 269 kg
100 km' de yakıt sarfiyatı: 2.7 lt