Merhaba arkadaşlar benim asya motora çift karbüratör uygulamak istiyorum.Motorda başka ne gibi değişiklik yapmam gerekir.Saygılar.
Merhaba arkadaşlar benim asya motora çift karbüratör uygulamak istiyorum.Motorda başka ne gibi değişiklik yapmam gerekir.Saygılar.
Niye çok yaksın diyemi
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Motordan önce cebine değişiklik yaparak daha fazla harcamanyla herşeyi halledersin..
Artik bunlarin üzerine yorum yapilmaz
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
teknik bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa daha faydalı olur.Laf olsun torba dolsun diye yorum yapmayalım arkadaşlar.
Peki kullandığın motorun tek silindir olduğunuda biliyormusun
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
ben motora kayseri'de 5 ay biniyorum iş gereği onun için böyle birşey düşündüm.
Çift karbiratör çift silindirli motora takılır.Kullandığın motor tek silindirli.Nasıl olacak bu
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
tabiki biliyorum amacım tek silindirli motora çift karbüratör takmak.
tek silindire çift karbüratör nasıl oluyor? ne işe yarıyor?
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Benim pegasomda tek silindir ama ben çift karbüratörlü diye biliyorum , yanlışmıyım?
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
manifold girişini değiştirip çift giriş yaparak.
anlaşılan arkadaşın elinde fazladan bir karbüratör var ve takıcak yer arıyor
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Ne mühendisim ne de tamirci yanlışım var ise lütfen düzeltin afola;
Motorunuza çift karbüratör takılması bence çok doğru değil.Niye mi açık hava filtresi taktırın ve yakıt hava karışımını ayarlayın arttırın göreceksiniz ki motorda çokta bir değişiklik olmayacak.Çift karbüratör yerine memeleri genişletin ancak yine çok benzin yakar ama netice çok değişiklik olmaz.Çift karbüratör 2 adet 150cc lik karbüratör taktınız diyelim zaten motorunuzun hacmi belli bir karbüratörde o motoru beslemye yetiyor siz benzini arttırıcaksınız ancak o motorun yakacağı benzin aynı kalacak geri kalan yanmayan benzin zengin karışım yani siyah duman olarak geri dönecek ve hava kirliliği ve cebinize yük olacak.
Çift karbüratör yerine açık hava filtresi + karbüratör memelerinin genişlemesi+yakıt hava karışımı ayarı ve de ngk iridium buji ile nacizhane fikrim daha kolay sonuca ulaşırsınız çift karbüratörden.Ancak ne gibi bir beklendiyle çift karbüratör yapmak istediğinizde önemli (tabii yapılabiliyorsa).Belki amacınızı yazarsanız buradaki insanlar çift karbüratör yerine size daha farklı tavsiyelerde bulunur böylece zaman ve paradan tasarruf yapabilirsiniz.Saygılar
arkadaşlar 100cc lik bir motora 150cc lik karbüratör takıp aradaki farkı gördüğüm için bunu yapmayı planlıyorum.
tek silindir çift karbüratörlü motorlar mevcuttur
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
2 zamanlı bir motor olsaydı size alternatif önerebilirdim kendi scooterıma uyguladığım gibi ancak 4 zamanlıda bilemiyorum.Bws'min üzerinde mesela bir orjinal şase kaldı gerisi hep performans parçası değermiydi bu kadar masrafa...Şuan düşünüyorumda uğrasştığıma ve parama değmezdi..Onun yerine gilera runner 200 alsaymışım diyorum ancak tek güzel yanı şuan 135cclik bir bws'em var çok yakıyo iyi kaçıyor ancak son hız belli yani çok merakınız varsa uğraşın ancak ...tavsiye etmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)