Buji işi biraz sakat iş çünkü pek uydurmaya gelmiyor direnci cartı curtu unmadık bi yerde yolda bırakır sen en iyisi üstkapağı değitir olmadı tornacıya sor eğer aynı kalınlıkta yapabiliyorsa öyle yaptır
Buji işi biraz sakat iş çünkü pek uydurmaya gelmiyor direnci cartı curtu unmadık bi yerde yolda bırakır sen en iyisi üstkapağı değitir olmadı tornacıya sor eğer aynı kalınlıkta yapabiliyorsa öyle yaptır
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
valla arkadaşım o senin dediğin işleme helikoin mi ne diyorlar da kafam iyice karıştı.üst kapağı sökmeden kılavuz açsam ne kadarda korusak içeriye mutlaka metal parçalar gidecek silindiri çizecek falan filan.helikoin yaptırsam acaba çekiş,tork yada ne bileyim başka bir sıkıntı yaratırmı acabayine açıklamalarınıza teşekkür ederim ve devamlarını da bekliyorum.bu arada helikoin yaptıranınız varmı hiç ve bir sıkıntı yaşadınızmı?bunu yapmanın maliyeti acaba ne dir ve her tornacı bunu yapabilirmi
hocam bende bugun bır tornacı arkadasımla senın olayın mevzusunu kısa ve oz sekılde konustuk,yapman geren sey tornacıya gıdıp motoruna helıkol attırman olucaktır(çelik yay)ikincisi bır ıhtımal ıse sılındır kapagını degıstırmek olucak.secım senın
arkadaş bu kadar dert etme. al üst kapağı git sanayiye bir kaç kişiden akıl danış.
hadi seninkisi motosiklet. milletin 4 silindirli üst kapağı yalama oluyor o ne yapsın.
aluminyum kaynakçı doldursun klavuzu yeeniden klavuz açsın eskisi gibi.aluminyum kaynakçı bul ve görüş
Daha önce servis çakma yalnış buji takdıgından buji kafası kopmuş (evet aklıma gelmemişti adı) usta sanayiye götürecegim demiş ve daha sonra bana ulaşan duyumlardan öğrendigim kadarıyla kendisi çekmişti.Önce klavuzla yer açarken açıyı düzgün tutamadıgından ilk girişi zedelemiş ve bujideki pulun altından(suyla test yapmıştık) çok az basınç kaçırıyordu,alimunyum pul atmıştık.Bunun performansa etkisi yoktu ama ben kıllanmıştım.Maliyeti 10-20 lira arası bişeydir şuan heralde(anlattıgım olay 10 sene önce idi)Fakat sen çap büyüteceginden maliyet ve içeri talaş kaçma ihtimali daha çok diye düşünüyorum.Klavuz talaşı alta mı atar üstdemi bırakır bunuda en iyi tornacı bilir.duruma göre üst kafayı sökmen gerekebilir.Bana soracak olursan orjinal çapı bozmaman hem senin hemde motor açısından iyi olacak.Uygun buji tutturamazsan buji kısa sürede sorun çıkarıp bariz performans düşüşüne sebep olabilir. Kolay gelsin.
daha önce ben de bir kaç kere aluminyumkaynağı yaptırdığımdan ve gerçekten çok sağlam oluyor eskisi kadar, aluminyum kaynak yapması da uygun görünüyor
bir de şu var üst kapağı sökmeden hangi tornacı klavuz açar bilemiyorum.
o kapak ya sökülecek ya da sökülecek ben geliyorum sökmeye
valla kardeş ne iyi olur biliyormusun beraber söker takardık.etrafı kalabalık pekte gözüm yemiyor ama yapacak başka bir alternatifte görünmüyor gibi.hele ben bir kapağı yarın sökeyim ,kapağıda alime alayım şöyle bir sanayi sanayi dolaşayım.en sonunda kapağıda aldık elimize hadi hayırlı olsunburada yalnız arkadaşlar siz siz olun benim az çok bilgilerimden vede etraftaki erbaplardanda duyup dinlediğim kadarıyla motosiklet kapaklarına mümkün olan ölçüde alüminyum kaynak yaptırmayın.parça küçük olduğu için suyu çok çabuk kaçıyor ve bel veriyor.ondan sonra sür eşeğini niğdeye misali oluyor.gerçi biliyorsunuzdur ama bu da benden sizin kulağına küpe olsun
arkadaşlar üst kapağı sökerek bir büyük buji seçimi ile sonuca ulaştım.şimdilik hiç bir sorun yok.inşallah bundan sonrada olmaz.yardımcı olmak amacıyla fikirlerinizi benimle paylaşmanız adına teşekkür ederim.kazasız belasız sürüşler.lütfen trafikte dikkatli olalım ve motorcular olarak toplumda da saygın bir izlenimimiz olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)