Bugun motorla uzun yol olarak 100km yaptım sabit 80-90km hızla gittim motorun ayarları düzgün buji yeni karbratör ayarı düzgün ciğ benzin atmıyor ama egzozun içi kahve rengi olmuyor
Bugun motorla uzun yol olarak 100km yaptım sabit 80-90km hızla gittim motorun ayarları düzgün buji yeni karbratör ayarı düzgün ciğ benzin atmıyor ama egzozun içi kahve rengi olmuyor
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
usta kahverengi olmuyo derken ? nası lbişi bekliyosun yada ne olması gerekiyor ?
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
kahverengi olunca ne olumuş oluyorki?
100km durmadan 80 90 mı gittiniz?
Motorun sağlıklı olduğu egzozundan anlasılır eğer kahverengi olursa motorun yakıtı temiz yaktığının göstergesidir.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
valla benim bildigim tum motorlu araclarda siyah olur egzost ici
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Çıkışın kahverengi olacağını hiç duymadım.
Egzozunun neresinde kahverengilik bekliyorsun? Söylediğin sağlıklı yakıt hadisesi yakıtın tamamının yakılmasıyla egzoz ucunun beyazlanmasından anlaşılır. Açık egzozlu motosikletlerde görülür.
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)