Motosikletimdeki Ön ve Arka Teker İz Uyuşmazlığı Hakkında
-
bugün farkettimki motorum izinden gitmiyor!!resmen başımdan aşağıya kaynar su döküldü!şimdi bu sorunun neden olduğunu düşünmeye başladım bilen arkadaşlar motorum izinden gitmemesinin ne demek olduğunu anlıyacaktır ama ben bilmeyenler için anlatayım motorum ön tarafı arka tarafına göre biraz daha sol tarafta duruyor yani motor yan yan gidiyor...motora arkadan baktığınızda ön tekeri görmemeniz gerekir ancak benim ön teker sol tarafta duruyor zaten direksiyondada çok azda olsa yamukluk var.şimdi bu neden olmuş olabilir bizim moto kazalımı??hadi neyse onu geçtimde bunu düzelttirmek için izmirde nereye gidicez bu işi ne ustası yapar??
Reklamlar
-
çok basit kazalı değilse arka tekerden cantın göbeğinden geçen somunu gevşetip arkadaki zincir germek için kullanılan somunlardan ayarlayabilirsin motorun arkasında durup sol taraftaki çivayı sık düz gittiğini görünceye kadar
-
yok teker yamuk değil motorum ön tarafı sol tarafta duruyor sola bakmıyor yani sol tarafta duruyor
-
Şaseyle alakalı bir durum ya da arka maşayla alakalı bakmak gerek neresi esas düz neresi yan
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
serknozkn senin motor buyuk ihtimalle kazalı
. motoru düzellttirmen içinde kaportacı gb bazı yerlerde bu tür şeyhler için makina var onla düzeltiliyo.arkadaşın yaptırmıstık ama işlerim doalyısıyla nasıl yaptıklarını görmedim kazadan ötürü olan bişeydi.dikkat edersen tüpçü lerin motorlarıda öledir gennellikle yan yan gider
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
Merhabalar....Motorunuzu yeni mi aldınız? Şayet bir tereddütünüz varsa, Yere düzgün ve uzun bir ip çekin....Bu ipi üzerinde bir miktar ilerletmeye çalışın.... Birkaç tur döndükten sonra ön tekerle arka teker hala aynı oranda ipin üzerinde duruyor mu bir kontrol edin....
Daha önce ön maşa kısmı bir çukurda yada kaldırımdan zarar görmüş olabilir....Bunun için maşa kaynak bağlantılarının titizlikle kontrol edilmesi gerekir.
-
motorumu alalı 2 ay oldu ancak motoru bikaç yere gösterdik hepsinden sağlam onay oduk kazalı olduğuna inanmak istemiyorum açıkcası.bunu düzgün bi ustaya göstermem lazım ama izmirde nereye gidiceğimi bilmiyorum açıkcası izmirde
-
Arkadaş geçmiş olsun.
Bu konu sürüş emniyeti bakımından çok önemlidir, zaten farkındasın. Motosikletini muhakkak bir Rot Balance servisine göster. Tekerleklerin açılarını ölçsünler ve olası eğrilikleri hassas ölçülerle belirlesinler. Daha sonra eğer var ise sorun üzerinde konuşulabilir. Ezbere bir şey söylememek lazım. İzmir de Rot Balance servisi var mı motorlar için bilemiyorum ama
Poturdak
-
hay allah ya vala başıma hiç böle bişey gelmemişti yarın ben bi rot balance servisi arayayım bakalım bulurum umarım yarın akşam durumu tekrar buradan yazarım bakalım ne olucak
-
şasi veya arka tekerde yamukluk olabilir. ön tekerde yamukluk varsa da yan gitmesine sebep olmaz.
-
vala olay tekerin yamuk olması değil zaten kanımca motorum ön tarafı sol tarafa doğru kayık duruyo ar kadan bakınca ön teker görünüo yani sanki şasi yamuk gibi bende anlayamadımki yarın baktırıcam işte neymiş ne değilmiş tekrar yazıcam buradan
-
Hocam urla ya gidiyorsun, Urla Sanayi de Sabri usta ve oğulları var. Onlara gösteriyorsun. Sabri usta rahmetli oldu ama oğulları da onun kadar iyidir. Onlar motorda ne var ne yok söyler sana
-
şase yi ölçtür sorunun şasedenmi yoksa ön amortisördenmi olduğunu anla ona göre yapılıcakları yap.. ;) alıcakları al düzeltilcekleri düzelttir... o şekilde viraja girmen çok riskli.... dışa doğru savurur atar...
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
tr100a adlı üyeden alıntı
çok basit kazalı değilse arka tekerden cantın göbeğinden geçen somunu gevşetip arkadaki zincir germek için kullanılan somunlardan ayarlayabilirsin motorun arkasında durup sol taraftaki çivayı sık düz gittiğini görünceye kadar
sorun zaten buymuş
-
ön amortisör mesnetlerinde gevşeklik olabilir. onları kontrol edin banada benzer bir sorun olmuştu. mesnetteki amortisörleri tutan vidaları sıkınca düzelmişti.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
şasi egik olsaydı zaten kopmle sokulucekti ve maliyeti aşırı yuksek olurdu bakma biz burda havadan konsuuyoruz... görmeden olmuyo bu işler ama biz hiç olmassa misafirimize üyelerimize oldugun yardım edip secenekleri önüne sürüyoruz bunalr olabilir die..hayırlısı olsun ii gunler...
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
bizim arkadasın motrorundada olmustu yuksek ihtimal arka canttan
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
-
evet şans eseri kurtuldum yani büyük bi sorundan:D:D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------
bu arada dün bu sorunlardan sonra motorun balansçıya götürdüm balansta sorun yok ancak ön disk yamuk bariz bi şekilde belli oluyo şimdi darbe almamış disk kendi kendine yamulunca garanti kapsamına girmesi gerekmezmi?distribitörü aradım girmediğini söyledi bana çok saçma geldi diskin fiyatını sordum orjinal 67 tl fazla açıkcası yani bunu tornacıda falan artık nerede oluyorsa düzeltme imkanı olurmu düzgün randıman alınırmı
-
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler