15-50 veya 20-50 kullan çıkan yağıda filtre kağıdından geçir öyle bir şişeye koy kışın kullanırsın İphone nun yağı nerden bksan 30 kağıt
15-50 veya 20-50 kullan çıkan yağıda filtre kağıdından geçir öyle bir şişeye koy kışın kullanırsın İphone nun yağı nerden bksan 30 kağıt
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
öncelikle selamlar ben yaklaşık bi 4 gündür dragstar kullanıcısıyım yani kısaca ciddi anlamda acemisiyim 97 model 26000 km de (ki doğruysa) bir makine. lafı daha da uzatmadan soruna geleyim. bu başlık altında sıkıntı olarak belirtilen bütün sorunların toplamı diyebilirim motor bursa dan 4 gün önce geldi ve yol boyunca bi sıkıntı yaşatmadı ancak yolun sonlarına doğru debriyaj salmamaya başladı giderken vites geçişlerinde sorun yok fakat durduğun da el debriyajdayken motor ilerliyo hafif bi ara gazla sorun kalmıyo. 2. vitese geçerken zor geçiyo ama 3 4 ve 5. vitesler sorunsuz hızlanması gayet seri ve sorunsuz. ancak son 2 günde de durum giderek kötüleşti diğer vites geçişlerinde de zorluk çıkartıyo debriyaj basılı iken hareket ediyo vs... yanlız bişeyi daha farkettim bunları sadece motor sıcakken yapıyo. bi süre yol alıp motoru durdurduktan sonra tekrar marş basıp yola çıktığımda sorun başlıyo.
makineyi aldığım kişi sorunun yağdan kaynaklandığını söyledi ben almadan hemen önce değişmiş yağı ve motorcusu yanlışlıkla kalın bi yağ koymuş. ancak burda yamaha servisine danıştım bana debriyaj saclarından kaynaklandığını fakat balata saclar ve yağın değişeceğini söyleyip güzel bi fiyat çıkardı.
biraz uzun oldu fakat umarım açıklayıcı olmuştur yardım ederseniz sevinirim. birde izmirde yaşıyorum sorunsuz bi şekilde hangi yağı kullanabilirim marka ve numarasıyla yazarsanız sevinirim.
Yağ olarak yarı sentetik yamalube öneririm. Elin debriyajda çok bekleme yapıyor musun? Özellikle durağan trafikte olur, bu durumda tel biraz gevşiyor. Şunu bir deneyin, motor soğukken elcik ayarınızı şu şekilde yapmanız gerekir, debriyaj telini elcikten en sona kadar gevşetin elcik çok zor sıkılır hale gelsin, ondan sonra debriyaj telini motor kısmından 1 cm kadar sağa doğru gevşetin. Elcikten ayar vidasını ortaya getirin. Şimdi elcikte 1 tl lik boşluk ve kavrama için 3 cm boşa çekmen gerekecek ideali bu. Bu durumda deneyin, eğer kaçırıyorsa elcik ayar vidasını biraz daha sıkın. Sorununuz devam ediyorsa balataların artık yenilenmesi gerekir maalesef, balataları değiştirirken yaylarıda değiştirtmeyi unutma, saç incelmediyse değişmesine gerek yok, baskı balata değişecek.. Kolay gelsin..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
ilgin için teşekkürler evet malesef el sürekli debriyajda trafik dolayısıyla. söylediklerini denicem tekrar teşekkürler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------
ya kusura bakma rahatsız ediyorum ama aklıma takılan bi husus daha var. sorun debriyaj kaynaklı olsaydı motor soğukken de yapıyo olması gerekmez mi? yani motor soğukken sıkıntısız vites değişimi kalkışlar ama belli bi süre yol alıp durup stop edip tekrar yola çıktığımda başlaması düşündürüyo.
Dediklerimi bir dene çok debriyajlı kullanıyorsan olur bu. Ya debriyaj telin ayarsız ya da balatalar bitik, ilki hallolur ama ikincisi için eninde sonunda değiştirmen gerekecek..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)