Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150 cc 67 cm piston silindir ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Mayıs 2010
    merhaba arkadaşlar benm 150 cc kanuni seyhan motorum var silindir kapagı cift egsoz çıkışlı ve piyasaya 200cc yada 250 cc cift çıkışlı kapak gormedim bende diyorumki yeni bir silindir alsam tornacıda alt etekten traşlatıp bloga otursam acaba üst kapaga işlem yapılırmı birde gecen moturun krank dişlisini degiştirdim tornacı dişliyi iyi oturtmamış yeni bir krank almak zorundayım almışkende 200 cc alıyım diyorum arasında 20 lira fark var sizce benm karter kapagına uyum saglarmı fikirlerinizi bekliyorum saygılar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Mayıs 2010
    slm arkadaşım bence direk hiçdüşünmeden 200 lük silindir al çünkü zaten 150 lik seyhana 200lük oluyor ben yaptırdım ve çok mükemmel oldu şu ana kadar hiç bi sıkıntı görmedim ve de çok sağlam 200 lük silindir sığmasa bile çok az bi tıraşlamayla oluyor ve bi problem teşkil etmiyor saygılar[

  3. #3
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı mahoni 0742 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşım bence direk hiçdüşünmeden 200 lük silindir al çünkü zaten 150 lik seyhana 200lük oluyor ben yaptırdım ve çok mükemmel oldu şu ana kadar hiç bi sıkıntı görmedim ve de çok sağlam 200 lük silindir sığmasa bile çok az bi tıraşlamayla oluyor ve bi problem teşkil etmiyor saygılar[


    traşlama nasıl oluyor tam oalrak anlatabilirmisin gördünmü?
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  4. #4

    Üyelik
    07 Mayıs 2010
    teşekürler arkadaşlarım saoll peki acaba 150 cc 200 cc'lik krak olurmu sizce....

  5. #5

    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    mondial 125 kt/jawa 350 TS
    örneğin yakın zaman içinde bende yapıcam 125 cc yi 150 ye yükseltıcem buda sadece silindir takım değiştirerek yapıcam.yenı aldıgım sılındırın bloga gecen alt etek kısmından 1mm gıbı bı pay aldırdıktan sonra bloga uyum saglıyor bu alınan payda kotu sonuclara sebeb olmuyor saglıklı oluyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

    150 cc ye 200 krank olmuyor arkadaslar,olur ancak cok ınce hesaplar bıraz kabarık malıyet sonucu elbette bısıler cıkar ortaya ama motor omru bakımından tastıf etmıyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)