iriyum buji takıcam hava filtresi değişcekmi ?
Reklamlar
-
başlık biraz saçma bana göre konuda anlamsız ama yinede sorim doğruluğu olabilir. arkadaşlar durum şudur benim motorda normal ngk buji var bende ömrü uzun olsun diye ngk iridyum buji alıcam fiyatınıda yazim gencmotor diye bir yerde 4 adet 90 liraya geliyor çoğu yer çok daha fazla para istiyor henüz sipariş geçmedim.bir usta dediki iridyum buji takıcaksan hava filtresinide k&n takman gerekiyor dedi (bendeki normal hava filtresi orginali yani ) bunun aslı varmıdır nedir ne değildir ?
Reklamlar
-
O usta gercekten cok bilgiliymis , sebebini de soyledimi ? Alakasi bile yok cunku. iridyum buji takinca hava filtresi degismez , eger sen extra performans olarak yapmak istiyor isen egzoz buji ve hava filtresini degistirebilirsin. Ama o zaman tavsiyem oksijen sensorunu ayarlatman olur yuksek devirlerde asiri yuklenme olabilir.
Bu arada baslikta IRIYUM diye yazmisin biraz ilginc olmus
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Bujiyle hava filtresinin nasıl bir alakası varmış anlayamadım? Ama fiyatı çok düşük geldi iridyum olduğundan emin miyiz bujilerin?
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
-
iridyum bujinin normaline göre farkını kısaca söylermisiniz ?
-
Takmamanı öneririm, motorunun orjinali muhtemelen cr9e dir. Al tak sorunsuzca kullan.
İridum buji standart buji kullanılan motorlara, filtre jet uygulamaları yapılıp dyno üzerinde ayarlandıktan ve komple egzoz takıldıktan sonra ateşlemede yardımcı olabilmek maksadıyla takılabilir. Tekil uygulamalar gereksiz olycaktır.
Ki piyasada inanılmaz bir sahte NGK stoğu var. Orjinalinden ayırt etmek ancak 2.000 km sonra motorun teklemesiyle oluyor.
-
GKN adlı üyeden alıntı
Takmamanı öneririm, motorunun orjinali muhtemelen cr9e dir. Al tak sorunsuzca kullan.
İridum buji standart buji kullanılan motorlara, filtre jet uygulamaları yapılıp dyno üzerinde ayarlandıktan ve komple egzoz takıldıktan sonra ateşlemede yardımcı olabilmek maksadıyla takılabilir. Tekil uygulamalar gereksiz olycaktır.
Ki piyasada inanılmaz bir sahte NGK stoğu var. Orjinalinden ayırt etmek ancak 2.000 km sonra motorun teklemesiyle oluyor.
O sahte buji benide yaktı zamanında Champion marka aldım 2000km demeden buji patladı motor alev aldı Allahtan insaattan işçiler su getirdi öyle sondürdüm bildiğin yerden al bujiyi
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
zeda3000 adlı üyeden alıntı
O usta gercekten cok bilgiliymis , sebebini de soyledimi ? Alakasi bile yok cunku. iridyum buji takinca hava filtresi degismez , eger sen extra performans olarak yapmak istiyor isen egzoz buji ve hava filtresini degistirebilirsin. Ama o zaman tavsiyem oksijen sensorunu ayarlatman olur yuksek devirlerde asiri yuklenme olabilir.
Bu arada baslikta IRIYUM diye yazmisin
biraz ilginc olmus
haklısın şimdi fark ettim ama değiştirme imkanımda yok . konu banada saçma geldi ama yinede sorim dedim sağolasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------
mogli adlı üyeden alıntı
Bujiyle hava filtresinin nasıl bir alakası varmış anlayamadım? Ama fiyatı çok düşük geldi iridyum olduğundan emin miyiz bujilerin?
hemen adresi kopyalim valla sahte olursa hayatlarını kaydırırım
http://www.gencmoto.com/index.php?do...product&pid=78
-
HercuL adlı üyeden alıntı
haklısın şimdi fark ettim ama değiştirme imkanımda yok . konu banada saçma geldi ama yinede sorim dedim sağolasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------
hemen adresi kopyalim valla sahte olursa hayatlarını kaydırırım
http://www.gencmoto.com/index.php?do...product&pid=78
Yararı vardır yinede azda olsa
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler